-
Budapest, XXII. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Headset • Mobiltelefon
-
5-10 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás a felhasználókkal telefonon (bejövő és kimenő hívások).
- Felhasználói adatbázis kezelése, adatok frissítése.
- Gyors és professzionális ügyfélkezelés minden hívásnál.
- Segítségnyújtás termékválasztásban, használatban és problémamegoldásban.
- Elemzések készítése a felhasználói adatbázisból.
Friss -
Debrecen
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adat és üzenetforgalom kezelése, felügyelete.
- Kereskedőkkel e-mailes és telefonos kapcsolattartás, egyeztetés.
- Reklamációkezelés és panasz ill. hatósági megkeresés esetén kivizsgálás.
- Kapcsolattartás és segítségnyújtás társszervezeteknek.
- Együttműködés az osztály ill. az igazgatóság többi csoportjával.
Ma 09:08 -
-
Távmunka / RemoteBr. 550e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Du nimmst Gespräche im Namen unserer Kund:innen an
- Du vereinbarst Termine bei Ärzten, Rechtsanwälten und vielen mehr
- Du bearbeitest die Anrufe telefonisch
- Du beantwortest allgemeine Fragen wie zB. zu Öffnungszeiten
Ma 08:15 -
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ki- visszakapcsolás.
- Kereskedőtől és elosztói oldalról érkező kikapcsolási és visszavonási folyamatok kezelése.
- Kereskedőtől és elosztói oldalról érkező visszakapcsolási folyamatok kezelése.
- Moratórium kezelése.
November 25.• Előre sorolva 1 órája -
-
Call Center Agent
Budapest
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő és kimenő hívások kezelése címzetti oldalon
- Ügyfelek magas szintű kiszolgálása, Ügyfélelégedettség biztosítása
- Felmerülő kérdések megválaszolása, problémák megoldása, reklamációk kezelése
- Adminisztratív feladatok ellátása, ticketing rendszer használata
- Kapcsolattartás a társosztályokkal
November 25.• Előre sorolva 1 órája -
-
Telebank munkatárs
Budapest
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő telefonhívások fogadása, szakszerű, minőségi megválaszolása
- Keresztértékesítés
- Kimenő hívások lebonyolítása
- Banki termékek, szolgáltatások naprakész ismerete és alkalmazása, a szükséges rendszerek használata
November 13.• Előre sorolva 15 órája -
French speaking B2B sales support specialist
Országos lefedettség
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Támogatás nyújtása kereskedőknek telefonon, e-mailben és jegykezelő rendszeren keresztül
- Hibák feltárása, alkatrészek nyomon követése, speciális szállítások figyelése
- Esetek SLA szerinti lezárása és pontos dokumentálása
November 25.• Előre sorolva 15 órája -
KÖVETELÉSKEZELÉSI ÜGYINTÉZŐ - NYÍREGYHÁZA
Hibrid • Nyíregyháza
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Telefonos egyeztetéseket/tárgyalásokat folytatsz a késedelmesen-, vagy nem fizető lakossági Ügyfelekkel, a befizetés megérkezése érdekében.
- A szabályzatokban, folyamatokban meghatározott módon tájékoztatást adsz Ügyfeleinknek.
- Ellátod a kapcsolódó adminisztrációs feladatokat.
November 21.• Előre sorolva 15 órája -
Service Desk Analyst (Polish/ Dutch/ Czech/ Norwegian/ Swedish)
Budapest, XIII. kerület
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Cseh felsőfok • Holland felsőfok • Lengyel felsőfok • Norvég felsőfok • Svéd felsőfok
-
ANALYTICS • SERVICE MANAGEMENT
Főbb feladatok- Act as a single point of contact for phone calls, chat, emails and self-service portal from users regarding IT issues and queries
- Record incident resolutions in the ITSM tool based on user communication via phone, email, chat etc.
- Ensure that issues are resolved within ticket life cycle
November 19.• Előre sorolva 15 órája -
-
German speaking Customer Experience Advisor
Csongrád-Csanád megye
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Act as the first point of contact for customers and partners across multiple communication channels
- Manage incoming inquiries
- Manage your own case queue and ensure high-quality service
- Process account requests, refunds, social media queries, and log actions in internal systems
November 21.• Előre sorolva 15 órája -
Telebank munkatárs
Békéscsaba
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő telefonhívások fogadása, szakszerű, minőségi megválaszolása
- Keresztértékesítés
- Kimenő hívások lebonyolítása
- Banki termékek, szolgáltatások naprakész ismerete és alkalmazása, a szükséges rendszerek használata
November 13.• Előre sorolva 15 órája -
Távközlési szolgáltató | Értékesítő munkatárs
Hibrid • 1088 Budapest, Rákóczi út 51.Br. 400e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Kapcsolatfelvétel meglévő ügyfelekkel telefonon.
- Mobil és vezetékes telekommunikációs szolgáltatások értékesítése, szerződéshosszabbítások lebonyolítása.
- Ügyfelek igényeihez igazodó személyre szabott ajánlatok készítése.
- Kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása.
November 19.• Előre sorolva 16 órája -
Dispatcher and Booking Agent
1043 Budapest, Csányi László utca 34.Nettó 550e - 550e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Olasz felsőfok
Főbb feladatok- Position: Booking Agent (registering orders received via email in our system)
- Handling incoming and outgoing phone calls
- Communicating with partners and clients in English, Spanish and Italian
- Managing emails
- Handling complaints
- Maintaining contact with suppliers
November 06.• Előre sorolva 16 órája -
Ügyfélszolgálati munkatárs német nyelvtudással
1095 Budapest, Soroksári út 44.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation • Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol alapfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- IT támogatás nyújtása telefonon és chaten keresztül (minimális e-mailes kommunikáció)
- Bejövő megkeresések kezelése, problémák azonosítása és megoldása
- Jegyek rögzítése és nyomon követése belső rendszerben
- Kapcsolattartás technikai csapatokkal szükség esetén
November 07.• Előre sorolva 16 órája -
-
Diákmunka - Call Center munkatárs
Budapest V. kerület
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatokA következő feladatokra számíthatsz, ha jelentkezel hozzánk: Az akciós időszakainkban a Call Centerünket kell majd erősítened. A hívások során olyan partnereket kell felhívni, akinek nagy része már ismer minket. Számukra kell bemutatni aktuális akcióinkat. Ezzel kapcsolatban szükséges: •A Call...
November 04. -
Ügyfélszolgálati referens
1095 Budapest, Soroksári út 22-24.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokTájékoztatja az ügyfeleket a Magyar Államkincstár hatáskörébe tartozó támogatásokról, pályázati lehetőségekről, a kérelmek pályázatok benyújtásának módjáról, az ügyintézéshez szükséges iratokról, valamint a jogorvoslati és panaszkezelési eljárásról személyesen, telefonon és elektronikus úton....
November 19.• Előre sorolva 16 órája -
-
1196 Budapest, Kisfaludy utca 49.
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Headset
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- bejövő hívások fogadása
- autó assistance szolgáltatások megszervezése magyar és külföldi ügyfeleknek telefonon illetve számítógépen. (0-24-órában, amely esetenként esti és hétvégi munkavégzést jelent)
- kapcsolattartás napi szinten a meglévő ügyfelekkel
November 05.• Előre sorolva 16 órája -
-
French Speaking Customer Solutions Specialist (Home Office)
Távmunka / Remote
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (2 db) • Desktop PC • Headset
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Francia felsőfok
Főbb feladatok- Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients)
- Professional handling of client claims and requests.
- Computer assisted administration of client claims and requests.
- Escalating more complicated issues for further processing
November 07.• Előre sorolva 16 órája -
-
Contact Center munkatárs
Országos lefedettség
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Új és meglévő ügyfelekkel történő kimenő telefonos kapcsolattartás
- Hívások eredményeinek adminisztrálása
- Aktív kommunikáció
- Csoportvezetővel történő egyeztetések
November 13.• Előre sorolva 16 órája -
Kiemelt Ügyfélszolgálati Munkatárs
2351 Alsónémedi, Tankcsapda utca 2.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Kiemelt partnereink támogatása telefonon és e-mailben
- Logisztikai folyamatok nyomon követése, egyeztetés raktárunkkal és fuvarszervezőinkkel, igazi csapatjátékosokat keresünk
- Panaszkezelés és problémamegoldás gyorsan, profin
November 25.• Előre sorolva 16 órája -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!