Önnek ajánljuk!

Nyitott pozíciók, amik érdekesek lehetnek az Ön számára!

Az Employer Branding területén végzett aktív és hiteles tevékenységének köszönhetően a Profession.hu szakértőjét is felkérte az ELTE és az Independent Media Education Center (IMEC), hogy részt vegyen a munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó egyetemi oktatásában. A hazai vezető állásportált Tüzes Imre üzletfejlesztési és termékmenedzsment vezető képviseli az egyetemi kurzuson, amelynek előadói között megtaláljuk a hazai nagyvállaltok HR vezetőit, a legismertebb marketingkommunikációs szakembereket és stratégiai tanácsadókat.

Képzés indul a munkáltatói márkaépítésről

Az Employer branding és/vagy HR marketing? Kihívások és megoldások a munkaerőpiacon címmel indított képzés nemcsak azt járja körül, hogy a munkáltatói márkaépítés üzleti célú stratégiai szerepet tölt be a vállalatok HR politikájában, de kitér azokra az újszerű gyakorlati megoldásokra is, amelyek hatékonyan támogatják a megfelelő munkaerő kiválasztását és megtartását.

Az öt modulból álló képzés az ELTE Média és Kommunikáció Tanszékén hallgatható november 10-től: az egyetem mesterképzésének (MA) hallgatói számára kreditpontot érő tantárgy, de a téma iránt érdeklődő marketinges és HR-es szakemberek számára is látogatható, részvételi díj ellenében. A képzés 2017 végén vizsgával zárul.

A Profession.hu üzletfejlesztési és termékmenedzsment vezetője november 24-én, a képzés harmadik moduljában tart előadást arról, hogy egy állásportál miként tud személyre szabott, integrált megoldást nyújtani a munkaerő-keresési, -kiválasztási és -megtartási kihívásokra. Előadásában Tüzes Imre azzal foglalkozik, hogy meddig terjed a szerepe egy állásportálnak most, és milyen szintre juthat el a jövőben? Hamarosan már egy integrált HR-marketing eszköz funkcióját töltheti be egy állásportál?

Készítette: Profession.hu

A Profession.hu Facebook oldala

A Profession.hu Instagram oldala