-
Irodai adminisztrátor
7623 Pécs, Megyeri út 59.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok• Irodai adminisztrációs feladatok ellátása • Kapcsolattartás ügyfelekkel telefonon és e-mailben • Árajánlatok előkészítése és elkészítése • Szerződések, dokumentumok és nyilvántartások kezelése (Excel táblázatokban is) • Számlázás • Bejövő és kimenő számlák kezelése...
November 13. -
Irodai adminisztrátor
1034 Budapest, Zápor utca 4.Nettó 250e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokKimenő/bejövő telefonhívásokkal és e-mail-ekkel kapcsolatos ügyintézés adminisztráció (NEM MARKETINGES MUNKA!)...
Október 29. -
Logistic and administrative assistant – oilseed purchasing department
6100 Kiskunfélegyháza, VIII. körzet tanya
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Maintaining contact with suppliers, forwarders and warehouses in Hungarian and English
- Planning and organising raw material shipments
- Monitoring warehouse stocks in various locations
- Maintaining cooperation with other departments
- Preparing analysis and summaries for the board of directors
November 05.• Előre sorolva tegnap 00:04 -
-
Beszerzési és Logisztikai Adminisztrátor
1171 Budapest, Pányva utca 6.Br. 500e - 600e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás a partnerekkel, beszállítókkal és a belső munkatársakkal
- Ajánlatok bekérése
- Szállítói rendelésekkel kapcsolatos adminisztrációs tevékenység.
- Csomagok előkészítése küldésre (szállítmányozás intézése);
- Vállalatirányítási rendszerünkben a munkakörhöz tartozó adminisztrációs feladatok.
Tegnap 08:59 -
-
Bérszámfejtő Munkatárs / Adminisztrátor
Hibrid • 1134 Budapest, Váci út 33.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- fokozatosan sajátíthatod el a bérszámfejtés és TB ügyintézés alapjait
- eleinte a bérszámfejtési folyamatok előkészítésében és adminisztrációjában veszel részt, később pedig önállóan kezeled a kis- és nagyvállalati partnereink teljes körű bérszámfejtési és TB kifizetőhelyi ügyeit
November 15. -
-
Office assistant
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 10.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol alapfok
Főbb feladatokCégünk Budapest 9. kerületébe irodai munka napi tevékenységének támogatásához keres munkatársat teljes munkaidőben, napi 8 órás munkavégzésre, heti 5 alkalommal kiemelt fizetéssel. Feladatok: - tea-konyha és étkező rendben tartása - mosogatógép elindítása, tiszta edények szekrénybe való elpakolása...
Október 28.• Előre sorolva november 15. -
French Speaking Administrative Assistant - Inside Sales
Hibrid • Computacenter Services Kft. - Budapest, Soroksári út 30, 1095
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Headset
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Francia felsőfok
Főbb feladatok- You gather and manage accurate data using business tools
- You prioritize and coordinate work schedules to meet deadlines and business needs
- You support various administrative and organizational tasks
- You manage and control administrative processes
November 01.• Előre sorolva november 16. -
-
Irodai ügyintéző
2220 Vecsés, Lőrinci utca 59.
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- bejövő telefonhívások fogadása, szűrése, alapvető információk, üzenetek adása
- látogatók fogadása és a látogatandó személyhez kísérése
- posta kezelése (szétosztása, elküldése) a bejövő és kimenő posta regisztrálása
- értekezletek előkészítése (kávé, tea, sütemények, ételrendelés)
Október 28.• Előre sorolva november 15. -
-
Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kimutatások, riportok készítése;
- Projekt támogató adminisztrációs feladatok;
- Belépési engedélyek kérése;
- Dokumentumkezelés;
- Társosztályokkal való kapcsolattartás;
- Egyéb ad-hoc jellegű adminisztratív feladatok ellátása.
Ma 13:09 -
Pénzügyi, adminisztrációs munkatárs
8085 Vértesboglár, Kossuth utca 69.Nettó 370e Ft havi bér
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok-Pénzügyi feladatok ellátása -Napi adminisztratív feladatok ellátása -Ügyfelekkel való kapcsolattartás -Asszisztensi feladatok ellátása -A vendéglátóhely napi életében való aktív részvétele és segítése ...
November 13. -
-
Irodai adminisztrátor
2045 TörökbálintNettó 350e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- megrendelések feldolgozása
- adminisztrációs feladatok
- értékesítés
- számlázás
- egyéb eseti feladatok
November 12. -
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A vagyonvédelmi divízió napi szintű adminisztrációs feladatainak ellátása;
- Teljesítési igazolások készítése;
- Adatbeszerzés - rögzítés és szolgáltatás, nyilvántartások vezetése;
- Dokumentumok kezelése, archiválása;
- Társosztályokkal és megrendelőkkel való kapcsolattartás;
November 04.• Előre sorolva november 16. -
-
Irodai adminisztrációs gyakornok
Budapest, XIII. kerületBr. 2 200 Ft/óra bér
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Különböző ERP rendszerek használata (szállítók, számlák keresése)
- Ticketing rendszer kezelése
- Bejövő e-mailek kategorizálása
- Számlamásolatok továbbítása feldolgozásra
- Hiányzó számlák bekérése beszállítóktól
- Banki fizetési bizonylatok küldése partnereknek
Ma 08:56 -
Adminisztrátor
2143 Kistarcsa, Külső Raktár körút 11.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Fémhulladékok adminisztrációjának kezelése, nyilvántartások vezetése
- MOHU rendszerben történő adatszolgáltatás, jelentések elkészítése
- Szállítólevelek, átvételi jegyek és mérlegjegyek rögzítése, ellenőrzése
- Kapcsolattartás a partnerekkel, hatóságokkal és belső részlegekkel
November 06.• Előre sorolva 20 órája -
-
Könyvelő- és irodai asszisztens
2336 Dunavarsány, Vörösmarty Mihály utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Számlák, bizonylatok előkészítése könyvelésre, rögzítése és rendszerezése
- Banki kivonatok kezelése
- Adatrögzítés és adminisztratív támogatás a pénzügyi vezető számára
- Beérkező és kimenő levelek, dokumentumok kezelése
- Irodai adminisztráció, irattározás, iktatás
November 10.• Előre sorolva november 16. -
-
Adminisztrátori munkatárs
2120 Dunakeszi, Tőzegtavi útNettó 300e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Összetett adminisztratív feladatok ellátására Dunakeszi telephelyű logisztikai céghez keresünk munkatársakat.
- Nem Home Office
- Vezetői és csapat támogatása napi szintű adminisztratív ügyekben
November 10. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokTeljes körű könyvelés: A vállalkozás gazdasági eseményeinek rögzítése, főkönyvi és analitikus nyilvántartások vezetése (vevő, szállító, bank, pénztár, vegyes bizonylatok, tárgyi eszközök)....
Október 31.• Előre sorolva november 12. -
Dunavarsány
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Termelési adatok pontos ellenőrzése az integrált vállalatirányítási rendszerben
- Nyilvántartások, jelenléti ívek napi szintű vezetése, ellenőrzése
- Adatszolgáltatás a bérszámfejtés felé
- Munkavállalókkal, társosztályokkal való napi szintű kapcsolattartás
- Együttműködés a termeléssel és a műszakvezetőkkel
Ma 15:02 -
HR Adminisztrátor
4002 Debrecen, BMW Körút 1
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Új munkatársak adatainak rögzítése a munkaidő-nyilvántartó rendszerben
- Munkaruhák kiadása, rendelése és cseréje
- HR osztály mindennapi munkájának támogatása
- Belépési folyamatok koordinálása, dokumentumok előkészítése és ellenőrzése
November 03. -
Raktári adminisztrátor
Pest megye
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Napi adminisztratív feladatok elvégzése
- Email-ek feldolgozása
- Napi riportok készítése
- Címzettekkel való egyeztetés, cím pontosítás
- Futár túrák elszámoltatása
- Raktári csomagok rendezése, csomagok összekészítése - fizikai munka
Október 31.• Előre sorolva 8 órája -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Servicenow administrator m f d parental leave replacement állások, munkák
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!