Adminisztráció vezető állások, munkák angol nyelvtudással
29 db találat
Szűrés
-
az iroda és cég teljeskörű adminisztrációja (rendelések kezelése, egyéb titkársági feladatok) személyi asszisztencia az ügyvezető számára esetenként webshop koordinálása (Shoprenter) kapcsolattartás meglévő üzleti, magyar és külföldi partnerekkel marketing és sales folyamatok ass...Mar. 11.
-
Értékesítéssel összefüggő feladatok: A beszerzési megbeszéléseken egyeztettek szerint fuvarok szervezése, megbízások koordinálása az alvállalkozók felé, szükség esetén a fuvarok egyeztetése. Vevő számlák kiegyenlítésének ellenőrzése és a tartozások kezelése. Vevőhöz történő megér...ma 15:10
-
· Assist with managing workflow, reconciliation, and controls to meet the Business and Internal SLAs of the assigned operational area · Ensure processes are defined and executed in line with the legislative guidelines and company policies · Ensure all price queries, system suppor...ma 14:30
-
Help fast and continuous administration of our ITALY-related processes Maintain a good relationship with tax authorities Focus is on making sure that the VAT registration process is done on time with as few pending registrations as possible On a daily basis the lead also has to d...ma 13:40
-
pótalkatrész központ támogatása szolgáltatási adminisztráció végrehajtása belső rendelések kezelése és nyomon követése end to end számlázás a vállalatközi és szervízmérnökök számára szervizszerződések kezelése és nyomon követése szolgáltatási adminisztráció végrehajtása helyi és...ma 10:54
-
- a cég vezetőinek releváns és jól átlátható kimutatások készítése a pénzügyi folyamatokról, kiadás és bevétel követésről - szerződések kezelése - házipénztár kezelése - kapcsolattartás a Társaság számlavezető bankjaival, bankszámlák, hitelek felügyelete - havi elszámolások készí...tegnap 20:45
-
Tanúsítási területen, meglévő ügyfelekkel kapcsolatos irodai, koordinátori feladatok ellátása. Az ügyfelek magas színvonalú, segítőkész, udvarias kiszolgálása, tájékoztatása szóban és írásban. Kapcsolattartás partnercégekkel, valamint az SGS Csoport más leányvállalataival...tegnap 14:05
-
As AGCO’s Management Intern your responsibilities will be connected to: Travel assistance handle travel arrangements for certain leaders of each’ department and above gather receipts and comments for travel expense reports create expense reports if required PO management create y...tegnap 13:30
-
az Informatikai Kar angol nyelvű képzéseiben részt vevő külföldi hallgatók adminisztratív támogatása, segítése, kapcsolattartás (hallgatókkal, programkoordinátorral, mentorokkal), a munkakörhöz tartozó statisztikák, adatszolgáltatások és beszámolók összeállítása, nemzetközi hallg...tegnap 09:25
-
Az ügyvezető és a menedzsment munkájának támogatása, A telefonhívások és a céges küldemények kezelése, Kapcsolattartás az ügyfelekkel, valamint az anyavállalattal, Utazások, konferenciák, csapatépítők szervezése és támogatása, Az irodai infrastruktúra felügyelete, Bejövő és kimen...tegnap 08:15
-
Facilitate the development of safety performance measurement (safety performance indicators) for safety objectives Ensure monitoring of safety performance, support the refinement of SPI, SPT and update of safety objectives Integrate and analyse data obtained from internal and ext...Mar. 20.
-
ügyfélkérések teljesítése, rögzítése, ügyféladminisztráció, ügyféligények kezelése(bejövő hívások kezelése, elektronikus levelek kezelése, chat szolgáltatás ellátása) kapcsolattartás írsában és szóban front office munkatársak munkájának segítése...Mar. 20.
-
Parkolási és garázsszolgáltatással foglalkozó cégünk keres csapatába 8 órás munkára támogató munkatársat, aki az ügyfélszolgálat, az irodai adminisztráció és a területi feladatokba egyaránt besegíthet. A munkavégzés helye Budapest. Főbb feladatok: - Postai és banki ügyintézések -...Mar. 20.
-
The Royal Danish Embassy in Budapest is looking for a maternity cover for the position of Head of Administration. The main objective of the position is back office management and administration, combined with HR and consular assistance with possibility to participate in cul...Mar. 20.
-
Cégünk menedzsment tagjainak adminisztratív segítése Közreműködés cégtulajdonosunk érdekeltségébe tartozó vállalkozások adminisztratív feladataiban Közreműködés Angol, Német nyelvű projekt leírások értelmezésében Általános irodai adminisztráció Szerződések előkészítése, jogásszal...Mar. 20.
-
Csapatvezetés, irányítás Napi bevétel feldolgozása és könyvelése, illetve a pénztárkészletért való felelősség A megfelelő pénztári eljárások biztosítása, pénztárban való munkavégzés és pontos pénztárkezelés Vezetőségi titkársági teendők Az ügyfélpanaszok kezelése...Mar. 20.
-
Liaise with Service Providers and external parties related to office management matter Support the Office Director with contract negotiations Manage and overview office related contracts and manage invoices Keep contact with external partners in office related matters Manage int...Mar. 19.
-
az iroda teljes körű szervezése: a működéséhez szükséges eszközök beszerzése, készletek figyelése, szervezési feladatokban való részvétel, kapcsolattartás az irodafenntartást végző külső partnerekkel, stb. megrendelések kezelése, kapcsolattartás a megrendelőkkel együttműködés a p...Mar. 19.
-
Nemzetközi közúti FTL, LTL, gyűjtős fuvarok szervezése Kapcsolattartás és együttműködés ügyfelekkel, fuvarozókkal, alvállalkozókkal Szállítási megbízások precíz kivitelezése, nyomon követése és teljeskörű adminisztrációja Árajánlatok készítése, tendereken való részvétel...Mar. 19.
-
· Bejövő rendelések kezelése, iktatása, rendszerezése · Szállítólevelek készítése ( saját rendszeren keresztül ) · Számlázások, pénztár kezelések ( saját rendszeren keresztül ) · Értékesítési statisztikák, kimutatások, egyéb adminisztratív munkák ügyvezető részére · Külföldi besz...Mar. 19.
-
Irodai adminisztrációs munka, dokumentumok rendszerezése A cég bejövő és kimenő telefonjainak kezelése, a beérkező ügyfelek fogadása Telefonos és személyes ügyfél megkeresések továbbítása az értékesítés felé Az iroda bejövő és kimenő telefonjainak kezelése, Könyvelési anyag elők...Mar. 17.