Önnek ajánljuk!

Nyitott pozíciók, amik érdekesek lehetnek az Ön számára!

Magyarországon 2004 óta díjazzák a szupermárkákat. A Superbrands címeket egy független, tizennégy főből álló szakértői bizottság ítéli oda. Ők a marketing, a média és a hazai tudományos élet vezető képviselői. A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a magyar Szabadalmi Hivatal PIPACS adatbázisa, amelyben közel százezer nemzeti védbejegyzés található. A Superbrands Biztottság ennek az adatbázisnak a szűkített és frissített változatából választja ki a hazai szupermárkákat.

A Superbrands Szakértői Bizottság a márkákat a következő elvek alapján értékelte: "Superbrands az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek."

 

A Profession.hu a legjobb márkák között - Superbrands 2009

 

A Superbrands a világ legjelentősebb márkaépítési rendszere, amely több mint nyolcvankét országban azonos ismérvek alapján díjazza a vezető márkákat. A Superbrands Magyarország fő célkitűzése, hogy a szakmán túl a szélesebb nagyközönség is megismerje a legjobb magyarországi márkák sikerének történetét és titkait.