Irodavezető állások, munkák angol nyelvtudással
36 db találat
Szűrés
-
ügyfelek felé ajánlatokat készít, illetve koordinálja, összefogja az ajánlatok összeállításának belső feladatait kapcsolatban áll a hozzá rendelt ügyfelekkel, hogy biztosítsa az ügyfelek igényeinek sikeres és időben történő teljesítését kapcsolatban áll a 3-4 stratégiai partnerre...szept. 26.
-
Számlázás, szállítólevelek megírása, vevők értesítése a szállításról. Szállítási bizonylatok elkészítése. Beérkezett szállítói számlák rendszerezése, iktatása. Fuvarok tehergépkocsinkénti összeírása. Bejövő rendelések iktatása, visszaigazolása. Kapcsolódó üzemben dolgozók jelenté...szept. 25.
-
Rendszeres és folyamatos kapcsolattartás a bérlőkkel Számlázások; Management riportok készítése; Banki utalások előkészítése; Adminisztratív nyilvántartások vezetése, bejövő számlák kezelése; Könyvelőkkel kapcsolattartás; Ingatlanok, bérlők teljeskörű nyilvántartásának a vezetése...ma 07:01
-
Performing market research. Gathering and processing research data. Performing basic admin duties including printing, sending emails, and ordering office supplies. Assisting and coordinating with the sales team. Assisting and coordinating with payroll and accountancy Assisti...tegnap 12:35
-
Az iroda munkájának szervezése és felügyelete, az adminisztráción dolgozó kollégák munkájának koordinálása Operatív munkafolyamatok elvégzése Beszámolók, jelentések készítése a management felé Vendégek fogadása, szakszerű kiszolgálása szükség szerint Számlák kezelése, kiállítása...tegnap 11:45
-
Az irodai adminisztráció és nyilvántartások vezetése, postai és hivatali ügyintézés Irodai beszerzések (irodaszer, teakonyha, irodabútor) Létesítményüzemeltetéssel kapcsolatos feladatok Céges rendezvények szervezésében és lebonyolításában való aktív részvétel Kollégák utazási igé...tegnap 09:45
-
árajánlatok összeállítása egyedi termékek vevőszolgálati feladatainak ellátása egyedi termékekhez köthető marketing feladatok ellátása értékesítési szerződések előkészítése, szerződéskötésben való közreműködés kivitelezéshez és a szerződéses teljesítéshez kapcsolódó egyeztetések...szept. 28.
-
Részvétel a cég jogi területet érintő szervezeti, tevékenységi és adminisztratív folyamataiban Szerződéskezelés - elektronikus és papíralapú. Szerződések készítése, előkészítése, véleményezése, ellenőrzése. Szerződések, határidők nyomon követése, rögzítése belső CRM rendszerben,...szept. 28.
-
Telefonhívások, e-mailek kezelése, ügyfelek fogadása. Irodaszer rendelés, egyéb beszerzési feladatok bonyolítása. Bejövő és kimenő küldemények iktatása, rendszerezése. Tárgyaló helyiségek foglalási rendjének kezelése. Nyilvántartások vezetése. Dolgozói jelenléti ívek begyűjtése...szept. 28.
-
ügyfelek fogadása postai ügyintézés koordinálása adminisztrációs feladatok ellátása irodai beszerzések intézése telefonhívások és e-mailek kezelése az iroda üzemeltetésével kapcsolatos teendők elvégzéseszept. 28.
-
Iroda és ügyfélszolgálati tevékenységek vezetése, precíz és naprakész adminisztrálása Ügyfelek személyes fogadása, pontos kiszolgálása, befizetések kezelése Megrendelések hatékony kezelése: hívás, rögzítés, futár ügyintézés, utókövetés A levelezéshez és hívásokhoz kapcsolódó rend...szept. 28.
-
A kabinetiroda gördülékeny működéséhez szükséges általános adminisztratív és operatív feladatok ellátása Irodai dokumentumok kezelése, rendszerezése, iktatása Telefonhívások, e-mailek kezelése Az iroda zavartalan, napi operatív működésével kapcsolatos rendelések kezelése, készlet...szept. 28.
-
- ingatlan portfolióban található lakások és üzleti ingatlanok bérbeadása, üzemeltetése és műszaki felügyelete-fenntartása, - ingatlanok bérbeadása és értékesítése: új bérlők felkutatása, szerződések előkészítése - ügyfelekkel/bérlőkkel folyamatos kapcsolattartás: ingatlanok elle...szept. 27.
-
vendégek és vevők fogadása, eligazítása, kiszolgálása vevők tájékoztatása (vásárlás és regisztráció feltételei) és regisztrációja értékesítési kampányokban és rendezvényeken való aktív részvétel értékesítők munkájának támogatása áruház, recepció működtetése (áruház nyitása/zárása...szept. 27.
-
A recepció napi működésének biztosítása, feladatainak menedzselése Beérkező telefonok kezelése magyar és angol nyelven Titkárság támogatása (munkaügyi és egyéb adminisztráció) Iroda zavartalan működésének biztosítása (karbantartások megszervezése) Szervezet működésével kapcsolato...szept. 27.
-
We offer an exciting opportunity at HGL Group! At our company none is lacking challenges: Are you ready to be a key person in the operation of our office? This role offers more than a customer service or an administrator position. You can be part of the flow by supporting the dai...szept. 27.
-
Üzletági szolgáltatásokhoz kapcsolódó teljes körű adminisztráció. Iktatás. Jegyzőkönyvkészítés. Ellenőrzések megszervezése, koordinálása.szept. 26.
-
Irodánk zökkenőmentes működésének biztosítása (napi posta kezelése, telefonok kezelése, iratkezelés, adatkezelés) Tulajdonosi ügyvezetők munkájának asszisztálása Pénzügyi- és egyéb adminisztrációs feladatok Dokumentumok kinyomtatása, összeállítása és rendezése Irodaszerek, irodai...szept. 26.
-
Acting as the point of contact among employees, other assistants and external partners Managing information flow in a timely and accurate manner General office and secretarial duties, including sourcing of office supplies, submission of purchase requisitions in SAP, onboarding of...szept. 26.
-
Customer support tevékenység export piacokon Ügyféligények felmérése Árajánlatok készítése Megrendelések fogadása, feldolgozása Megrendelések kielégítése Megrendelések nyomon követése Vállalat beszerzéseinek koordinálása munkatársaktól beérkező anyagbeszerzési igények értékelése,...szept. 26.
-
Az új munkatárs feladata a Segélyszervezet Szociális Igazgatóságának támogatása, kiemelten az alábbi feladatokban: Intézmények operatív működésének háttértámogatása Kisebb céges programok adminisztratív felügyelete Beszerzések támogatása Intézményekhez tartozó statisztikák bekéré...szept. 26.
-
You, as a candidate, would contribute not only to our Project Management back-office activities but you would also be involved in management of our external service providers. What awaits you? −supporting construction related back-office administration (e.g. fleet management, ext...szept. 26.