Adminisztráció vezető állások, munkák Budapesten

32 db találat Szűrés
  • Beérkező, kimenő posta kezelése, regisztrációja Üzleti partnerek fogadása, tárgyaló foglalás Irodaszer beszerzése Futár, gyorsposta rendelése Kapcsolattartó az iroda üzemeltetési kérdéseiben a szolgáltató felé Repülőjegyek, bélyegzők rendelése, szobafoglalások intézése Számlák el...
    márc. 24.
  • Az EIT Digital angol nyelvű mesterképzésben tanuló nemzetközi hallgatók: teljes körű tanulmányi adminisztrációja (beiratkozástól a diploma megszerzéséig, a hallgatói dokumentáció nyilvántartása), mentorálása, beilleszkedés és tanulmányi előmenetek segítése, szakmai gyakorlatának...
    márc. 23.
  • Irodavezető

    1052 Budapest, Semmelweis utca 14.
    - a cég vezetőinek releváns és jól átlátható kimutatások készítése a pénzügyi folyamatokról, kiadás és bevétel követésről - szerződések kezelése - házipénztár kezelése - kapcsolattartás a Társaság számlavezető bankjaival, bankszámlák, hitelek felügyelete - havi elszámolások készí...
    márc. 21.
  • Irodavezető

    1061 Budapest, Paulay Ede utca 65.
    Irodavezetőként mi lesz a feladatod? Az iroda működtetésével kapcsolatos operatív teendők ellátása Iroda működéséhez szükséges eszközök, feltételek biztosítása Kapcsolattartás a szolgáltatóinkkal Flottakezelés (telefon, biztosítás) Adminisztrációs feladatok (Posta, futár stb. kez...
    márc. 21.
  • az Informatikai Kar angol nyelvű képzéseiben részt vevő külföldi hallgatók adminisztratív támogatása, segítése, kapcsolattartás (hallgatókkal, programkoordinátorral, mentorokkal), a munkakörhöz tartozó statisztikák, adatszolgáltatások és beszámolók összeállítása, nemzetközi hallg...
    márc. 21.
  • vendégek fogadása, velük való kapcsolattartás, időpont egyeztetés magyar és angol nyelven kozmetikusok munkájának adminisztratív támogatása szervezési, adminisztrációs feladatok ellátása vendég elégedettség mérése, visszajelzések begyűjtése, utókövetés ügyintézés, anyagrendelés k...
    márc. 13.
  • Az osztály napi életének szervezése, munkatársak adminisztratív támogatása Belső és külső kommunikáció lebonyolítása telefonon és írásban angol és magyar nyelven Bejövő és kimenő posta kezelése (fizikai és elektronikus posta): letöltés, iktatás, kiosztás, futároztatás stb. Iratok...
    márc. 24.
  • ​​​​​​The Royal Danish Embassy in Budapest is looking for a maternity cover for the position of Head of Administration. The main objective of the position is back office management and administration, combined with HR and consular assistance with possibility to participate in cul...
    márc. 23.
  • Tanúsítási területen, meglévő ügyfelekkel kapcsolatos irodai, koordinátori feladatok ellátása. Az ügyfelek magas színvonalú, segítőkész, udvarias kiszolgálása, tájékoztatása szóban és írásban. Kapcsolattartás partnercégekkel, valamint az SGS Csoport más leányvállalataival...
    márc. 21.
  • As AGCO’s Management Intern your responsibilities will be connected to: Travel assistance handle travel arrangements for certain leaders of each’ department and above gather receipts and comments for travel expense reports create expense reports if required PO management create y...
    márc. 21.
  • a Társaság által nyújtott országos értékszállítási szolgáltatás logisztikai szempontú irányítása; a Társaság által nyújtott értékszállítási szolgáltatás logisztikai irányításában résztvevő munkatársak, képzése és motiválása ill. munkájuk szervezése, irányítása és felügyelete; dön...
    márc. 21.
  • az iroda teljes körű szervezése: a működéséhez szükséges eszközök beszerzése, készletek figyelése, szervezési feladatokban való részvétel, kapcsolattartás az irodafenntartást végző külső partnerekkel, stb. megrendelések kezelése, kapcsolattartás a megrendelőkkel együttműködés a p...
    márc. 19.
  • Pénzügyi feladatok ellátása: könyvelés előkészítése, szállítói iktatás, kapcsolattartás a könyvelőkkel Postai iktatás (kimenő és bejövő levelek/e-mailek) Iroda üzemeltetésével kapcsolatos feladatok ellátása Kapcsolattartás a szolgáltatókkal Táblázatok, elemzések, elszámolások, pé...
    márc. 15.
  • Pénzügyi, valamint ügyviteli nyilvántartások kezelése és nyomon követése Kapcsolattartás saját márkaszervizünkkel, partnerekkel, beszállítókkal Naprakész dokumentumkezelés Számlázás, valamint számlázással kapcsolatos feladatok ellátása Az iroda általános fenntartása Ügyfelek, par...
    márc. 24.
  • Liaise with Service Providers and external parties related to office management matter Support the Office Director with contract negotiations Manage and overview office related contracts and manage invoices Keep contact with external partners in office related matters Manage int...
    márc. 24.
  • Irodai adminisztrációs munka, dokumentumok rendszerezése A cég bejövő és kimenő telefonjainak kezelése, a beérkező ügyfelek fogadása Telefonos és személyes ügyfél megkeresések továbbítása az értékesítés felé  Az iroda bejövő és kimenő telefonjainak kezelése, Könyvelési anyag elők...
    márc. 24.
  • kft-k, bt-k teljes körű könyvelése (bérszámfejtés nélkül) bevallások elkészítése, benyújtása zárási feladatok elvégzése éves beszámolók, kimutatások elkészítése
    márc. 24.
  • Közbeszerzési pályázatok összeállítása, benyújtása. Új közbeszerzési kiírások figyelése, követése ( EKR, TED, stb ). Egyéb nem közbeszerzési pályázatok összeállítása, benyújtása. További feladatok: Projekt adminisztráció elvégzése, közútkezelői, önkormányzati egyeztetések lefol...
    márc. 21.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim