Adminisztráció vezető állások, munkák Pest megyében
3 db találat
Szűrés
-
Rendet tartani a cég összes pénzügyi és adminisztratív dolgában, működtetni az irodát. Díjbekérők, szállítólevelek, számlák elkészítése, házipénztár kezelése, kapcsolattartás könyvelővel Titkársági feladatok, általános dokumentumkezelés elektronikusan (Google Drive) és papír alap...febr. 03.
-
- céges adminisztrációs feladatok ellátása - cégünk ügyfeleivel való telefonos kapcsolattartás, megrendelések felvétele - közreműködés számlázásban, ajánlatkérésben, ajánlatadásban, - web megrendelések kezelése, feldolgozása - külföldi beszállítókkal való kapcsolattartás, nemzetk...febr. 01.
-
4 nap váci iroda 1 nap home office Külső és belső posta kezelése Adományozási projektek koordinálása Telephelyi személyautók nyilvántartása és kezelése Minőségbiztosítással kapcsolatos résztevékenységek elvégzése (adminisztráció, reklamációk kezelése stb.) Vendégek fogadása és re...jan. 31.
Önnek ajánlott állásaink