-
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatokABOUT IGDS The Intercontinental Group of Department Stores (IGDS) is the largest global association exclusively dedicated to department stores. Headquartered in Zurich and founded in Junein Lugano, Switzerland as a non-profit organisation, by eight pioneering European department stores, IGDS was...
Tegnap 17:14 -
Administrative Assistant
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Completed commercial or administrative training (KV EFZ or equivalent qualification); a Bachelor's degree is a plus.
- Several years of relevant administrative experience, ideally in an academic, research, or healthcare environment.
November 20. -
- Teljes munkaidő
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokYou coordinate, align, and anticipate, so the CEO’s complex agenda moves with precision, and all meetings are planned from end to end, and all documents are prepared and at hand when needed....
November 14. -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Provide administrative and logistical support for EULAR’s sponsorship and exhibition operations.
- Communicate with industry partners and follow up on requests.
- Design 2D exhibition layouts and venue plans using AutoCAD, based on provided specifications.
November 03. -
- Teljes munkaidő
-
Windows
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • Francia felsőfok
Főbb feladatok- Constantly offer professional, friendly, and engaging service
- Providing courteous and efficient telephone services including accurate message taking
- Collecting & maintaining information on the clinic and surrounding area
Október 31. -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokFor the future development of our Swiss entity in Zurich, we are seeking a qualified and motivated COORDINATOR SERVICE SCHEDULER (M/F/D) OBJECTIVES FOR THE JOB: Responsible for the organizational mapping of projects (maintenance orders on aircraft) in the system. Moreover, supporting the TSM...
Október 27. -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Support the team, management and key client in different projects
- Provide support to the Personal Assistant of key client, with occasional 24/7 availability
- Property Management: liaise with staff, suppliers and third parties
- Organize office operations and procedures, manage databases
Október 24.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Senior kontroller állások Svájcban (adminisztráció, asszisztens, irodai munka)
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!