7 tipp, ha ügyfélszolgálati állásra pályázunk
Így nyerjük el egy ügyfélszolgálati állást: tippek az állásinterjúhoz!
Önnek ajánljuk!
Cikksorozatunkban sorra vesszük a munkakörönként legfontosabb felvételi szempontokat. Vagyis ezekkel a konkrét jellemzőkkel mindenképpen rendelkeznünk kell, hogy megszerezzük a megpályázott állást. Nézzük most az ügyfélszolgálati állások felvételi követelményeit!
A 7 LEGFONTOSABB JELLEMZŐ, HA ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKAKÖRRE JELENTKEZÜNK:
1. Pozitív beállítottság
Ez mind közül a legfontosabb! Olyan személyiségre van szükség, aki szerint az a bizonyos pohár mindig félig tele van. Ugyanis rengeteg frusztráció és gond merülhet fel a munkavégzés során, ám ezeket hatékonyan és kompromisszumra készen kezelnie kell. Ne a kifogásokat keresse az illető, hanem a megoldást! Ez negatív előjelű embereknek nem megy. Mutassuk meg, hogy pozitív személyiségűek vagyunk!
2. Hatékony problémamegoldó képesség
És itt nem csak a komplex problémákra kell jól és gyorsan reagálnia, hanem a kisebbekre is. Domborítsuk ki ezt a képességünket az állásinterjún! Sőt, elég valószínű, hogy gyakorlati feladatot is kapunk, és ennek során felszínre hozhatjuk ezt a képességünket.
3. Kiemelkedő kommunikációs készség
Legyünk képesek megtalálni a hangot a különböző személyiségű és stílusú ügyfelekkel is. Ez empátiát és diplomáciát egyaránt kíván. Erősítsük magunkban ezeket a reakciókat!
4. Önállóság
Fontos, hogy egy kiváló ügyfélszolgálatos tartson kézben mindent – természetesen a kötelező betanítás és alapképzés után – vallják a kiválasztási szakemberek. Figyeljünk erre is az állásinterjún való szereplésünk során.
5. Magas stressztűrő-képesség
Sokszor felgyülemlenek az elintézendő feladatok, besűrűsödnek a határidők, és ilyenkor kiderül, ki hogyan tud helytállni. Kerüljünk ki az ilyen helyzetekből is eredményesen!
6. Párhuzamos munkavégzés
Az ún. multitasking képesség ebben a munkakörben különösen felszínre kerül. Fontos, hogy mennyire vagyunk képesek jól priorizálni, hogyan és mennyi idő alatt tudjuk végrehajtani az elvégzendő feladatainkat, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki egy helyzetből.
7. Idegen nyelv ismerete
Mivel a legtöbb ügyfélszolgálati munkakör feltételezi a külföldi anyavállalattal, régióval, üzleti partnerekkel, kollégákkal való napi kapcsolattartást, ezért egy megbízható kommunikációs nyelvtudás is elvárás ezekben a munkakörökben. Jellemzően az angol nyelvtudás a leggyakoribb, de emellett a különböző európai nyelvek, mint például a spanyol, a francia, a német, a lengyel, a cseh, a szlovák, stb. is gyakran előnyt jelent.
NÉZZÜK, MIT ÉRDEMES MÉG TENNÜNK, HA KERESSÜNK A NEKÜNK VALÓ ÚJ ÁLLÁST!
- Pályázzunk minél több helyre, töltsük fel önéletrajzunkat ide, kérjünk hírlevelet és Facebook értesítést a legfrissebb álláslehetőségről.
- Ha eddig nem tettük meg, akkor itt az idő aktualizálni az önéletrajzunkat! Megbízható segítséget itt találunk: ezzel a díjnyertes önéletrajz-készítő alkalmazással most ITT könnyedén összeállíthatunkegy hatékonyabb pályázatot.Letölthető önéletrajz mintákat pedig ITT találunk!
- Lépjünk még egy szinttel feljebb: töltsük le okostelefonunkra ezt a vadonatúj alkalmazást, hogy a lehető leggyorsabban reagálhassunk a nekünk való állásokra. Sokszor a gyorsaság is számít, nem is keveset, éljünk a lehetőséggel! Közvetlenül a telefonunkról pályázhatunk a meghirdetett állásokra, csak be kell lépnünk az alkalmazásba a Profession.hu oldalon regisztrált adatainkkal.
A legfontosabb, hogy mindig tartsuk a szemünket a friss álláslehetőségeken! A fentiekkel felvértezve magunkat nézzünk körbe ITT és ITT is!
Készítette: Posta Renáta
Címkék: álláskeresés, állásajánlat, munka, ügyfélszolgálat