-
Pénzügyi munkatárs
1124 Budapest, Hegyalja út 154.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás a külsős könyvelővel, havi zárások támogatása
- Számlázással kapcsolatos ügyfél és szállítói észrevételek, kérések kezelése.
- Az erősen digitalizált adminisztratív folyamatok pontos végrehajtásának ellenőrzése, a folyamatok fejlesztésében való részvétel
November 04.• Előre sorolva 1 órája -
Területi csoportvezető
1098 Budapest, Napfény utca 8.
-
Cafeteria • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Budapest, Pest vármegyében dolgozó fogyasztásmérő leolvasók napi szintű munkájának nyomonkövetése
- Leolvasási eredmények, minőségi, mennyiségi ellenőrzése
- Fogyasztásmérők címanyagának kiosztása ütemezési terv szerint
- Címkiosztás lebonyolítása a leolvasók részére az aktuális feladatlistából
November 07.• Előre sorolva 1 órája -
-
Operatív / Személyi asszisztens
Hibrid • 2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 9.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telephelyvezető és operatív vezető napi szintű munkájának támogatása
- Döntéselőkészítő anyagok készítése és javaslattétel a felmerült kérdés megoldására a projekt érdekében
- Havi, éves pénzügyi tervek/beszámolók előkészítése
- Működéshez szükséges teljeskörű adminisztráció
November 13.• Előre sorolva 1 órája -
-
Back office vezető
1052 Budapest, Petőfi Sándor utca 20.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok• Az iroda mindennapi működésének támogatása és szervezése • Adminisztrációs és ügyintézési feladatok ellátása • Megrendelések kezelése, kapcsolattartás partnerekkel • A kollégák munkájának segítése • A tulajdonos által meghatározott feladatok precíz végrehajtása...
Október 31.• Előre sorolva tegnap 13:00 -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Magyar középfok
Főbb feladatokA Társaság által lebonyolított kiemelt fontosságú központosított és nem központosított közbeszerzési eljárások felügyelete, azok teljes körű előkészítésének, lebonyolításának és nyomon követésének irányítása, az eljárásokhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok és iratanyagok ellenőrzése;...
November 05.• Előre sorolva tegnap 00:04 -
Ügyfélszolgálati koordinátor
1137 Budapest, Szent István körút 10.
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Recepciós, front-office feladatok (ügyfélfogadás, számlázás, időpont egyeztetés)
- Ügyfélkoordinációs, back-office feladatok (ügyfélhívás, kezelési terv ismertetés, időpont egyeztetés, On-line bejelentkező rendszerrel kapcsolatos feladatok)
November 11.• Előre sorolva november 17. -
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- SAP feladatok ellátása;
- Kapcsolattartás a társosztályokkal;
- Kimutatások, riportok készítése;
- Munkafolyamatokhoz kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok folyamatos ellátása, végrehajtásuk elősegítése;
- A vezető munkájának támogatása.
Október 29.• Előre sorolva november 16. -
-
Tervezési iroda asszisztens
1112 Budapest, Dió utca 3.
-
Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- részvétel projektek adminisztrációjában
- szerződések előkészítése, egyeztetése, írása
- pénzügyi és számlázási folyamatok támogatása, előkészítése, egyeztetése a partneri körrel
- kimutatások készítése a vezetés részére
- megbeszélések szervezése, tárgyalók előkészítése, vendégek fogadása
Október 31.• Előre sorolva november 15. -
-
Hatósági referens
1135 Budapest, Jász utca 84-88.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az OKFŐ jogszabály szerinti praxiskezelői tevékenységét támogatva részt vesz az egészségügyi alapellátási hatósági, eljárási és nyilvántartási feladatokban.
- A háziorvosok praxisengedély iránti kérelmeinek feldolgozása, döntéselőkészítő összefoglalók és hatósági iratok tervezeteinek elkészítése.
Október 22.• Előre sorolva november 15. -
Office manager
9724 Lukácsháza, Szombathelyi út 39.Nettó 360e Ft havi bér
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Vezetők munkáját támogató napi asszisztensi, titkársági feladatok elvégzése,
- Ügyfelekkel, partnerekkel, való kapcsolattartás,
- Számlák, árajánlatok, szerződések elkészítése,
- Futó projektek nyilvántartása, vezetése,
- Megbeszélésekről jegyzőkönyv, feladatlista vezetése,
- Munkabeosztások vezetése,
Október 28.• Előre sorolva november 15. -
-
Takarítási Területi Koordinátor
Budapest, Pest megye
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Épülettakarítási tevékenység szervezése, operatív irányítása budapesti, Pest megyei létesítményekben,
- Minőségi szolgáltatás folyamatos biztosítása rugalmas munkaidőben (az egyes objektumok munkarendjéhez igazodó, akár hajnali, éjszakai ill. hétvégén történő munkavégzéssel),
Október 22.• Előre sorolva november 15. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokCsatlakozz a közép- és kelet-európai divatvilág egyik legnagyobb képviselőjéhez, ahol az ambíció és a kreativitás találkozik! Öt ikonikus márkánkkal - Reserved, Cropp, House, Mohito és Sinsay - 39 piacon, közel 30.000 kollégánkkal dolgozunk azon, hogy mindenki megtalálja a saját stílusát....
Október 28.• Előre sorolva november 15. -
Irodai adminisztrátor
2071 PátyNettó 350e - 400e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- dokumentumok rendszerezése, archiválása, katalogizálása
- vállalatirányítási rendszer használata, iktatott anyagok feltöltése, rendszerezése, kategorizálása
- telefonok kezelése
- scannelési-, másolási-, iktatási feladatok elvégzése
November 14. -
Pénzügyi és adminisztrációs koordinátor
9400 Sopron, Győri út 17.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A cég éves pénzügyi tervének elkészítése, negyedévente frissítése a tényleges adatok alapján.
- A havi eredmények és költségek figyelése, egyszerű kimutatások és táblázatok vezetése.
- Rövid, gyakorlati összefoglalók készítése a vezetőség számára a cég aktuális pénzügyi helyzetéről.
Október 21.• Előre sorolva november 14. -
Termékbevételezési adminisztrátor(Budapest)
1089 Budapest, Orczy út 44.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Import számlák alapján szállítmányok bevételezése
- Import számlák iktatása a cég saját rendszerébe, számlareklamációk kezelése
- Proforma számlák ellenőrzése és kezelése
- Számlák előkészítése és feldolgozása Excelben
- Árlisták kezelése, elemzésre való előkészítése
Október 27.• Előre sorolva november 14. -
Irodavezető
BudapestBr. 700e - 1,0M Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Adminisztratív és operatív támogatás a tanácsadó csapat számára
- Belső adatbázisok kezelése, frissítése, karbantartása
- Dokumentumkezelés, nyilvántartások vezetése
- Egy beosztott napi munkájának koordinálása
- Kapcsolattartás külső partnerekkel és szolgáltatókkal
- Irodai eszközök és szolgáltatások menedzselése
Október 27.• Előre sorolva november 14. -
-
Irodai asszisztens – Részmunkaidő (6 óra)
Budapest, X. kerület
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Munkába járás támogatás • Prémium
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- irodavezető munkájának jellemzően adminisztratív támogatása
- ingatlan üzemeltetési folyamatokban történő aktív részvétel
- járművek üzemeltetésének teljes körű ügyintézése
Október 27.• Előre sorolva november 14. -
-
Digitalizációs koordinátor
Tiszaújváros
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Üzleti igények felmérése, kapcsolattartás az érintett területekkel
- Digitalizálási folyamatok koordinálása, dokumentumok elérhetőségének biztosítása
- Projektekben való részvétel, jogszabályi és üzleti megfelelés biztosítása
- Teljesítmény monitorozása, riportok és akciótervek készítése
November 02.• Előre sorolva november 14. -
-
Gondozási programkoordinátor
Hibrid • 1075 Budapest, Síp utca 12.Br. 500e - 600e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kapcsolattartás és koordináció a fővárosi-és vidéki gondozási szolgáltatókkal, a gondozás megszervezése,
- Helyettesítési rendszer menedzselése
- Havi elszámolás, a beérkezett háttéranyagok ellenőrzése, elszámolások előkészítése, adminisztrációja,
Október 28. -
-
Pénzügyi, adminisztrációs munkatárs
8085 Vértesboglár, Kossuth utca 69.Nettó 370e Ft havi bér
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok-Pénzügyi feladatok ellátása -Napi adminisztratív feladatok ellátása -Ügyfelekkel való kapcsolattartás -Asszisztensi feladatok ellátása -A vendéglátóhely napi életében való aktív részvétele és segítése ...
November 13. -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció vezető állások, munkák
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!