Adminisztráció vezető állások, munkák
45 db találat
Szűrés
-
Az irodai napi adminisztrációs feladatainak ellátása Posta kezelése, iktatása és továbbítása Könyvelési anyagok előkészítése Kimutatások, elszámolások összeállításában való részvétel Havi, negyedéves és éves zárásban valórészvétel Partnerekkel, megbízókkal való kommunikáció, kapc...Feb. 01.
-
As a Receptionist you will be responsible for: Welcoming visitors and new employees and fostering a supportive and welcoming atmosphere. Internal office organization including looking after common office areas, meeting rooms, receptionist area and entrance display, kitchen, des...Feb. 02.
-
Nyakunkon van az Újév és ezzel együtt jönnek az új lehetőségek is. Jelenleg egyik Nemzetközi Partnerünk megbízásából keresünk új kollégát estis irodai asszisztens pozícióba. Milyen feladatok várnak Rád: - A beérkező telefonhívások kezelése, üzenet átvétele, átadása - Vendégek fo...Friss
-
Keresem azt a kiváló angol nyelvtudással rendelkező, mások támogatásában már pár éves tapasztalattal rendelkező lelkes munkavállalót, aki szívesen dolgozna egy színvonalas iroda kifinomult csapatának szorgos, lelkiismeretes tagjaként. Hogyan is nézne ki egy napod? - Adminisztráci...Friss
-
- Megrendelőkkel, üzleti partnerekkel, hatóságokkal, munkavállalókkal és munkatársakkal való telefonos kapcsolattartás napi szinten (szükség szerint magyar vagy német nyelven) - Törzsadatok valamint személyzeti akták vezetése. - Németországban tartandó értekezletek, t...Feb. 04.
-
Lead felelősként a Richter Gedeon dokumentációs és archiválási rendszerének fenntartásáért, valamint a kapcsolódó létesítmények gondozásáért felesz. Koordinálod és ellenőrzöd a csapatod (7 fő) munkáját, valamint biztosítod a GCP/GLP/GVP megfelelőséget. Ezt a Kutatási Igazgatóságg...Feb. 04.
-
Rendet tartani a cég összes pénzügyi és adminisztratív dolgában, működtetni az irodát. Díjbekérők, szállítólevelek, számlák elkészítése, házipénztár kezelése, kapcsolattartás könyvelővel Titkársági feladatok, általános dokumentumkezelés elektronikusan (Google Drive) és papír alap...Feb. 03.
-
Profi és lelkes irodai adminisztrátort keressük! Komplex, komoly és kihívásokkal fűszerezett munkára várjuk a jelentkezésedet! Miért jó a 32 éves Thermin Kft-nél dolgozni? # tervezhető, fix munkaidő hétfőtől, péntekig 7.00-15.30 # nincs túlóra kényszer # a cég mindkét portfóliójá...Feb. 03.
-
Az iroda munkájának hatékony és teljes körű támogatása. Az üzleti naptár vezetése, határidők nyomon követése. Levelezések önálló lebonyolítása, különböző szakmai anyagok előkészítése, elkészítése. Utazások, megbeszélések, találkozók szervezése, az ezekhez szükséges információk és...Feb. 03.
-
Az ügyviteli adminisztrátor csoport, mint belső szolgáltató központ hatékony működésének biztosítása; Az adminisztrátorok tevékenységének koordinálása és folyamatos ellenőrzése; 12-15 fős csapat szakmai támogatása, motiválása; Aktív részvétel a csoport adminisztrációs feladataina...Feb. 03.
-
A logisztikai terület, valamint a teljes ügyviteli adminisztráció támogatása A cégvezető által kitűzött vállalati célok megvalósítása Napi és heti riportálás a cégvezetés felé A meglévő operációs és működési struktúra felülvizsgálata, annak fejlesztése, és a folyamatok optimalizá...Feb. 03.
-
kapcsolattartás a Tagokkal, az Elnökségének működésének támogatása; ülések szervezése, helyszíni előkészítése, catering rendelése; Titkárság ügyviteli és dokumentációs tevékenységével összefüggő iratok nyilvántartása; Titkárság mindennapi működését támogató beszerzések lebonyolít...Feb. 03.
-
kapcsolattartás nemzetközi szervezetekkel, külföldi kamarákkal; a Magyar-Török és a Nyugat-balkáni Tagozat titkári teendőinek ellátása; rendezvények, tárgyalások szervezése, üzleti delegációk kiutazásának megszervezése; gazdasági hírlevelek, háttéranyagok összeállítása; informáci...Feb. 03.
-
HR feladatok ellátásában való részvétel, a HR munkatárs szakmai felügyelete, Szerződések és teljesítési igazolások készítése, kezelése, Hatósági ügyek intézése, A minőségüggyel kapcsolatos koordinációs feladatok ellátása, Eszközbeszerzési feladatokban való részvétel, A Társaság v...Feb. 02.
-
Részvétel a társaság rendes működéséhez szükséges nyilvántartások naprakész vezetésében, Részvétel hazai és uniós támogatási kérelmek készítésében, azokhoz kapcsolódó adatszolgáltatásokban, projektek megvalósításában, Cég finanszírozásával összefüggésben szoros kapcsolattartás pé...Feb. 02.
-
Oktatások szervezése, lebonyolítása elsősorban online felületeken Oktatások megvalósításhoz szükséges technikai előkészületek koordinálása Tananyagok, oktatási anyagok elkészítésében való aktív közreműködés Távoktatási képzésmenedzsment rendszerünk kezelése Kapcsolattartás a képz...Feb. 02.
-
Üzemeltetési és Biztonságszervezési Főosztály főosztályvezető munkájának támogatása, Az Egyetem üzemeltetési és karbantartási feladatainak koordinálása, Megelőző karbantartási munkák, általános állagmegóvási tevékenység megszervezése, felügyelete, Részvétel a főosztály munkájának...Feb. 02.
-
Parkolási és garázsszolgáltatással foglalkozó cégünk keres csapatába 8 órás munkára támogató munkatársat, aki az ügyfélszolgálat, az irodai adminisztráció és a területi feladatokba egyaránt besegíthet. A munkavégzés helye Budapest. Főbb feladatok: - Postai és banki ügyintézések -...Feb. 02.
-
Irodai feladatok: Általános adminisztrációs feladatok ellátása Telefonok fogadása Iroda működőképességének biztosítása Kollégák munkájának támogatása Kapcsolattartás az irodaházzal HR támogatási feladatok: Munkaidő nyilvántartás vezetése, kiküldése Éves orvosi alkalmassá...Feb. 02.
-
Pályázatok: koordinációban való aktív részvétel dokumentációnak összeállításában való közreműködés adminisztrációnak koordinációja együttműködés a pályázatíró cégekkel beszerzések koordinációja költségvetések nyomon követése Irodavezetői feladatok: Flottakezeléshez kapcsol...Feb. 01.
-
Csapatvezetés, irányítás Napi bevétel feldolgozása és könyvelése, illetve a pénztárkészletért való felelősség A megfelelő pénztári eljárások biztosítása, pénztárban való munkavégzés és pontos pénztárkezelés Vezetőségi titkársági teendők Az ügyfélpanaszok kezelése...Feb. 01.
-
- céges adminisztrációs feladatok ellátása - cégünk ügyfeleivel való telefonos kapcsolattartás, megrendelések felvétele - közreműködés számlázásban, ajánlatkérésben, ajánlatadásban, - web megrendelések kezelése, feldolgozása - külföldi beszállítókkal való kapcsolattartás, nemzetk...Feb. 01.