Adminisztráció vezető állások, munkák
50 db találat
Szűrés
-
az iroda és cég teljeskörű adminisztrációja (rendelések kezelése, egyéb titkársági feladatok) személyi asszisztencia az ügyvezető számára esetenként webshop koordinálása (Shoprenter) kapcsolattartás meglévő üzleti, magyar és külföldi partnerekkel marketing és sales folyamatok ass...márc. 11.
-
Irodavezetőként mi lesz a feladatod? Az iroda működtetésével kapcsolatos operatív teendők ellátása Iroda működéséhez szükséges eszközök, feltételek biztosítása Kapcsolattartás a szolgáltatóinkkal Flottakezelés (telefon, biztosítás) Adminisztrációs feladatok (Posta, futár stb. kez...tegnap 09:49
-
az Informatikai Kar angol nyelvű képzéseiben részt vevő külföldi hallgatók adminisztratív támogatása, segítése, kapcsolattartás (hallgatókkal, programkoordinátorral, mentorokkal), a munkakörhöz tartozó statisztikák, adatszolgáltatások és beszámolók összeállítása, nemzetközi hallg...tegnap 09:25
-
- a cég vezetőinek releváns és jól átlátható kimutatások készítése a pénzügyi folyamatokról, kiadás és bevétel követésről - szerződések kezelése - házipénztár kezelése - kapcsolattartás a Társaság számlavezető bankjaival, bankszámlák, hitelek felügyelete - havi elszámolások készí...tegnap 20:45
-
Tanúsítási területen, meglévő ügyfelekkel kapcsolatos irodai, koordinátori feladatok ellátása. Az ügyfelek magas színvonalú, segítőkész, udvarias kiszolgálása, tájékoztatása szóban és írásban. Kapcsolattartás partnercégekkel, valamint az SGS Csoport más leányvállalataival...tegnap 14:05
-
As AGCO’s Management Intern your responsibilities will be connected to: Travel assistance handle travel arrangements for certain leaders of each’ department and above gather receipts and comments for travel expense reports create expense reports if required PO management create y...tegnap 13:30
-
Közbeszerzési pályázatok összeállítása, benyújtása. Új közbeszerzési kiírások figyelése, követése ( EKR, TED, stb ). Egyéb nem közbeszerzési pályázatok összeállítása, benyújtása. További feladatok: Projekt adminisztráció elvégzése, közútkezelői, önkormányzati egyeztetések lefol...tegnap 11:55
-
a Társaság által nyújtott országos értékszállítási szolgáltatás logisztikai szempontú irányítása; a Társaság által nyújtott értékszállítási szolgáltatás logisztikai irányításában résztvevő munkatársak, képzése és motiválása ill. munkájuk szervezése, irányítása és felügyelete; dön...tegnap 10:55
-
Az ügyvezető és a menedzsment munkájának támogatása, A telefonhívások és a céges küldemények kezelése, Kapcsolattartás az ügyfelekkel, valamint az anyavállalattal, Utazások, konferenciák, csapatépítők szervezése és támogatása, Az irodai infrastruktúra felügyelete, Bejövő és kimen...tegnap 08:15
-
Facilitate the development of safety performance measurement (safety performance indicators) for safety objectives Ensure monitoring of safety performance, support the refinement of SPI, SPT and update of safety objectives Integrate and analyse data obtained from internal and ext...márc. 20.
-
ügyfélkérések teljesítése, rögzítése, ügyféladminisztráció, ügyféligények kezelése(bejövő hívások kezelése, elektronikus levelek kezelése, chat szolgáltatás ellátása) kapcsolattartás írsában és szóban front office munkatársak munkájának segítése...márc. 20.
-
Számlázással kapcsolatos feladatok, díjbekérők, számlák kiállítása, befogadása, iktatása Tagok beléptetése a szövetségbe Éves tagdíjak kezelése Elnökségi ülés, közgyűlés és évi 1 konferencia szervezése, Kapcsolattartás tagokkal könyvelővel, jogásszal, külsősökkel, szervezetekkel...márc. 20.
-
Parkolási és garázsszolgáltatással foglalkozó cégünk keres csapatába 8 órás munkára támogató munkatársat, aki az ügyfélszolgálat, az irodai adminisztráció és a területi feladatokba egyaránt besegíthet. A munkavégzés helye Budapest. Főbb feladatok: - Postai és banki ügyintézések -...márc. 20.
-
The Royal Danish Embassy in Budapest is looking for a maternity cover for the position of Head of Administration. The main objective of the position is back office management and administration, combined with HR and consular assistance with possibility to participate in cul...márc. 20.
-
Cégünk menedzsment tagjainak adminisztratív segítése Közreműködés cégtulajdonosunk érdekeltségébe tartozó vállalkozások adminisztratív feladataiban Közreműködés Angol, Német nyelvű projekt leírások értelmezésében Általános irodai adminisztráció Szerződések előkészítése, jogásszal...márc. 20.
-
Raktárkészlet kezelése Gazdálkodási naplók vezetése Földbérletek nyilvántartása Anyagrendelés Bérmunkák számlázása/szerződés Terménykiadás EKR ismerete Microsoft Office felhasználói szintű ismerete Jó kommunikációs készségmárc. 20.
-
Csapatvezetés, irányítás Napi bevétel feldolgozása és könyvelése, illetve a pénztárkészletért való felelősség A megfelelő pénztári eljárások biztosítása, pénztárban való munkavégzés és pontos pénztárkezelés Vezetőségi titkársági teendők Az ügyfélpanaszok kezelése...márc. 20.
-
kft-k, bt-k teljes körű könyvelése (bérszámfejtés nélkül) bevallások elkészítése, benyújtása zárási feladatok elvégzése éves beszámolók, kimutatások elkészítésemárc. 20.
-
az ügyvezető napi munkájának folyamatos támogatása, folyamatos írásos és szóbeli kommunikáció a vállalat külső partnereivel és belső munkatársaival, a vállalati működéshez kapcsolódó dokumentumok (szerződések, határozatok, szabályzatok, utasítások) kezelése, érkeztetése, archivá...márc. 20.
-
Liaise with Service Providers and external parties related to office management matter Support the Office Director with contract negotiations Manage and overview office related contracts and manage invoices Keep contact with external partners in office related matters Manage int...márc. 19.
-
az iroda teljes körű szervezése: a működéséhez szükséges eszközök beszerzése, készletek figyelése, szervezési feladatokban való részvétel, kapcsolattartás az irodafenntartást végző külső partnerekkel, stb. megrendelések kezelése, kapcsolattartás a megrendelőkkel együttműködés a p...márc. 19.