Adminisztráció vezető állások, munkák

35 db találat Szűrés
  • Házi segítségnyújtással kapcsolatos gondozási tevékenységek megszervezése, irányítása, ellenőrzése. Szociális gondozó és étkeztetésben dolgozó munkatársak munkatevékenységének megszervezése, ellenőrzése. Szociális étkeztetés és házi segítségnyújtás adminisztrációs feladatainak el...
    Nov. 25.
  • Átveszi, a DMS iratkezelő rendszer segítségével nyilvántartásba veszi, továbbítja, postázza, kezeli, irattározza, őrzi a levéltári egységeknél készült és más szervektől érkezett iratokat. Felfekteti és vezeti az éves alapnyilvántartásokat. Naprakészen vezeti a minősítésre, beteki...
    Nov. 25.
  • telefonon és emailen bejövő rendelések feldolgozása kapcsolattartás a beszállítókkal és varrodákkal – emailen és telefonon ruhagyártási folyamatok a nyomon követése , ügyfél tájékoztatása reklamációk kezelése segédanyagok beszerzése kész áru összekészítése és postázása árajánlato...
    Nov. 25.
  • Nemzetközi megbízóink fordítási és lokalizációs projektjeinek teljes körű menedzselése Részletesebben: megfelelő nyelvi szakemberek kiválasztása az adatbázisból, PO-k összeállítása és kiküldése, határidő egyeztetése megbízóval és a vendorokkal, szövegek előkészítése CAT toolban,...
    Nov. 25.
  • Külkereskedelmi tevékenység koordinálása, szervezése, támogatása Külkereskedelmi csoport munkájának irányítása, szakmai támogatása Partnerekkel való kapcsolattartás
    Nov. 25.
  • ügyvezetők munkájának támogatása, ügyvezetői döntések előkészítése iroda működésének teljes körű szervezése irodai napi adminisztráció folyamatok, feladatok nyomon követése, státuszjelentés, statisztikák készítése számlák kezelése, nyilvántartása. könyvelési anyagok előkészítése,...
    Nov. 25.
  • Carry out daily administrative activities of the Engineering office while adhering to Corinthia standards, policies and procedures Provide secretarial support to the Engineering team Ensure all communications, particularly relating to guests and other departments are handled prom...
    Nov. 24.
  • Irodavezető

    1106 Budapest, Tárna utca 1.
    Heti 30 órában keressük kolléganőnket ipari ingatlanok hasznosításával foglalkozó, nagy múltú cégünk X. kerületben található irodájába, az alábbi paraméterek szerint
    Nov. 24.
  • Facility management üzletágat támogató back – office csapat munkájának megszervezése, működésének koordinálása és ellenőrzése; Az üzletág munkafolyamatainak összehangolása; Ügyviteli folyamatok folyamatos fejlesztése; Vevői kapcsolattartás; Vállalati szintű projektek üzletági tám...
    Nov. 24.
  • Új belépőkkel kapcsolatos ügyintézés Új belépők oktatása Projektfelügyelet, projektekkel kapcsolatos teljes körű adminisztrációs feladatok Ajánlatok küldése Vevői kapcsolattartás Időnyilvántartók felügyelete, elküldése Napi jelentések felügyelete, elküldése Reklamációkezelésben v...
    Nov. 24.
  • Vezetői feladataid: napindító megbeszélések levezénylése, az irodai csapat menedzselése, szabályok betartatása; Pénzügyi feladataid: bankszámlák, utalások kezelése, számlák kiállítása, kezelése, beérkező számlák iktatása, vevő és szállító korosítás, banki kapcsolattartás, dokumen...
    Nov. 24.
  • Rendet tartani a cég összes pénzügyi és adminisztratív dolgában, működtetni az irodát. Díjbekérők, szállítólevelek, számlák elkészítése, házipénztár kezelése, kapcsolattartás könyvelővel Titkársági feladatok, általános dokumentumkezelés elektronikusan (Google Drive) és papír alap...
    Nov. 24.
  • az ügyvezető munkájának teljes körű operatív támogatása; kapcsolattartás a tulajdonosi joggyakorlóval és a társszervezetekkel; írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése (pl. beszámolók; jegyzőkönyvek, feljegyzések, megállapodások, jele...
    Nov. 23.
  • Irodavezetői feladatok, az ügyvezető(k) munkájának adminisztratív támogatása. Segítségnyújtás statisztikai jelentések, gazdasági elszámolások, pályázati elszámolások összeállításában. Naptár koordináció. Tárgyalások szervezése és azokon való részvétel, feljegyzések, emlékeztetők...
    Nov. 23.
  • Üzletvezető – Ügyintéző

    1113 Budapest, Dávid Ferenc utca 2. A. ép. I. lház. fszt. 1.
    meglévő ügyfelek kiszolgálása (rendelés rögzítése, áru kiadás, számlázás, háttér adminisztráció) készletek feltöltése (rendelés, átvétel, feltöltés, nyilvántartás), irodai élet támogatása (irodaszer és víz rendelés, stb.) akciós árak kezelése/kommunikációs előkészítése, telefonos...
    Nov. 22.
  • Szolgáltatási csoportvezető

    1085 Budapest, Baross u. 52.; 1085 Budapest, Rökk Szilárd utca 13.
    Az irányítása alá tartozó csoport operatív irányítása ( a munkavégzés szervezése, irányítása, a feladatok ellenőrzése, a határidők betartása és betartatása), valamint a területen foglalkoztatott munkavállalókkal kapcsolatos emberi erőforrás menedzsment feladatok elvégzése. Részvé...
    Nov. 22.
  • a titkársági telefonok és levelezés kezelése; küldemények érkeztetése és iktatása; szerződések és szabályzatok kezelése; nyilvántartások vezetése; irattár kezelése; jegyzőkönyvek, kimutatások és feljegyzések készítése; vendégek, partnerek és ügyfelek fogadása; tárgyalások szervez...
    Nov. 22.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim