Adminisztráció vezető állások, munkák
5 db találat
Szűrés
-
az iroda és cég teljeskörű adminisztrációja (rendelések kezelése, egyéb titkársági feladatok) személyi asszisztencia az ügyvezető számára esetenként webshop koordinálása (Shoprenter) kapcsolattartás meglévő üzleti, magyar és külföldi partnerekkel marketing és sales folyamatok ass...márc. 11.
-
Kimenő számlák ellenőrzése, jóváhagyása, könyvelése, nyomtatása, postázása Minőségi bizonylatok és szállítólevelek nyomtatása, aláírás és postázása Számlamásolatok készítése a vállalati szabályok figyelembevételével Számlareklamációk kezelése, szükség esetén kapcsolat felvétel az...márc. 24.
-
Major Responsibilities: Ensure profitability of the company through controlling of sales programs given towards customers and preventing any possible financial risk. Controlling and booking invoices received from customers, after validation of evidences Registration of trade term...márc. 24.
-
As AGCO’s Management Intern your responsibilities will be connected to: Travel assistance handle travel arrangements for certain leaders of each’ department and above gather receipts and comments for travel expense reports create expense reports if required PO management create y...márc. 21.
-
-számla lefűzés, iktatás, -táblázatok karbantartása, -könyvelési csapat adminisztratív támogatása -borítékolásmárc. 18.