-
Regional Quality Documentation Senior Specialist (fixed-term)
Hibrid • 1138 Budapest, Váci út 133.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatokFocus on initiation of quality documents (QD) workflow management: Identify authors, applicable templates sharing, document change request (DCR) communication if applicable, draft generation in QualiPSO (ID, metadata creation), final draft cleanup before approval....
November 18. -
Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A vezető munkájának szakmai támogatása, prezentációk készítése
- Szakmai anyagok véleményeztetése, a beérkező szakmai vélemények, iratok elemzése, összegzése,
- Határidős feladatok összefogása, követése, ellenőrzése,
- Szükség szerint koordináció a szervezeti egységek között,
Tegnap 17:10 -
Back-Office csoportvezető - Forgalmazás
Távmunka / Remote • Opcionális iroda
-
Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- a csoport munkafolyamatainak megszervezése, ellenőrzése
- a csoporttagok személyes és szakmai fejlesztése, motiválása
- a csoport tagjainak teljesítményértékelése
- befektetési jegyek elszámolásához kapcsolódó átutalások lebonyolítása, likviditáskezelés
- ügyfélmegbízások teljesítése
November 10.• Előre sorolva 5 órája -
-
Assistant IT Manager
1051 Budapest, Erzsébet tér 7-8.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- IT Manager munkájának támogatása a napi IT-üzemeltetésben
- A hotel informatikai rendszereinek, hálózatainak és eszközeinek felügyelete, karbantartása a Kempinski előírások szerint
- Informatikai rendszerek biztonságának felügyelete
November 10.• Előre sorolva 6 órája -
-
Felnőttképzési referens
Pannon Egyetem - Nagykanizsa, Zrínyi Miklós u. 18, 8800
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Bejövő hivatalos levelek érkeztetése, iktatása, kimenő hivatalos levelek iktatása, irakezelés;
- beszerzési feladatok ellátása;
- a Felnőttképzési Intézet tevékenységéhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása;
- a képzésekkel kapcsolatos tájékoztatás, ügyfelekkel való kapcsolattartás;
November 10.• Előre sorolva 6 órája -
-
Irodavezető
1193 Budapest, Üllői út 266.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- iroda működésével kapcsolatos feladatok ellátása
- rendelések, foglalások, irodai beszerzések bonyolítása
- vezetők adminisztratív támogatása
- beérkező hívások kezelése
- beérkező dokumentumok szkennelése, iktatása
- iratrendezés
November 17.• Előre sorolva 6 órája -
-
Jogász - Beszerzési és közbeszerzési referens
Hibrid • 1051 Budapest, Széchenyi István tér 7-8.
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Részvétel az Integritás Hatóság beszerzési és közbeszerzési eljárásaiban
- Termékbeszerzésekhez és szolgáltatás igénybevételéhez kapcsolódó szerződések előkészítése és jogi véleményezése
- A (köz)beszerzési dokumentációk jogi szempontú ellenőrzése, megfelelőség biztosítása
November 10.• Előre sorolva 6 órája -
-
Hulladékgazdálkodási adminisztrátor
6000 Kecskemét, Ipar utca
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés
- MOHU partnerportal rendszer használata (adatfeltöltés, adatellenőrzés)
- Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok (írásbeli megállapodás, anyagkísérő okmányok) elkészítése
November 10.• Előre sorolva 6 órája -
-
Könyvelő- és irodai asszisztens
2336 Dunavarsány, Vörösmarty Mihály utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Számlák, bizonylatok előkészítése könyvelésre, rögzítése és rendszerezése
- Banki kivonatok kezelése
- Adatrögzítés és adminisztratív támogatás a pénzügyi vezető számára
- Beérkező és kimenő levelek, dokumentumok kezelése
- Irodai adminisztráció, irattározás, iktatás
November 10.• Előre sorolva 6 órája -
-
Irodai és Adminisztrációs koordinátor
4025 Debrecen, Piac utca 77.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- a DV Zrt. irodai, adminisztratív feladatainak magas szintű ellátása,
- ügyviteli és dokumentációs tevékenységek elvégzése, koordinálása, nyilvántartások vezetése,
- iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása, iratkezelési rendszer (adActa) kezelése; iratok, számlák iktatása,
November 17.• Előre sorolva 6 órája -
-
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfeleink részére szerviz ajánlatok készítése,
- javításra váró gépjárművek adminisztratív ügyintézése,
- javításhoz szükséges alkatrészek megrendelése, ellenőrzése,
- munkafelvételi folyamathoz tartozó adminisztráció elvégzése,
- folyamatos kapcsolattartás meglévő és új ügyfeleinkkel,
November 03.• Előre sorolva tegnap 15:15 -
Reklamációkezelési koordinátor
Hibrid • 1123 Budapest, Alkotás utca 53.
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Vevői, fogyasztói minőségi reklamációk fogadása, rögzítése, nyomonkövetése.
- Kapcsolattartás és folyamatos egyeztetés az érintett társosztályokkal.
- Reklamációk kivizsgálásának szakmai felügyelete.
- Reklamációkhoz tartozó mérőszámok nyomonkövetése.
- Folyamat fejlesztése.
- Statisztikák, kimutatások készítése.
Tegnap 13:22 -
-
Szakmai kiállításszervező munkatárs
1037 Budapest, Laborc utca 3.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Nemzetközi és hazai szakmai kiállításkon való részvétel teljeskörű előkészítése, szervezése, lezárása és dokumentálása.
- A standkoncepciók elkészítése, a kiállítási elemek állagának nyilvántartása, karbantartásának, megújításának szervezése.
November 03.• Előre sorolva tegnap 13:50 -
Adminisztrátor
2870 Kisbér, Kossuth Lajos utca 33.Br. 500e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- napi jelentők készítése, anyag- készáru forgalom rögzítése
- termeléshez szükséges dokumentációk és termékcímkék készítése és kiadása
- adatok és információk megosztása a napi működéshez
- nyilvántartások vezetése és feldolgozása
- leltározás, munkaruha kiadás, irodaszerek megrendelése
Tegnap 14:30 -
-
Irodai és pénzügyi koordinátor
Hibrid • Fejér megye, Székesfehérvár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokGyártási adminisztratív feladatok: gyártási és szerződéses dokumentumok rendszerezése, költségek és belső bizonylatok rögzítése, jóváhagyási folyamatok kezelése, termelési adatok naprakészen tartása...
Tegnap 08:07 -
Takarítási koordinátor
Budapest, I. kerület
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Takarító kollégák munkájának koordinálása, támogatása, az elvégzett takarítási feladatok ellenőrzése
- Az előirt, alkalmazandó tisztítási technológiák, eljárások betartása, betartatása
- A takarítandó terület, és az elvégzendő takarítási feladatok ismerete
Október 28.• Előre sorolva tegnap 08:20 -
-
Belső értékesítési munkatárs
1211 Budapest, Színesfém utca 5.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Termékportfóliónk értékesítése és szakmai képviselete az építőipari szegmensben
- Projektek szakmai támogatása az ajánlatadástól a kivitelezésig
- A műszaki előkészítés és kivitelezés aktív támogatása és ellenőrzése,
- Megrendelési folyamatok nyomon követése
- Árajánlatok előkészítése, ellenőrzése
November 20. -
Office Manager & People and Culture Coordinator
Hibrid • 1053 Budapest, Múzeum körút 35.Br. 700e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAdminisztratív és pénzügyi feladatok ellátása, beleértve a bérszámfejtési adatok előkészítését, a bérek és számlák kifizetésének végrehajtását, valamint a könyvelővel és a bérszámfejtéssel való folyamatos kommunikációt a havi könyveléshez, ÁFA bevalláshoz és éves záráshoz...
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
Közbeszerzési munkatárs
1144 Budapest, Gvadányi utca 33-39.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- közbeszerzési és beszerzési eljárások előkészítése, bonyolítása és ellenőrzése (teljes beszerzési dokumentáció összeállítása, a szerződések előkészítésének koordinálása);
- egyeztetés a Társaság szervezeti egységeivel és a szállítókkal;
November 05. -
-
Titkár / Titkárnő - asszisztens
1133 Budapest, Gogol utcaNettó 400e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a Vezérigazgató munkájának teljes körű támogatása,
- ügyviteli általános irodai, adminisztratív feladatok ellátása,
- belső és külső postázás,
- a bejövő és a kimenő iratokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása (érkeztetés, iktatás, postázás stb.),
- telefonhívások kezelése,
November 10.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!