Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyféltámogatás, adminisztráció állások, munkák
119 db találat
Szűrés
-
- Telefonos rendelések rögzítése. - Megrendelésekhez kapcsolódó ügyviteli feladatok elvégzése. - Panaszok kezelése. - Kérdések megválaszolása telefonon, e-mailben, chaten, messengeren. - Közösségi oldalakon érkező kommentek moderálása, beérkező vélemények megválaszolása. - Termék...ma 12:08
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...ma 00:00
-
Become an expert and provide an outstanding experience to our customers Assess the nature of product or service issues and resolve basic to complex problems of customers, through inquiries received via email and phone (and occasionally live chat). Use a variety of modern communic...tegnap 15:04
-
Service window: Monday to Friday 7am - 8pm On site work twice a week Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up te...tegnap 14:15
-
Kapcsolattartás a vevőkkel telefonon és e-mailben Bejövő hívások kezelése Kapcsolattartás a Business Unittal illetve az értékesítési csoporttal Vevői terhelések és belső jóváírások egyeztetése, figyelemmel kísérése, eszkalálása Management informálása a problémákról Vevői kintle...tegnap 14:14
-
a hazai értékesítés támogatása, információszolgáltatás, szaktanácsadás az OBO Bettermann termékek alkalmazási területein a potenciális megrendelők és szakemberek számára, árajánlatok készítése és rendszerezése, ezzel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, megrendelések m...tegnap 10:38
-
Improving customer and colleague experience through the delivery of strategic CCEC objectives, working in partnership with respective stakeholders across the business Working closely with stakeholders and CCEC operations, to address the root cause of customer and colleague contac...ma 17:35
-
WHAT THE JOB IS ABOUT I'm at the forefront of the business - the foundation of how we deliver for Customers and Colleagues every day. Responsible for managing content and communication, across our website and/or direct to customer communication channels (mostly email mar...ma 17:35
-
Partnerünk az érzékelési technológia területén vezető pozíciót betöltő nemzetközi vállalat, bővülő csapatukba keresünk Junior Sales Support kollégát. Főbb feladatok: - A rendelési folyamat támogatása és az ehhez kapcsolódó igények hatékony kezelése - Közvetlen támogatás nyújtása...ma 17:15
-
We are seeking a junior Service Partner Coordinator to join our team in Hungary. If you have a passion for client communication and time management, we want to hear from you! Key Responsibilities: Registering and validating the Partner' service requests Booking appointment in cas...ma 17:00
-
We are seeking a junior Service Partner Coordinator to join our team in Hungary. If you have a passion for client communication and time management, we want to hear from you! Key Responsibilities: Registering and validating the Partner' service requests Booking appointment in cas...ma 16:45
-
szakrendelési időben a páciensek fogadása, számlázás, időpontegyeztetés, az Intézet szerződés állományának kezelése és a hozzá tartozó adminisztrációs feladatok ellátása, telefonon beérkező hívások ügyfélközpontú, udvarias, gyors és pontos fogadása és a felmerülő kérdések megvála...ma 15:20
-
Czech or Slovak speaking Helpdesk Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Within Tesco Business Services and Technology, the Customer and Colleague Engagement Centre provides support for internal colleagues and external customers. The colleague support team receives IT and Product related queries while the customer team receives Clubcard, Tesco Online...ma 14:30 -
Közvetlen kapcsolattartás az ügyfelekkel, meglévő kapcsolatok erősítése és az üzleti forgalom dinamikus növelése Új ügyfélkapcsolatok kiépítése és az üzleti lehetőségek felfedezése Komplex megoldások kidolgozása beleértve a rakománytervezést, menetrendeket és a szállítási módokat...ma 14:10
-
Support customers with Services Central onboarding enquiries in a Tier 1 / 2 capacity: Utilize tools such as the Data Lookup Tool (Power BI dashboards), the EDMT tool, Fresh Desk, C4S and SAP Support generating training material for Tier 2 references. Proactively monitor and resp...ma 13:55
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...ma 13:50 -
Manage incoming cases to their customer support (by email, chat and social media channels) Support customers regarding product-related questions Proactively help their customers and participate in internal process improvement tasks Bring customer insights and feedback to the E-co...ma 13:00
-
Kapacitáskezelés szakértő 2 éves határozott időre szóló szerződés
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 144-150.A Társaság kapacitás lekötési és kapacitás kezelési feladatainak elvégzése, a vevőportfóliójában bekövetkező kapacitás változások kezelése Rendszerhasználati szerződések megkötésének előkészítése, adminisztrációjának lebonyolítása, valamint a szükséges pénzügyi biztosítékok besze...ma 12:05 -
Provide procurement administrative support service for a diverse customer base (multiple locations which may be in different countries with multiple languages). Work with many languages and currency's and with multiple cultures through the organizational structure. Built strong r...ma 11:25
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...ma 11:20