Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
E.ON Ügyfélszolgálati Kft. állások, munkák és karrier
E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
3,2
További vélemények
8 db találat
Szűrés
E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
3,2
További vélemények
-
A Te feladatod lesz az, hogy végig kísérd a villanyszámla útját a mérőórától a postaládáig. Ami lehet többféle, lehet fém postaláda, elektronikus postaláda, vagy lehet egy szerver is, vagy akár egy okostelefon. A számla sem egyféleképpen készülhet el, lehet e-mail számla, e-száml...tegnap 13:50
-
Az E.ON ügyfélszolgálati-ügyviteli rendszer (SAP IS-U) működésének átfogó ismeretének megszerzése SAP ISU vagy egyéb ügyfélkapcsolati rendszerek, vagy részmodulok (workflow, iratkezelés, portál-mobilapp, call center) megismerése. Részvétel a megrendelőtől érkező fejlesztési igény...márc. 17.
-
A Te feladatod lesz, hogy a személyesen, írásban, telefonon keresztül érkezett ügyféligényeket kezeld Olyan témákkal kapcsolatban fordulnak majd hozzád, mint szerződések, átírás, számlázás, új hálózati bekötés, teljesítmény módosítási igény vagy hibabejelentés Lehetőséged lesz a...márc. 17.
-
Szakmai anyagok prezentációjának elkészítése Megbeszélésekről és projektről jegyzőkönyvek készítése – a későbbiek során esetlegesen moderálási feladatok ellátása SAP rendszer megismerése és használata Riportok készítése és elemzése Elégedettségi felmérések készítése és elemzése...márc. 14.
-
Az E.ON ügyfélszolgálati-ügyviteli rendszer (SAP IS-U) működésének átfogó ismeretének megszerzése, változásainak követése Szabályzatok, törvények, rendeletek változásakor az üzleti folyamatok és az azt támogató rendszerek módosításának kezdeményezése A pozícióhoz tartozó részmodu...márc. 13.
-
Napi operatív jármű üzemetetési feladatok elvégzése Beérkező ügyfélmegkeresések, reklamációk (telefonos és e-mailes) kezelése és adminisztrálása Járművek javításának szervezése és ennek nyomonkövetése Javítások költség kontrolljának elvégzése és adminisztrálása az ügyviteli rends...márc. 13.
-
Beérkező telefonos és írásos ügyfélmegkeresések kezelése, megoldása (számlázási, reklamációs, panaszos ügyek) Ügyfélközpontú kommunikáció és szemlélet A tevékenység - szabályozott folyamatok szerinti - precíz végrehajtása Javaslattétel a folyamatok egyszerűsítésére, gyorsítására...márc. 13.
-
A szakterületen kezelt háttérfeladatok előkészítése, feldolgozása A Versenypiaci Ügyfélkapcsolati szervezet szakmai feladatainak ellátása, ügyfélkapcsolatok kezelése az elvárásoknak megfelelően Magas szakmai ismereteket igénylő ügyek megoldása, illetve munkatársak támogatása, seg...márc. 13.