Állás részletei
-
Cég neve
Raiffeisen Bank Zrt.
-
Munkavégzés helye
Hibrid • Nyíregyháza -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
MI LESZ A FELADATOD?
- Telefonos egyeztetéseket/tárgyalásokat folytatsz a késedelmesen-, vagy nem fizető lakossági Ügyfelekkel, a befizetés megérkezése érdekében.
- A szabályzatokban, folyamatokban meghatározott módon tájékoztatást adsz Ügyfeleinknek.
- Ellátod a kapcsolódó adminisztrációs feladatokat.
MIÉRT ÉRDEMES VELÜNK DOLGOZNI?
Biztonság és fejlődés
- Stabil nemzetközi háttérrel rendelkező multinacionális vállalat vagyunk,
- Versenyképes juttatási csomagra számíthatsz,
- Egyéni célokhoz igazított karrierút, előrelépési lehetőségek várnak,
- Elkötelezett, támogató vezetőkkel és eredményorientált kollégákkal dolgozunk.
Támogatás és juttatások
- Számos Cafeteria juttatási elem közül választhatsz: SZÉP kártya, extra szabadnap, munkába járási támogatás, egészségbiztosítás, jegyek kulturális rendezvényekre és sporteseményekre,
- Kedvezményes lakáshiteltámogatást és dolgozói hitelt biztosítunk,
- Home office-ra is lesz lehetőséged,
- Nyelvi, szakmai és soft skill képzések várnak,
- Figyelünk Rád és segítünk Neked, hogy mind szakmailag, mind a személyes fejlődésedben sikereket érhess el.
Közösség és összetartozás
- Segítőkész kollégák és befogadó légkör vár,
- Közös célunk a kiváló ügyfélélmény, amiért együtt dolgozunk,
- Közösségi tevékenységeken is részt vehetsz: sportkörök, Young Generation program, éves Raiffeisen Bank találkozó,
- Jól-lét program, mely során figyelünk kollégáink fizikai és mentális egészségére,
- Visszajelzés alapú kultúrában hiszünk, számítunk a véleményedre!
CSATLAKOZZ HOZZÁNK, HA...
- Legalább középfokú végzettséggel (érettségi bizonyítvány) rendelkezel.
- Hasonló munkakörben (behajtás/értékesítés/telefonos ügyfélszolgálat) szereztél tapasztalatot.
- Kitűnően kommunikálsz telefonon.
- A számítógépet felhasználói szinten megfelelően kezeled (Word, Excel).
- Jó a problémamegoldó képességed, nem lepődsz meg váratlan helyzetekben.
- Pontosan és precízen látod el a feladataidat.
- Gyorsan tanulsz és nem okoz gondot, hogy egyszerre több dologra is figyelj.
- Megfelelő számodra, hogy 2 műszakunk is van: 8:00-16:30-ig és 9:30-18:00-ig.
- Társalgási szintű angol tudás előnyt jelent.
MUNKAHELYI EXTRÁK
- Céges étkező
- Kávézó
- Orvosi felügyelet
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Parkoló
- Játéksarok
JELENTKEZÉS MÓDJA
Jelentkezés
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése