Megnyílt az Emirates budapesti ügyfélszolgálati központja
Átadta budapesti ügyfélszolgálati központját az Emirates dubaji légitársaság.
Budapestre tíz európai és észak-afrikai város közül esett a választás. Európában ez a második, a világon pedig a hetedik szolgáltató központjuk, ezekben világszerte 2200-an dolgoznak - mondta Thierry Antinori, a légitársaság kereskedelmi vezérigazgató-helyettese a megnyitón.
Karen Bell-Wright, a szolgáltató központokért felelős alelnök elmondása szerint a manchesteri központtal közösen 9 országért felelősek, és az első időben az egyszerűbb, a foglalással kapcsolatos hívásokat fogadják Budapesten.
A központban mintegy harmincan dolgoznak, de egy év alatt a létszám háromszázra nő a tervek szerint. Az alelnök elmondta, hogy a munkatársak kiképzése mintegy 6 hetet vesz igénybe. Jelezte, hogy mind a 7 központjuk folyamatos kapcsolatban van egymással, a feladatokat probléma és kompetencia szerint osztják ki.
Önnek ajánljuk!
A közel egy évig tartó helyszínkiválasztás során Karen Bell-Wright szerint a többnyelvűséget, a munkaerő minőségét és az infrastruktúrát vizsgálták elsősorban, ez után esett a választás a magyar fővárosra.
Az Emirates légitársaságot 1985-ben alapították, az elmúlt 25 évben folyamatosan nyereségesen működött. Dubaji székhelyéről 84 ország 147 célállomására repül 215 géppel. Az Emirates üzemelteti a világon a legnagyobb Boeing 777-es és Airbus A380-as flottáját, ezek a világ legnagyobb utasszállítói. A légitársaságnak 292 gépre van rendelése, amelyek összértéke 138 milliárd dollár.
2013-ban 22,5 milliárd dollár árbevétel mellett 887 millió dollár nyereséget ért el a társaság, 44,5 millió utast szállított 80 százalékos átlagos töltöttséggel. Mintegy 52 ezer alkalmazottat foglalkoztatnak, köztük 171 magyar munkavállalójuk van, ebből 124 légiutas-kísérő, 9 pilóta.
A Profession.hu-n ilyen állásokat kínálnak a szolgáltató központok.
Szemlézte: Durbák Ildikó
Címkék: munkahelyteremtés, szolgáltató központ, légitársaság, közlekedés