Informatikai támogatás állások, munkák
48 db találat
Szűrés
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 13:55
-
Acts as an pro-active team member, working with established processes but also proposing improvements and driving them when applicable Provides ATM Operations related services, and technical support for clients (Financial Institutions) and vendors Trace the full lifecycle of ATM...ma 12:00
-
First Line Analysts aka Service Desk Agents as the members of a first line customer support team, find the best and the easiest solution for users’ problems. This entry level position fits you perfectly if you are junior or you are in the early stage of your career and you wish t...ma 11:10
-
First Line Analysts aka Service Desk Agents as the members of a first line customer support team, find the best and the easiest solution for users’ problems. This entry level position fits you perfectly if you are junior or you are in the early stage of your career and you wish t...ma 11:10
-
First Line Analysts aka Service Desk Agents as the members of a first line customer support team, find the best and the easiest solution for users’ problems. This entry level position fits you perfectly if you are junior or you are in the early stage of your career and you wish t...ma 11:10
-
As an SAP Authorization System Specialist you will: Ensure the effective and efficient support of global processes in the area of SAP authorization concepts Support SAP end- users with resolving arising authorization issues Support SAP access management for missing or locked user...ma 09:35
-
A hiteles, gyors és biztonságos e-ügyintézés megvalósításához az e-Szignó szolgáltatásunk nyújtásával kapcsolatos technikai support feladatok ellátása: telefonon és írásban érkező bejelentések fogadása, rögzítése, megválaszolása, vállalati ügyfeleink szakszerű tájékoztatása a Mic...ma 09:30
-
Gather requirements for business processes, and determine ways to optimize/improve JIRA/Confluence/BitBucket build and configure Provide application support for JIRA and Confluence to IT the rest of the business Understanding of JIRA APIs and webhooks Work with business users to...ma 08:50
-
Feladataid közé tartozik majd a folyamatos segítségnyújtás az informatikai problémák megoldásában, a felmerülő hibák adminisztrációja, az igények rögzítése valamint továbbítása a felsőbb szintű IT Support felé, ezért fontosak a jó kommunikációs készségek. Téged keresünk, ha vanna...ma 07:50
-
- Linux (többnyire Ubuntu) alapú szerverek üzemeltetése - Web, levelező- és alkalmazás szerverek üzemeltetése - Rendszerek dokumentálása - Hibakeresés és hibaelhárítástegnap 16:55
-
A cég virtuális kiszolgálóin (Hyper-V, VMWare, Proxmox technológia) a szoftverek telepítése, üzemeltetése, karbantartása Mentési rendszer (Veeam) felügyelete VPN (Site-to-site is) kapcsolatok kezelése Hálózati eszközök (tűzfalak, routerek, switchek) beállítása, üzemeltetése...tegnap 15:35
-
Linux rendszerek telepítésében, üzemeltetésében és hibaelhárításában való részvétel Az üzemeltetéshez kapcsolódó folyamatok fejlesztése Fejlesztői csapatok támogatása, folyamat koordináció Egyeztetés a külső, kapcsolt rendszerek rendszergazdáival Rendszerdokumentációk készítése...tegnap 15:00
-
The Solution Architect has a strong understanding of portfolio offerings, is capable of supporting the assessment of client requirements, and robustly developing the costing and related documentation. All in order to create a high-value service solution for the client. The succes...tegnap 14:45
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...tegnap 12:45
-
Manage an agreed SLA in Payroll & People as well as Attendance systems. Analyze and recognize users' needs, existing processes and I report problems concerning the system and interfaces to recommend and provide solutions for effective support and the optimal system usage. Co...tegnap 12:30
-
Az Informatikai osztály által üzemeltetett kliens infrastruktúra eszközök üzemeltetésével kapcsolatos feladatok ellátása az alábbiak szerint: Számítógépek és nyomtatók karbantartása. Informatikai hálózatok kezelése. Számítógépekre frissítések telepítése. Felhasználói kapcsolattar...tegnap 11:40
-
Be part of a small people services team supporting international mobility within bp Work closely together with the global international mobility team and people advisors from various countries Initiate, extend and end the international assignments in Workday Coordinate the inform...tegnap 10:11
-
Providing Level 1 IT support to clients, act as first point of contact for the customer Handling end-user calls and web queries via tools, phone, and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which cannot be reso...márc. 26.
-
Felhasználók napi szintű technikai támogatása Level 1 szinten (hardver- és szoftverrendszerek) A hívások, problémák pontos adminisztrációja Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő megoldási szintre Az ügyfelek elégedettségének fenntartása és javítása...márc. 26.
-
Czech or Slovak Speaking Helpdesk Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 budapest, Váci út 187.Ensure all contacts are answered efficiently and resolved as detailed in the operating processes Deliver a great colleague service experience Take ownership of the issue, and using my knowledge and behavioural skills to engage, understand, action and deliver with confidence Escal...márc. 25.