Csak néhány jó cselekedet kell!
A 3 Jó Cselekedet versenyre hívja Magyarország vállalatait, hogy mutassák be társadalmi célú tevékenységüket.

Manapság egyre fontosabb a társadalmi felelősségvállalás, azonban sokszor az ezzel kapcsolatos programok nem kapnak kellő visszhangot, és cégen belül sem sikerül megfelelően kommunikálni az eredményeket. A 3 Jó Cselekedet versenyre hívja Magyarország vállalatait, hogy mutassák be társadalmi célú tevékenységüket, hogy az arra érdemes ügyek megkapják az őket megillető nyilvánosságot, és egyúttal elismerést adjon a programban résztvevő vállalatok és munkavállalóik számára.
A cél, hogy a cégek dolgozói igazi csapatként álljanak ki a nemes ügyek mellett, mutassák meg, mire képesek együtt, és ezzel inspiráljanak másokat is, hogy egyre színvonalasabb, ötletesebb és nagyobb volumenű jótékonysági programok szülessenek az országban.

A CSR-díjas Gap Média ügynökség pályázatára december 18-ig várják hazai cégek, nagyvállalatok és intézmények jelentkezését, hogy megmutassák, milyen jótetteket hajtottak végre idén.
Mindenki egyforma eséllyel pályázik
A nagyvonalú adományokon kívül, olykor egy-egy figyelmes ötlet, emberséges tett is rengeteget segíthet, így a program egyik célja, hogy a CSR tevékenység ne csupán a nagyvállalatok sajátja legyen, hanem minél szélesebb körben csatlakozzanak mikro-, kis- és középvállalkozások is a kezdeményezéshez. A verseny egyedi kategória-rendszere biztosítja azt, hogy minden jelentkezőnek egyforma esélye legyen arra, hogy pályázatával elnyerhesse valamelyik fődíjat.
A program kiemelt szakmai partnereként Magyarország piacvezető álláskereső portálja, a Profession.hu állt a kezdeményezés mellé, támogatva azt, hogy a 3 jó cselekedet minél több vállalathoz eljusson.
"Szerintünk versenyképes gazdaság csak ott van, ahol a tág értelemben vett fenntarthatóság követelményét mindenki - de elsősorban a példaértékű üzleti elit - szem előtt tartja. Ez a növekedési és profitcélok teljesítése mellett felelősségvállalást jelent környezetünk és a társadalom iránt. Hisszük, hogy a vállalatok társadalmi felelősségvállalása nem csak kevesek kiváltsága, hanem éppen ellenkezőleg, a sikeres üzleti működés előfeltétele" - nyilatkozta Sós Erik a Profession.hu marketing vezetője.
Jótékonysági csapatépítő programok, CSR- és zöld programok, valamint kreatív társadalmi célú kezdeményezések nevezését is várják, hogy januárban kiderüljön, kik kapják meg a legkreatívabb, legemberibb, legmeghatóbb, legnagyvonalúbb és legzöldebb jó cselekedetekért járó díjakat, valamint hogy melyik pályázat nyeri el a 2014-es közönségdíjat.
További információk és pályázati kiírás: www.3jocselekedet.hu
Csatlakozzon társadalmi célú közösségünkhöz a Facebookon is!
Önnek ajánljuk!
Címkék: társadalmi felelősségvállalás, CSR