Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyféltámogatás, adminisztráció állások, munkák
33 db találat
Szűrés
-
be the first point of contact for BP telephone and/or any written form of enquiries from both new and existing customers and stakeholders log, assign, track progress and take ownership of customer queries and requests from receipt to completion, recording progress of these on a r...nov. 28.
-
You will play an active role in ensuring that our customers receive a first-class service experience. In addition, you work independently, in a structured manner and working on various contract administrative tasks. You will act as a partner for our sales and project management t...tegnap 15:38
-
Számunkra ügyfeleink elégedettsége az elsődleges. a feladatod ügyfeleink számára kiváló ügyfélélményt, segítséget nyújtani igényeik maximális kiszolgálásában ügyfelekkel való aktív kommunikáció, kapcsolattartás projektvezetés adatok elemzése, javaslattétel ügyfélproblémák kezelé...tegnap 13:52
-
Reporting to the Manager, Warranty Program, you validate warranty service requests and coordinate repairs. You manage record keeping systems and act as the conduit between dealers and OEM. Review and resolve all warranty claims and cases, with accuracy and in timely manner, adher...tegnap 10:56
-
Customer claim resolution and positive customer experience while protecting the BP brand Accountability for the management and resolution of warranty claims within the established Key Performance Indicators (Time to Close, Customer’s satisfaction …) and resolution options (Compen...nov. 29.
-
Napi szintű kapcsolattartás a kijelölt ügyfelekkel és alvállalkozókkal, A beérkező ügyféligények feldolgozása, kapcsolódó munkafolyamatok előkészítése, megszervezése és nyomon követése a különböző társosztályokkal, ATL, BTL kampányok teljeskörű szervezése és ahhoz kapcsolódó fela...nov. 29.
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Process customer’s needs via different applications Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicenov. 29.
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.nov. 29.
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.nov. 29.
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.nov. 29.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingnov. 29.
-
Ügyfeleink teljeskörű támogatása e-mailen, vagy webmeetingen keresztül. Az ügyfelekkel szembeni professzionális, pozitív és empatikus hozzáállás a customer journey teljes ideje alatt. Adó-szakmai és technológiai jellegű ügyfél megkeresések szűrése és becsatornázása az RSM megfele...nov. 28.
-
Manage and execute customer orders, returns and complaints related to any kind of external and internal spare part orders and transactional orders Own on-time shipping (OTS) for an assigned group of customers/ regions Strive to meet customer request dates, reduce orders processin...nov. 28.
-
Participates in the spectrum of HR activities such as supporting the employee lifecycle processes, managing benefits and cafeteria system, reporting activities to support the Spanish region Provides problem resolution for HR related issues that may be non-standard Provides suppor...nov. 28.
-
Act as FPOC (First Point of Contact) for our customer via e-mail (80%) and phone (20%) Create and assign tickets in the ticketing systems (C4S). Decide on correct path forward to address customer needs. Taking part in Request for Quotation process. Document all required info as p...nov. 28.
-
back-office admin feladatok adatok rögzítése németülnov. 28.
-
Kapcsolattartás a vevőkkel, mint: vevői rendelések fogadása és rögzítése, árajánlatok készítése, megrendelések nyomon követése és a vevők tájékoztatása, reklamációk és vevői észrevételek gyors és szakszerű ügyintézése, Rendelésekhez, értékesítéshez kapcsolódó adatszolgáltatás, st...nov. 28.
-
7 fős csapatunkkal egy internetes időpontfoglaló rendszert fejlesztünk és biztosítunk ügyfeleinknek - jelenleg Magyarországon és a német nyelvű országokban. A kis projektből indult vállalkozást 2014-ben indítottuk, azzal a céllal, hogy átlátható és könnyen használható online napt...nov. 28.
-
Német, osztrák és svájci ügyfeleink kiszolgálása (telefon, email, chat): árajánlatok készítése, megrendelések felvétele, szállítási határidők egyeztetése; Rendelések kiadása az üzemnek, raktárnak, valamint ezek nyomonkövetése; Kiszállítások nyomonkövetése; Együttműködés a back of...nov. 27.
-
Hatékony és hatékony válaszadás a német nyelvű ügyfélkérdésekre minden rendelkezésre álló csatornán (telefon, chat, jegyek stb.) keresztül. Az ügyfelek igényeinek azonosítása és azok figyelembevételének biztosítása az ügyfélközpontú szolgáltatás nyújtása során A szolgáltatási szi...nov. 27.
-
Don't miss out on this exciting opportunity to evolve your career at our prestigious multinational partner! We’re looking for a talented Recruitment who would join an exciting 6 months project. You will be part of an international team of recruiters. This is your chance to gain i...nov. 25.