-
Nyíregyháza
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telefonon és írásos úton érkező ügyfélmegkeresések fogadása és kezelése, illetve az ehhez kapcsolódó teljeskörű adminisztráció
- Ügyfelek telefonon történő megkeresése, meglévő adatainak egyeztetése, hiányzó adatainak pótlása
- Számlázással kapcsolatos ügyintézés ellátása telefonon és írásban
November 14.• Előre sorolva 1 órája -
Ügyfélkapcsolati munkatárs
Távmunka / RemoteBr. 1 400 - 1 800 Euro havi bér
- Teljes munkaidő • Vállalkozói • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Lengyel felsőfok
Főbb feladatok- Telefonos és e-mailes kapcsolat tartás
- Megrendelések és időpontok egyeztetése
- Szerelők menetrendjének összehangolása
- Vásárlói élmény fejlesztése, utánkövetés
- Hatékonyságnövelő projektek támogatása
- Social-media posztok időszakos kezelése
- Kapcsolattartás a lokális partnerekkel és ügyfelekkel
November 29. -
Front-Desk Agent (Francia és angol nyelvtudással)
1065 Budapest, Révay utca 12.Nettó 510e - 570e Ft havi bér
-
Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Windows • Desktop PC
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Francia középfok
Főbb feladatok- Ügyfélszolgálati és recepciós feladatok ellátása francia és angol nyelven - Te fogod össze a páciensek és a csapat munkáját – segíted őket az érkezéstől a távozásig
- Páciensek fogadása, tájékoztatása barátságos, professzionális módon
- Időpontok egyeztetése külföldi és magyar pácienseink számára
November 26. -
-
Bérügyviteli szoftver-tanácsadó
1113 Budapest, Karolina út 61.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a BaBér bérügyviteli programot használó ügyfelekkel történő telefonos, e-mailes, Teams-es, kivételes esetben személyes kapcsolattartás,
- napi szintű ügyfélproblémák kezelése, megoldása (főként telefonon és e-mailben),
- konzultáció új és meglévő ügyfelekkel,
- részvétel a BaBér program tesztelésében
November 11.• Előre sorolva november 29. -
-
Technikai helpdesk munkatárs (Német nyelvtudással)
1033 Budapest, Ángel Sanz Briz út 13.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
-
MS OFFICE • CRM • WINDOWS • OPERÁCIÓS RENDSZEREK • SQL • LINUX
Főbb feladatok- A hiteles, gyors és biztonságos e-ügyintézés megvalósításához az e-Szignó szolgáltatásunk nyújtásával kapcsolatos technikai support feladatok ellátása, úgymint a
- telefonon és írásban érkező bejelentések fogadása, rögzítése, megválaszolása,
November 18.• Előre sorolva november 30. -
-
Értékesítési asszisztens/pénztáros
7630 Pécs, Pécsváradi út 23.
-
Céges üdülés, üdültetés • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Új gépjárművek értékesítésének támogatása
- Számlázási és adminisztrációs feladatok ellátása
- Regisztrációs adó és okmányirodai ügyintézés
- Hitel- és biztosítási folyamatok kezelése
- Készletnyilvántartás és készletfinanszírozás adminisztrációja
- Kimutatások, táblázatok, prezentációk készítése
November 25.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
-
Lakossági ügyfélkapcsolati tanácsadó - Kecskemét, Malom
Bács-Kiskun megye
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- banki termékek és szolgáltatások személyre szabott proaktív értékesítése
- lakossági ügyfelek kiszolgálása
- ügyfeleink pénzügyi kultúrájának fejlesztése
- fogyasztási hitelezési és befektetési termékekhez és szolgáltatásokhoz kapcsolódó ügyletek lebonyolítása
- pénzügyi tanácsadás portfólió kialakítása
November 12. -
-
ügyfélponti tanácsadó - BUDAPEST, XII., ALKOTÁS UTCA 53.
XII., ALKOTÁS UTCA 53. MOM Park.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- az időpontra érkező magán- és kisvállalati ügyfeleink pénzügyi igényeinek feltérképezésével foglalkozol
- ügyfélbarát nyelven magyarázol el pénzügyi megoldásokat: számlavezetés, hitelek, befektetések, biztosítások
- bevezeted az ügyfeleinket a digitális bankolás világába, tájékoztatod és edukálod őket
November 21.• Előre sorolva november 27. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- banki termékek és szolgáltatások személyre szabott proaktív értékesítése
- lakossági ügyfelek kiszolgálása
- ügyfeleink pénzügyi kultúrájának fejlesztése
- fogyasztási hitelezési és befektetési termékekhez és szolgáltatásokhoz kapcsolódó ügyletek lebonyolítása
- pénzügyi tanácsadás portfólió kialakítása
November 21.• Előre sorolva november 27. -
- Részmunkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- lakossági és vállalkozói ügyfelek kiszolgálása, számlákhoz kapcsolódó tanácsadás
- banki termékek és szolgáltatások személyre szabott értékesítése, hitelezési és befektetési termékekhez, valamint szolgáltatásokhoz kapcsolódó ügyletek lebonyolítása
November 21.• Előre sorolva november 27. -
Kereskedelmi ügyintéző
DunakesziNettó 350e - 400e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Ügyfélszolgálati és adminisztratív feladatok ellátása
- Ügyfelekkel való kapcsolattartás, információszolgáltatás
- Megrendelések kezelése, nyomon követése
- Számlák, szerződések előkészítése, kezelése
- Kapcsolattartás a logisztikai és beszerzési osztállyal
- Riportok, kimutatások készítése
November 10. -
Logisztikai és ügyfélkapcsolati munkatárs
1225 Budapest, Bányalég utca 96.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- szállítólevelek, fuvarlevelek generálása és a szállítással kapcsolatos információk kezelése angol és magyar nyelven
- a komissiózási, árukiadási, az átadási/átvételi dokumentációk kezelésében aktív részvétel
- anyagmozgások rögzítése SAP rendszerben
November 21.• Előre sorolva november 27. -
-
Ügyfélkapcsolati referens
2800 Tatabánya, Komáromi utca 42.
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- az adózók tájékoztatása az ügyintézést szolgáló nyomtatványok kitöltésével kapcsolatban,
- a személyesen benyújtott beadványok átvétele, jegyzőkönyv felvétele a személyes kérelmekről,
- ügyfélkapu-ügyintézéssel kapcsolatos feladatok,
- bankkártyás befizetéssel kapcsolatos feladatok,
November 17.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
-
Trade Compliance Coordinator
Országos lefedettség
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Collecting and consolidating European import and export data
- Liaising with customs brokers
- Performing self-audits and administration of customs documentation
- Maintaining classification databases and records
- Developing internal procedures and record-keeping rules
November 13. -
-
Vevőszolgálati asszisztens (22. kerület)
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatokSzeretnél egy olyan helyen dolgozni, ahol valóban édesek a mindennapok? Partnerünk egy olasz tulajdonú cég, amely fagylalt- és joghurtalapanyagok gyártására specializálódott és magyarországi csapatába keresünk új munkatársat Vevőszolgálati asszisztens pozícióba. Ez a lehetőség Neked szól, ha...
November 27. -
French Speaking Customer Pricing Specialist
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 30-34.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Francia felsőfok
Főbb feladatok- Create and manage catalogues with relevant pricing schemas
- Partner Management engagement to obtain and receive direction on Price Benchmarking
- Performs activities related to Catalogue & Pricing Data management
- Supports the initiation of requests for creation, update, or change to data
November 28. -
-
Ügyfélkapcsolati Képviselő
Esztergom
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Belföldi és export ügyfélszolgálat folyamatainak koordinálása, fejlesztése és ellenőrzése
- Ügyfélszolgálat tevékenységéhez elégedettségi felmérés koordinációja
November 27. -
Recepciós - diákmunka
BudapestBr. 2 105 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokRecepciós feladatok ellátása...
November 26. -
Irodai host/hostess(diákmunka)
SalgótarjánBr. 1 850 - 1 850 Ft/óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A beérkező ügyfelek fogadása, sorszámhúzó totemnél segítségnyújtás az ügyfél kérésének megfelelő ügytípus kiválasztásában;
- Az MVM ügyfélszolgálati online felület népszerűsítése;
- Nyomtatványok kiadása és önkiszolgáló pultok naprakészen tartása;
November 24. -
Service Desk munkatárs
Hibrid • 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
-
WINDOWS • VPN • ITIL • MS OFFICE • OPERÁCIÓS RENDSZEREK
Főbb feladatoka KELER Csoport felhasználóinak, valamint külső magyar, és nemzetközi ügyfeleinek támogatása e-mailen, telefonon, online bejelentő felületen keresztül magyar és angol nyelven...
November 17.• Előre sorolva november 29. -
-
Irodai host/hostess
Br. 1 850 - 1 850 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A beérkező ügyfelek fogadása, sorszámhúzó totemnél segítségnyújtás az ügyfél kérésének megfelelő ügytípus kiválasztásában.
- Az MVM ügyfélszolgálati online felület népszerűsítése.
- Nyomtatványok kiadása és önkiszolgáló pultok naprakészen tartása.
November 24.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!