Adminisztráció vezető állások, munkák

44 db találat Szűrés
  • Kereskedelmi munkatárs

    1135 Budapest, Országbíró utca 49.
    Kapcsolattartás a szállítókkal A beszerzési feladatok elvégzése az ügyletek indításától az áru beérkezéséig, a folyamat precíz végigvitele az ügyviteli rendszerben Szállítói rendelések összeállítása a rendszerből nyert készlet információk, illetve kollégák jelzései alapján, azok...
    tegnap 14:10
  •         Napi adminisztrációs és irodai feladatok ellátása         Munkatársak munkájának támogatása         Adatok rögzítése, feldolgozása         Beérkező levelek, iratok kezelése, iktatása         Kimutatások készítése         Ügyfélszolgálati megkeresések gyors, pontos kiszolg...
    tegnap 10:25
  • Titkárságvezető

    1025 Budapest, Palatinus utca 1.
    postán, elektronikus úton, cégkapun keresztül beérkező dokumentumok szkennelése, iktatása, továbbítása a megfelelő osztályoknak, társcégeknek, egyéb személyeknek; közreműködés a bejövő számlák, rendelések és egyéb dokumentumok iktatórendszerbe történő rögzítésében; szerződések ny...
    jún. 02.
  • A cégcsoporthoz beérkező posta szétválogatása, szkennelése, iktatása dokumentumkezelőben Postakönyv elkészítése, ajánlott, tértivevényes, külföldi levelek kezelése Belföldi/külföldi csomagok feladása (Fedex, DHL) Időpontok, tárgyalások egyeztetési, üzleti levelezés folytatása Tár...
    jún. 02.
  • teljes körű irodavezetői feladatok ellátása általános irodai tevékenység, adminisztráció adminisztratív dolgozók munkájának irányítása elektronikus és papír alapon érkezett beadványok érkeztetése, iktatása elektronikus bírósági és hatósági rendszerek használata ügyvédek munkájána...
    jún. 02.
  • Teljeskörű irodavezetői feladatok ellátása, irodai háttér működésének biztosítása: Iratok rendszerezése Levelezések lebonyolítása Nyilvántartások vezetése Telefonok fogadása Beszerzések lebonyolítása Feladatok ütemezése Kapcsolattartás a szolgáltatókkal, partnerekkel, könyvelővel...
    jún. 02.
  • Irodavezető

    6721 Szeged, Festő utca 5.
    Az iroda napi működéséhez kapcsolódó adminisztrációs és operatív feladatok ellátása; Az ügyvezető munkájának támogatása; Pontos adminisztratív háttér biztosítása; Futár és postai szolgáltatások koordinálása, dokumentációja; E-mailek, levelezések kezelése; Könyvelővel való kapcsol...
    jún. 02.
  • Üzletági szolgáltatásokhoz kapcsolódó teljes körű adminisztráció. Iktatás. Jegyzőkönyvkészítés. Ellenőrzések megszervezése, koordinálása.
    jún. 02.
  • Személyi / Pénzügyi asszisztens Karriertipp!

    1141 Budapest, Szugló utca 89.
    - rendelések feldolgozása, szállítások bonyolítása, kapcsolattartás futárszolgálattal - számlázás, bejövő számlák ügyintézése, előkészítés a könyvelés részére - vevői tartozások kezelése - áru beérkeztetése, - könyvelővel való kapcsolattartás - irodai dokumentumok kezelése (száll...
    jún. 02.
  • Supporting the daily work of the Property Manager: Handling the official documents (filing, scanning, uploading, etc.) Updating the tenancy schedule on a monthly basis Keeping contact with tenants in administrative issues Checking and collecting debts Handling incoming invoices P...
    jún. 01.
  • kft-k, bt-k teljes körű könyvelése (bérszámfejtés nélkül) bevallások elkészítése, benyújtása zárási feladatok elvégzése éves beszámolók, kimutatások elkészítése
    jún. 01.
  • a tulajdonos-ügyvezető igazgató napi munkájának támogatása, helyettesítése üzleti és magán programokon való részvétel a cég munkafolyamatainak megismerése termékgyártás forgalmazás külföldi partnerekkel való kapcsolattartás kollégák koordinálása, vezetése főállásban betölthető a...
    jún. 01.
  • Profi és lelkes irodai adminisztrátort keressük! Komplex, komoly és kihívásokkal fűszerezett munkára várjuk a jelentkezésedet! Miért jó a 32 éves Thermin Kft-nél dolgozni? tervezhető, fix munkaidő hétfőtől, péntekig 7.00-15.30 nincs túlóra kényszer a cég mindkét portfólióját lehe...
    máj. 31.
  • Selbstständige, freundliche und kompetente Betreuung aller Firmen, die als Mieter in unserem Bürohaus sind Angebotserstellung und Präsentation geeigneter Büroräume für potentielle Neumieter, in Abstimmung mit der Geschäftsleitung Kontakthaltung zu Subunternehmen, wie Reinigungsfi...
    máj. 31.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim