Adminisztráció vezető állások, munkák

47 db találat Szűrés
  • Az irodai napi adminisztrációs feladatainak ellátása Posta kezelése, iktatása és továbbítása Könyvelési anyagok előkészítése Kimutatások, elszámolások összeállításában való részvétel Havi, negyedéves és éves zárásban valórészvétel Partnerekkel, megbízókkal való kommunikáció, kapc...
    febr. 01.
  • a Képzőközpont adminisztrációs folyamatainak, feladatainak, és dokumentumainak auditja, ezek tökéletesítése, hatékony adminisztrációs folyamat-rendszer kiépítése beosztott munkatársak közvetlen irányítása, munkájuk meghatározása, munkavégzésük és produktumaik (KRÉTA, munkaidő nyi...
    ma 16:17
  • Ügyfelekkel történő kapcsolattartás. Az ügyek dokumentációjának összeállítása. Folyamatos koordináció a kutatói csapattal. Angol nyelvű dokumentumok értelmezése, fordítások angolról-magyarra.
    ma 14:10
  • A jelenlegi működés átvilágítása, javaslattétel a folyamatok és a hatékonyság növelésére. Tervezés, KPI-ok, teljesítmény menedzsment rendszerszerű működtetése és ezek összhangjának megteremtése A vállalat üzleti céljainak megfelelő szervezet kialakításában és fejlesztésében való...
    ma 10:20
  • - Megrendelőkkel, üzleti partnerekkel, hatóságokkal, munkavállalókkal és munkatársakkal való telefonos kapcsolattartás napi szinten (szükség szerint magyar vagy német nyelven) - Törzsadatok valamint személyzeti akták vezetése. - Németországban tartandó értekezletek, t...
    febr. 04.
  • Pénzügyes munkatárs

    2040 Budaörs, Puskás Tivadar út 8-10.
    Rendet tartani a cég összes pénzügyi és adminisztratív dolgában, működtetni az irodát. Díjbekérők, szállítólevelek, számlák elkészítése, házipénztár kezelése, kapcsolattartás könyvelővel Titkársági feladatok, általános dokumentumkezelés elektronikusan (Google Drive) és papír alap...
    febr. 03.
  • Profi és lelkes irodai adminisztrátort keressük! Komplex, komoly és kihívásokkal fűszerezett munkára várjuk a jelentkezésedet! Miért jó a 32 éves Thermin Kft-nél dolgozni? # tervezhető, fix munkaidő hétfőtől, péntekig 7.00-15.30 # nincs túlóra kényszer # a cég mindkét portfóliójá...
    febr. 03.
  • Az iroda munkájának hatékony és teljes körű támogatása. Az üzleti naptár vezetése, határidők nyomon követése. Levelezések önálló lebonyolítása, különböző szakmai anyagok előkészítése, elkészítése. Utazások, megbeszélések, találkozók szervezése, az ezekhez szükséges információk és...
    febr. 03.
  • A logisztikai terület, valamint a teljes ügyviteli adminisztráció támogatása A cégvezető által kitűzött vállalati célok megvalósítása Napi és heti riportálás a cégvezetés felé A meglévő operációs és működési struktúra felülvizsgálata, annak fejlesztése, és a folyamatok optimalizá...
    febr. 03.
  • kapcsolattartás a Tagokkal, az Elnökségének működésének támogatása; ülések szervezése, helyszíni előkészítése, catering rendelése; Titkárság ügyviteli és dokumentációs tevékenységével összefüggő iratok nyilvántartása; Titkárság mindennapi működését támogató beszerzések lebonyolít...
    febr. 03.
  • kapcsolattartás nemzetközi szervezetekkel, külföldi kamarákkal; a Magyar-Török és a Nyugat-balkáni Tagozat titkári teendőinek ellátása; rendezvények, tárgyalások szervezése, üzleti delegációk kiutazásának megszervezése; gazdasági hírlevelek, háttéranyagok összeállítása; informáci...
    febr. 03.
  • HR feladatok ellátásában való részvétel, a HR munkatárs szakmai felügyelete, Szerződések és teljesítési igazolások készítése, kezelése, Hatósági ügyek intézése, A minőségüggyel kapcsolatos koordinációs feladatok ellátása, Eszközbeszerzési feladatokban való részvétel, A Társaság v...
    febr. 02.
  • Oktatások szervezése, lebonyolítása elsősorban online felületeken Oktatások megvalósításhoz szükséges technikai előkészületek koordinálása Tananyagok, oktatási anyagok elkészítésében való aktív közreműködés Távoktatási képzésmenedzsment rendszerünk kezelése Kapcsolattartás a képz...
    febr. 02.
  • Üzemeltetési és Biztonságszervezési Főosztály főosztályvezető munkájának támogatása, Az Egyetem üzemeltetési és karbantartási feladatainak koordinálása, Megelőző karbantartási munkák, általános állagmegóvási tevékenység megszervezése, felügyelete, Részvétel a főosztály munkájának...
    febr. 02.
  • Parkolási és garázsszolgáltatással foglalkozó cégünk keres csapatába 8 órás munkára támogató munkatársat, aki az ügyfélszolgálat, az irodai adminisztráció és a területi feladatokba egyaránt besegíthet. A munkavégzés helye Budapest. Főbb feladatok: - Postai és banki ügyintézések -...
    febr. 02.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim