kulcsszó: márkaépítés
Egy nemzetközi márka születése
Biztosan mindenkinek van egy titkon dédelgetett ötlete, amit nagyon szívesen megvalósítana. A kérdés, hogy vajon mi tart minket vissza?
Olvass tovább
Ilyen juttatásokra vágyik az Y-generáció
Az Y-generáció tehetséges képviselői már a céges juttatásokat is alaposan megvizsgálják, mielőtt elszegődnek egy vállalathoz. Íme a 6 legnépszerűbb!
Olvass tovább
Álláskeresés egy sör mellett?
Nemcsak az álláskeresők finomítják és tökéletesítik a végtelenségig az önéletrajzaikat: ma már sok területen a munkáltatók is kreatív módszerekkel versenyeznek a jelentkezőkért.
Olvass tovább
Képzés indul a munkáltatói márkaépítésről
Az egyetemi kurzus előadói közé a Profession.hu szakértőjét is felkérték.
Olvass tovább
Belülről épül a jó vállalati márka
Magyarországon a gyakran emlegetett Y generáció és a munkaerőhiány hozta felszínre a munkáltatói márkaépítést, az employer branding fogalmát. Szakértőket kérdeztünk a jó megvalósíthatóságról.
Olvass tovább
Munkáltatói márkaépítés mesterfokon
Hogyan építhetünk olyan munkáltatói márkát, mely vonzó az álláskeresők számára?
Olvass tovább
7 dolog, amivel elűzi a jelentkezőket egy munkaadó
Több oka is lehet, ha a cég által meghirdetett pozíciókra alig érkezik jelentkezés.
Olvass tovább
13 tipp, hogy vonzónak találjon egy munkaadó
Ideje tökéletesíteni profilunkat a közösségi oldalakon!
Olvass tovább
A karrierhez saját honlap is kell?
A több lábon állás egyik kiváló lehetősége, ha tapasztalatainkat egyéni szakértői tevékenység keretében is kamatoztatjuk. Nézzük, hogyan szerezzünk saját ügyfeleket!
Olvass tovább
9 baki a Facebookon, amelyek miatt nem kapunk állást
A közösségi média tele van aknákkal, amelyek könnyen az egyébként tökéletes pályázatunk visszautasításához vezethetnek.
Olvass tovább
16 teendő a sikeres blogoláshoz
Ha már van egy jó önéletrajzunk, portfóliónk, közösségi profilunk, itt az ideje, hogy saját blogunk is legyen. De ne bízzuk ezt se a vakszerencsére!
Olvass tovább
Így adjuk el magunkat az állásinterjún!
Eladhatóság! Ez az egyik legfontosabb tényező egy új termék, szolgáltatás piacra dobásánál. Ugyanez igaz az álláskeresés világára is. Csak épp az állásinterjún magunkat kell "eladni".
Olvass tovább