Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Ügyfélszolgálat állások, munkák

591 db találat
Szűrés
  • Az ügyfélszolgálati munkatársak tevékenységének felügyelete, értékelése, teljesítményükhöz kapcsolódó rendszeres visszajelzések biztosítása Az ügyfélszolgálati tevékenység napi működésének stratégiai tervezése, SLA-k meghatározása, nyomon követése Szükség esetén az ügyfélszolgála...
    ápr. 16.
  • Telefonos ügyfélszolgálat gyakornok

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Rugalmas - Pest megye
    A Coca-Cola Magyarország Vevőszolgálatát felkereső partnerek, fogyasztók, és kollégák szakértő és udvarias kiszolgálása Megrendelések felvétele, a vállalat termékeinek proaktív ajánlása, és értékesítése a cég meglévő partnerei számára Problémamegoldás,...
    ápr. 11.
  • Felhasználók támogatása ügyviteli rendszerben Hibajelentések felvétele (tel., mail, web), hibakeresés, dokumentálás Hibaelhárítási folyamat működtetése Szerver telepítések, karbantartási feladatok Általános IT support feladatok Kapcsolattartás a rendszerfejlesztőkkel Ügyfél-probl...
    tegnap 15:45
  • felhasználók napi szintű IT segítése alapvető IT kérések megoldása felhasználók részére IT eszközök kiadása, visszavétele
    ápr. 16.
  • Call center munkatárs

    Országosan bárhonnan pályázható
    Találkozók egyeztetése területi képviselők részére (minimum 5 találkozó/nap) Új ügyfelek felkeresése Kapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkel
    tegnap 08:15
  • a betelefonáló páciensek tájékoztatásában időpontfoglalásban a páciensek igényeinek megfelelően kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátásában beérkező telefonhívások kezelésében, magyar és angol nyelven
    tegnap 11:05
  • Telefonos Ügyfélkapcsolati Munkatárs

    1087 Budapest, Könyves Kálmán körút 48-52.
    Számítógépes Telefonos Szoftverrel történő ügyfélmegkeresés Alapvető számítógépes tudást igénylő rendszer használat Napi szintű kapcsolattartás közvetlen felettessel Napi és heti szintű riportok elkészítése Meetingeken való részvétel Képzéseken való részvétel Potenciális ügyfelek...
    ápr. 15.
  • A felhasználóktól beérkező megkeresések fogadás, ellenőrzése, megoldása vagy eszkalálása; A bejelentések életútjának gazda szemléletű követése; Feladatok precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők betartásával; Proaktív és reaktív L1 és L2-es szintű alkalmazá...
    ápr. 15.
  • ügyfélszolgálatra beérkező e-mailek és live chat üzenetek fogadása és megválaszolása, beérkező problémák megoldása, panaszkezelés, ügyfelek azonosítása és tájékoztatása, napi ügyfélszolgálati riportok készítése, számlákhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása...
    tegnap 09:05
  • ügyfelek részére segítségnyújtás, tájékoztatás személyesen és telefonon, ügyfélpanaszok rögzítése, ügyfélpanaszok kezelése, elbírálásra előkészítése, válaszlevelek kiküldése, adminisztráció, iktatás, pénztárkezelés
    ma 00:00
  • ápr. 16.
  • Logisztikai központunkban dolgozó munkatársak közvetlen IT támogatása Munkaidőn kívüli felhasználó támogatás készenléti rendszerben      Hardver, szoftver, alkalmazás szintű napi feladatok megoldása SAP/WMS rendszer működésének támogatása, fejlesztésekben, tesztelésben való részv...
    ápr. 16.
  • Meglévő és jövőbeni ügyfeleink Call Centerünkben történő kiszolgálása (bejövő hívások fogadása és kimenő hívások – visszahívás és hideg hívások), Ügyfelek telefonos érdeklődéseinek, megrendeléseinek kiszolgálásában nyújtott támogatása belföldön; Termékeink ajánlása, igényfelkelté...
    ápr. 16.
  • Telefonon, e-mailen vagy személyesen történő technikai támogatás nyújtás a munkatársak számára Felhasználói problémák diagnosztizálása Hardver- és szoftverproblémák kezelése Hálózati Problémák kezelésében történő részvétel, a problémák diagnosztizálása és megoldási javaslatok tov...
    ápr. 14.
  • Kapcsolattartás a gépkocsi használókkal, alvállalkozókkal és a kijelölt kapcsolattartóval A kezelt autók üzemeltetése során felmerülő szolgáltatási igények kezelése Ügyfél szerviz és egyéb műszaki problémával járó igényeinek fogadása Szervizzel, egyéb alvállalkozókkal időpontszer...
    ápr. 16.
  • Feladat: ügyfelek fogadása, kiszolgálása videós ügyfélszolgálaton keresztül és személyesen, időnként telefonon szükség esetén az ügyfélmegkeresések utókövetése, telefonhívások indítása, fogadása adminisztrációs feladatok, háttérmunka ellátása
    ápr. 15.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim