A márka és a termék közötti különbség olyan, mint a költészet és az egyszerű verselgetés közötti viszony. Versből sok van a világon, de csak néhány emelkedik ki a többiek közül - úgy, mint az igazi márkák a termékek tömegéből - írja Geoffrey Randall, a Márkázás a gyakorlatban című könyvében.

A Nielsen legfrissebb kutatása rámutatott, hogy az ár nem jelent ellenállhatatlan vonzerőt, pszichológiai tényezők is fontos szerepet játszhatnak a vásárlók döntéseiben.

"A HR-kommunikáció és a márkaépítés szorosan összefügg: ugyanúgy adjuk el a terméket a vásárlóknak, mint ahogy a céget a potenciális munkavállalóknak. Ugyanis az a jó, ha az ügyfél és a dolgozó is lojális, elkötelezett. A brand legyen vonzó, egyedi, hiteles. Életérzést kell megosztani, nem eladni magukat" - mondta a munkáltatói márka építéséről Sziget Ágnes, a Magyar Telekom HR kompetencia specialistája a Profession.hu HR határok nélkül konferenciáján. Az ügyfél vagy vásárló akár munkavállaló is lehet a jövőben, tehát ha elkötelezett a vállalat iránt, lelkes munkatárs lesz belőle - tette hozzá.

Azokhoz a márkákhoz vagyunk hűségesek, amelyek valamilyen pluszt tudnak nyújtani és nemcsak arra törekednek, hogy minél előbb, a korábbi terméküknél nagyobbat és újabbat kínáljanak a tartalom lényegi megváltoztatása nélkül - állítja a Havas Média Meaningful Brands kutatása is.

Ilyen állásokat kínálnak a világmárkák!

C&A

Charles Vögele

Dockyard

H&M Hennes&Mauritz

Michael Kors

New Yorker

Promod

Samsonite

Tally Weijl

Tom Tailor

Triumph

Zara

Ezek a legtrendibb állások!

A sportmárkák ajánlatai

Adidas

Budmil

Decathlon

Hervis

Intersport

Mountex

A vendéglátás területén is találhatunk érdekes állásokat. Íme néhány - a teljesség igénye nélkül!

Centrál Kávéház

Coffee Shop

Costes Étterem

Fornetti

Hard Rock Cafe

Kistücsök Étterem

LouLou Étterem

Ruszwurm Cukrászda

Starbucks Coffee

Önnek ajánljuk!

Nyitott pozíciók, amik érdekesek lehetnek az Ön számára!

Készítette: Durbák Ildikó

Címkék: munka, álláskeresés, állásajánlat, márka, brand