Adminisztráció vezető állások, munkák
5 db találat
Szűrés
-
As a Receptionist you will be responsible for: Welcoming visitors and new employees and fostering a supportive and welcoming atmosphere. Internal office organization including looking after common office areas, meeting rooms, receptionist area and entrance display, kitchen, des...febr. 02.
-
Az irodai napi adminisztrációs feladatainak ellátása Posta kezelése, iktatása és továbbítása Könyvelési anyagok előkészítése Kimutatások, elszámolások összeállításában való részvétel Havi, negyedéves és éves zárásban valórészvétel Partnerekkel, megbízókkal való kommunikáció, kapc...febr. 01.
-
Rendet tartani a cég összes pénzügyi és adminisztratív dolgában, működtetni az irodát. Díjbekérők, szállítólevelek, számlák elkészítése, házipénztár kezelése, kapcsolattartás könyvelővel Titkársági feladatok, általános dokumentumkezelés elektronikusan (Google Drive) és papír alap...febr. 03.
-
Irodai feladatok: Általános adminisztrációs feladatok ellátása Telefonok fogadása Iroda működőképességének biztosítása Kollégák munkájának támogatása Kapcsolattartás az irodaházzal HR támogatási feladatok: Munkaidő nyilvántartás vezetése, kiküldése Éves orvosi alkalmassá...febr. 02.
-
Napi és általános adminisztratív feladatok teljes körű ellátása: telefonhívások kezelése, iktatás, postázás, iratok és dokumentumok kezelése, rendszerezése, iratkezelés Esetenként földhivatali, közjegyzői ügyintézés Kapcsolattartás szállítókkal (IT, irodaszerek, kiadványok, telek...jan. 24.