Önnek ajánljuk!

Nyitott pozíciók, amik érdekesek lehetnek az Ön számára!

Minden irodában vannak olyanok, akiknek meggyőződésük, hogy nincsenek rossz szokásaik, a többiek azonban már az idegösszeomlás szélére kerülnek attól, hogy az illető nem veszi észre magát. Nézzük át a lenti listát és ne lepődjünk meg, ha néhány esetben magunkra ismerünk!

1. Erős szagot árasztó ételeket enni 

A lazac egészséges, tele van Omega 3 zsírsavakkal, csakúgy, mint a tonhal, de valljuk be, a szaga nem a munkahelyre való. Ha mégis ezeket, vagy tojást szeretnénk enni ebédre, üljünk ki a kertbe vagy együk meg a közeli parkban. A számítógép előtt ülve elfogyasztott curryszószós ebéddel azonban még délután is ellenségeket szerzünk majd magunknak.

2. Hangosan enni a nassolnivalót

Chipsek, répa, alma és társai, a sort a végtelenségig folytathatnánk. A mellettünk ülők valószínűleg nagyobb örömmel hallgatnának egy fűnyírót, mint azt, hogy egész nap ezeken a snackeken csámcsogunk.

3. Hangosan beszélni a telefonon

Valóban nagyon sajnálatos, hogy az ügyfél lemondta a délután négy órára tervezett találkozót, az viszont még sajnálatosabb, hogy az efölött érzett felháborodásunkat az egész részlegnek hallania kell. Ugyanez a helyzet a magánjellegű hívásokkal is. A kollégáink azt kívánják, bárcsak ne kellene végighallgatniuk!

Íme a 10 legidegesítőbb kolléga

4. Hangosan hallgatni a zenét a fülhallgatón keresztül

Justin Bieber visszatérése tényleg szenzációs és az új számai is, ezt már mindenki tudja: hiszen egész nap velünk hallgathatja az egész iroda, ugyanis olyan hangerővel szól, hogy kihallatszik a fülhallgatónkból. Tekerjük le egy kicsit, hogy mások is hallják a saját gondolataikat. 

5. Megfázás miatt tüsszögni és panaszkodni

Valóban hősök vagyunk, hogy bejöttünk betegen is az irodába, de a kollégáink csak egyvalamire tudnak gondolni: Vajon ők mikor kapják el tőlünk, hogy másnap már ők is csatlakozhassanak hozzánk a nyavalygásban?

6. Az irodai hőmérsékletről beszélni

Túl meleg van vagy meg lehet fagyni? A kettő közül mindig valamelyikre panaszkodunk, a kollégák meg ránk. Megoldás: ha fázunk, vegyünk fel egy kardigánt, ha hideg van, vegyük le. És hallgassuk meg az időjárás-jelentést munkába indulás előtt. 

8. Értelmetlen meetingeket hívni össze

Ne csináljunk formaságot valamiből, amit a konyhában kávéfőzés mellett meg lehetett volna beszélni. Mindenki számára világos lesz, hogy fontoskodni akarunk, vagy egyszerűen csak körülményesek vagyunk.

9. Spam leveleket küldeni

Nem, nem szeretnének mások is cc-ben értesülni mindenről, amit csinálunk. Az pedig mindennek a teteje, hogy egymástól két asztalra ülő kollégákkal levélben kommunikálunk. 

10. Közös mappás naptárba öncélúan beírni

A szabadságtáblától kezdve a heti beosztásokig minden közös mappa tartalma az egész közösséget érinti. Ne írjuk be magunkat anélkül, hogy ne kérdeznénk meg másokat, mert csak ellenségeket fogunk szerezni.

Készítette: Khojaste K

Címkék: munkahely, kollégák, munkatárs, viselkedés, etikett