Önnek ajánljuk!

Nyitott pozíciók, amik érdekesek lehetnek az Ön számára!

Alapvetően minden állásportál megfelelt az elvárható színvonalnak – derült ki a Forecast Research Piackutató és a Mystery Shopping próbavásárlással foglalkozó cég kutatásából. A Profession oldala nagyon jól kezelhetőnek, logikus felépítésűnek és felhasználóbarátnak bizonyult, és emellett nagyon sok információt is begyűjthetnek a felületen a felhasználók.

Az ajánlatkérés elküldése után az összes állásportál felvette a kapcsolatot a próbavásárlóval – ki e-mailben, ki telefonon. Az ajánlatkérés elküldése után leghamarabb a Profession, és két másik állásportál képviselője jelentkezett. Egy-egy adott esetben például már 5, illetve 10 perc múlva keresték a potenciális hirdetőt – ez extrém gyorsaságnak tekinthető.

A Profession szállította a legtöbb önéletrajzot

A kapcsolatfelvétel gyorsan, zökkenőmentesen zajlott minden esetben. A legprofibb a Profession ügyintézője volt – vélték felmérést készítők, akiknek az is a feladata volt, hogy árajánlatot kérjenek három, valamint húsz hirdetésre. A hirdetési folyamat során – és azt követően is – a legtöbb járulékos szolgáltatást a Profession biztosította – mint például hírlevél, reklámlevél, értesítő lejáró hirdetésekről, összegző statisztika készítése.

A hirdetésfeladás utáni első héten a Professionnál sokkal alacsonyabb volt az egy hirdetésre jutó relatív költség, mint a többi szolgáltatónál. Ebből azt a következtetést szűrték le a tanulmány készítői, hogy rövid időtávon a többi szolgáltatóhoz képest jelentősen költséghatékonyabb.

Mind a marketingvezetői, mind a pénzügyi asszisztensi pozícióra a Profession szállította a legtöbb jelentkezőt, az összes CV 36,4 százaléka jött innen. Legtöbben a pénzügyi asszisztensi pozícióra jelentkeztek, legkevesebben rendszerfejlesztő mérnöknek. A legtöbb pályázat (összesítve ötszáznál is több) az első két napban érkezett.

Van kedvenc állásportálunk

Az álláskeresők többsége – közel 88 százaléka – csak egyetlen oldalról küldte el jelentkezését. A kutatók úgy vélik, hogy a munkát keresők nagy részének van egy kedvenc oldala, melyet alapvetően látogat – és ez az oldal a munkát keresők kétharmadánál a Profession. Úgy tűnik, hogy ezek az emberek más oldalt csak akkor vesznek igénybe, ha a preferált felületen nem találnak megfelelő állásajánlatot.