Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Call center állások, munkák

660 db találat Szűrés
  • Call Center Munkatárs

    1096 Budapest, Vendel Utca 11.
    Kimenő telefonhívások indítása, a hívószoftver segítségével Bejövő hívások fogadása, Az ügyfelek együttműködési készségének elnyerése, fenntartása, A fizetőkészség javítása, Hosszú távú együttműködések kialakítása, Nyilvántartó szoftverek kezelése, Döntéshozatal, A folyamatok adm...
    ma 16:27
  • Meglévő, kiemelt ügyfelek telefonos megkeresése és tájékoztatása szolgáltatásokról, igény esetén szerződéskötés, napi 6 vagy 8 órában, illetve kapcsolattartás az adott kampány vezetőjével. A munkavégzés home office-ból végezhető, ennek feltétele a saját otthoni számítógép vagy la...
    tegnap 14:20
  • Call center és vevőszolgálati asszisztens

    2314 Halásztelek, II. Rákóczi Ferenc út 144., 1112 Budapest, Budaörsi út 185-195.
    Back office csapatban a szerviz vevőszolgálaton dolgozó kollégák munkájának támogatása; Meglévő ügyfelek megkeresése egyeztetés céljából, és a megoldási folyamat végig kísérése; Beérkező ügyfelek kárfelvétele; Bejövő híváskezelés, felmerülő kérdések megválaszolása, szükség esetén...
    febr. 20.
  • Telefonos ügyfélszolgálati feladatok elvégzése, bejövő hívások fogadása, kimenő hívások indítása, biztosítási szerződésekről tájékoztatás nyújtása, biztosítások megkötése, értékesítése, szerződés és személyes adatok szükség szerinti módosítása...
    febr. 18.
  • Responsible for the daily running and management of the Customer Care through the effective use of resources; Oversees all aspects of the customer service experience to troubleshoot processes and procedures and make improvements of customer service quality; Coordinate and motivat...
    tegnap 08:30
  • Ügyfelek tájékoztatása a szolgáltatásokkal kapcsolatosan Telefonos kapcsolattartás az új és meglévő Medicover szerződött partnerekkel Az ügyfelektől érkező kérdések/kérések megválaszolása, időpontok foglalása Ügyfélkérések egyeztetése a társosztályokkal Pácienskezeléssel járó adm...
    febr. 20.
  • Ügyfelek tájékoztatása a szolgáltatásokkal kapcsolatosan Telefonos kapcsolattartás az új és meglévő Medicover szerződött partnerekkel Az ügyfelektől érkező kérdések/kérések megválaszolása, időpontok foglalása Ügyfélkérések egyeztetése a társosztályokkal Pácienskezeléssel járó adm...
    febr. 20.
  • Meglévő ügyfeleink számára testreszabott banki termékek és szolgáltatások ajánlása telefonos tanácsadáson keresztül Kapcsolódó szolgáltatások bemutatása, értékesítési folyamatok támogatása Ügyfeleink szakszerű és pontos tájékoztatása Hívásokhoz kapcsolódó adminisztráció...
    febr. 17.
  • Call center operator

    1115 Budapest, Bartók Béla út 105.
    Időpont egyeztetés Kezelések után érdeklődés a páciensek állapotáról Beérkező hívások kezelése Orvosokkal, asszisztensekkel való kapcsolattartás Napi statisztikák készítése
    febr. 16.
  • Az ügyfelektől beérkező hívások fogadása, szolgáltatások módosítása, és esetleges problémák orvoslása. Meglévő ügyfelek telefonos megkeresése, igényeinek és elvárasainak felismerése és számára legmegfelelőbb termék értékesítése. Szükséges képzéseken való részvétel, az ott megszer...
    ma 15:50
  • Kimenő telefonhívások indítása (meglévő ügyfelek), kezelése, az ügyfelek, érdeklődők tájékoztatása Telefonos értékesítés (étrendkiegészítő termékek) Vásárlóink, ügyfeleink folyamatos tájékoztatása az új termékekről Hívások utáni adminisztráció elvégzése...
    febr. 18.
  • Communicating with internal customers and Legrand regional subsidiaries Managing orders in the ERP system (SAP) Providing information about the availability of the products Tracking customer order status Carrying out tasks related to the outbound deliveries Managing invoices Coop...
    ma 09:10
  • Bejövő hívások fogadása, az ügyfelek teljes körű tájékoztatása, egyeztetés, szerződésmódosítások végrehajtása, panaszkezelés, adatrögzítés.
    ma 00:45
  • szállítmányozási megbízások teljes körű lebonyolítása a szállítmányok útjának nyomon követése, az esetlegesen felmerülő problémák hatékony és szakszerű kezelése minőségellenőrzés, reklamációkezelés kapcsolattartás ügyfelekkel kapcsolattartás a belföldi és nemzetközi kirendeltsége...
    tegnap 16:40
  • Bejövő ügyfélhívások hatékony kezelése, érdeklődők és a vásárlók magasfokú tájékoztatása Vevői megrendelések teljeskörű nyomonkövetése az ügyviteli rendszerben a megrendelés beérkezésétől a teljesítésig Beérkező e-mailek naprakész megválaszolása, Reklamációk, visszáruk korrekt ke...
    ma 15:45
  • bejövő megrendelések kezelése telefonon és e-mailen keresztül  ügyfelek segítése, támogatása szakmai tanácsadással  megrendelések összekészítése, nyomon követése számlák, bizonylatok kiállítása (Navision) garanciális termékek, illetve visszáruk kezelése, dokumentálása beérkező ár...
    ma 16:55
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim