Adminisztráció vezető állások, munkák Csongrád-Csanád megyében

4 db találat Szűrés
  • teljes körű irodavezetői feladatok ellátása általános irodai tevékenység, adminisztráció adminisztratív dolgozók munkájának irányítása elektronikus és papír alapon érkezett beadványok érkeztetése, iktatása elektronikus bírósági és hatósági rendszerek használata ügyvédek munkájána...
    máj. 26.
  • Irodavezető

    6721 Szeged, Festő utca 5.
    Az iroda napi működéséhez kapcsolódó adminisztrációs és operatív feladatok ellátása; Az ügyvezető munkájának támogatása; Pontos adminisztratív háttér biztosítása; Futár és postai szolgáltatások koordinálása, dokumentációja; E-mailek, levelezések kezelése; Könyvelővel való kapcsol...
    máj. 26.
  • A pozíciót betöltő munkatárs feladatai: - Számlázás és szállítólevél készítés. - Adózási és számviteli változások figyelemmel kísérése.  - Alkalmi dolgozók bejelentése. - Vállalatirányítási rendszer rendszeres használata. - Bérszámfejtéshez szükséges jelenléti ívek előkészítése,...
    máj. 19.
  • Leendő munkatársunk - heti 20 órában - segíti majd az iroda dolgozói és a kereskedelmi tanácsadók adminisztratív munkáját. Feladatai közé tartozik az irodába érkező, illetve más irodák felé indított postai, logisztikai, szállítói anyagok átvétele, érkeztetése, továbbítása. Kapcso...
    máj. 26.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim