-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Francia felsőfok • Holland felsőfok
Főbb feladatok- Delivers service to agreed performance levels and beyond. SLA targets relate to: Speed to close queries, Data and
- Documentation Accuracy and Customer Satisfaction.
- Serve as key contact/liaison with local HR in market to ensure that the process, including notifications, reflect current
- ways of working.
Tegnap 12:38 -
HR asszisztens
2454 Iváncsa, Kilencedi út 1.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A HR és bérszámfejtés adminisztratív feladatainak támogatása
- Kimutatások készítése
- Toborzási és kiválasztási folyamatok támogatása (hirdetések feladása, önéletrajzok előszűrése, interjúszervezés)
- Kék-galléros toborzás-kiválasztás
- HR adatbázisok, nyilvántartások naprakészen tartása
November 03.• Előre sorolva 12 órája -
-
Senior People Admin and Payroll Associate
Távmunka / Remote • Opcionális iroda
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Be the process expert by understanding end to end processes, legislation and policies
- Handle any supervisor calls received from the Pepole partners in Stores / Office / DCs and resolve the issue
November 07.• Előre sorolva november 16. -
-
Recruitment Coordinator
1138 Budapest, Föveny utca 4.
-
Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Providing support to the recruitment team by completing designated activities within agreed timeframes.
- Conducting phone pre-screening calls with candidates.
- Maintaining and working with a candidate database.
- Assisting with active search.
- Acting as a first point of contact for applicants.
Október 21.• Előre sorolva november 14. -
-
Medior / Senior IT Recruiter
1138 Budapest, Föveny utca 4.
-
Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Processing incoming applications for different vacancies.
- Active search for hot, medior and senior levels IT and support vacancies.
- Remote and onsite candidate screening.
- Conducting interviews, assessing applicants’ relevant knowledge, skills, experience and aptitudes.
- Offers negotiations.
Október 21.• Előre sorolva november 14. -
-
Diákmunka - Tréning koordinátor gyakornok
Budaörs 4-es metrótól 25 perc
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok-Online és jelenléti képzések szervezése és adminisztrálása -Képzési költségek nyilvántartása és számlázása -Budget követése, PO-k készítése Oracle rendszerben -Képzési anyagok, tartalmak lokalizálásában való részvétel -Teljesítési arányok, minősítések nyomonkövetése -Kapcsolattartás beszállító...
Október 30. -
HR generalista
Hibrid • 1117 Budapest, Alíz utca 3.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Toborzás-kiválasztási projektek lebonyolítása
- Onboarding folyamatok működtetése
- Munkaviszonnyal kapcsolatos feladatok ellátása, munkaszerződések, módosítások elkészítése
- Belépő HR oktatások tartása
- Kiléptetésekkel kapcsolatos ügyintézés, Exit interjúk lebonyolítása
November 14. -
-
HR adminisztrációs gyakornok
1117 Budapest, Alíz utcaBr. 2 005 Ft/óra bér
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Adminisztratív támogatás a HRBP és a HR‑munkatársak számára
- Dokumentumok készítése, kezelése, karbantartása
- Havi riportok előkészítése, adatgyűjtés és összesítés
- Belső audit támogatása, dossziék és személyzeti anyagok digitalizálása és rendszerezése
Október 29. -
HR adminisztrátor
Hibrid • 1139 Budapest, Frangepán utca 44.
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- HR folyamatok adminisztratív támogatása
- Csapatépítők és egyéb rendezvények szervezésének támogatása
- Közös ötletelésekben való aktív részvétel
- Munkavállalói dokumentumok, szerződések, szerződés módosítások elkészítése
- Személyi anyagok nyilvántartásának naprakész vezetése
Október 20.• Előre sorolva november 13. -
-
-
Cafeteria • Mozgóbér
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- Jelöltek keresése adatbázisokban, hirdetések útján és egyéb csatornákon
- Telefonos mini interjúk megtartása
- Személyes interjúk szervezése
- Jelöltekkel való kapcsolattartás
- Toborzás-kiválasztási folyamatokhoz tartozó adminisztratív és szervezési feladatok ellátása
- Álláshirdetések feladása, kezelése
November 07.• Előre sorolva november 13. -
-
Czech or Slovak Speaking Payroll Admin Associate
Hibrid • 1138 Budapest, Váci út 187.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Cseh középfok • Szlovák középfok
Főbb feladatok- Ensure all administrative tasks connected with the People lifecycle are completed in line with legislation and internal guidelines.
- Liaise with various teams to ensure payroll activities are completed on time and payments are paid on time.
Október 22.• Előre sorolva november 12. -
-
HR asszisztens, gyakornok - Diákmunka
Budapest, XI. kerületNettó 2 005 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Külsős bérszámfejtőnek adatszolgáltatás
- Toborzás, kiválasztás, interjúk szervezése és lebonyolítása
- Diákok alkalmazásával kapcsolatos ügyintézés, kontaktszemély a diákok felé
- Szervezet kötelező orvosi vizsgálatának megszervezése
- Munkavállalók béren kívüli juttatásainak kezelése
Október 27. -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Develop and execute the internal communications strategy for the Baar site.
- Work closely with site leadership and HR to communicate key priorities and engagement initiatives.
- Produce written and multimedia content that informs and inspires employees.
Ma 19:17 -
TOBORZÓ
Országos lefedettség
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokfizikai munkaerő toborzása projektjeinkhez...
November 11. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Execute standardized HR processes across the employee lifecycle with a focus on accuracy, timeliness, and employee experience.
- Serve as a Tier 2 support contact for employee inquiries, leveraging knowledge bases and case management tools.
- Complete mass data changes.
November 10. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Support leaders and employees throughout all phases of the Employee Life Cycle.
- Actively review and improve existing processes and adapt new guidelines from headquarters to fit the local organization.
- Assist and support various HR projects in collaboration with the Swiss HR team.
Október 30.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!