Ügyféltámogatás, adminisztráció állások, munkák Győr-Moson-Sopron megyében

19 db találat Szűrés
  • Become an expert and provide an outstanding experience to our customers Assess the nature of product or service issues and resolve basic to complex support problems for customer inquiries received via email and phone (and occasionally live chat) Use a variety of modern communicat...
    September 24.
  • Transcom is a global customer experience specialist, providing customer care, sales, technical support and credit management services through our extensive network of contact centers and work-at-home agents. We are 26,000 customer experience specialists at 50 contact centers acro...
    September 24.
  • Responsible for handling customer support and technical-support related questions of customers and partners Provide prompt, reliable, and accurate information to customers while maintaining effective communications by adjusting to the pace and technical level of the customer Help...
    September 22.
  • Mérettesd meg magad!
    Regisztrálj, tedd elérhetővé önéletrajzodat és nyerj 2 000 000 Ft-ot!
    Játszom!
  • Handle incoming phone calls and emails and chat European customer base Address technical related issues Escalate more advanced technical related issues Perform basic troubleshooting steps with customers of all technical backgrounds Have the opportunity to work on your career deve...
    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Legyen az első 5 jelentkező között!
    September 21.
  • Customer service by phone and email Answering and resolving customer issues and questions Use different communication channels to provide full customer service Complete process administration on different platforms
    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Legyen az első 5 jelentkező között!
    September 21.
  • Ügyfelek kiszolgálása telefonon és e-mailben Ügyfelek felmerülő problémáinak és kérdéseinek megválaszolása és megoldása Különböző kommunikációs csatornák használata az ügyfelek teljes körű kiszolgálásának érdekében Folyamatok teljes körű adminisztrációja különböző platformokon...
    September 21.
  • Customer service by phone and email Answering and resolving customer issues and questions Use different communication channels to provide full customer service Complete process administration on different platforms
    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Legyen az első 5 jelentkező között!
    September 21.
  • Mérettesd meg magad!
    Regisztrálj, tedd elérhetővé önéletrajzodat és nyerj 2 000 000 Ft-ot!
    Játszom!
  • Ügyfelek kiszolgálása telefonon és e-mailben Ügyfelek felmerülő problémáinak és kérdéseinek megválaszolása és megoldása Különböző kommunikációs csatornák használata az ügyfelek teljes körű kiszolgálásának érdekében Folyamatok teljes körű adminisztrációja különböző platformokon...
    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Legyen az első 5 jelentkező között!
    September 21.
  • Repairs calls and emails - Looking up repair status and questions about repairs for business that have sent watches in on behalf of consumers. Tracking, lost in post claims, explaining quotations, adding missing proof of purchase to the system , copy invoices and quotations Reque...
    September 21.
  • Napi szintű, folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel (B2B vevőkör), Bejelentkező új vevők szakszerű tájékoztatása, Vevői reklamációk kezelése, Beérkező rendelések feldolgozása és teljesítése, Társosztállyal való kommunikáció, ezen kívül a munkájuk támogatása és segítése...
    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Legyen az első 5 jelentkező között!
    September 20.
  • Responsible for perfect customer service within the company process to ensure customer satisfaction Answering product, website, and order related inquiries Administrative tasks and ad hoc requests Resolves problems and troubleshoots issues by phone and email Documentation of inco...
    September 17.
Pályázataim
Mentett állások
Állásértesítőim