-
Junior Sales Order Administrator
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 30-34.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatokEfficient Order Processing: Own the timely, accurate entry of sales orders into the system, ensuring compliance with customer SLAs and expectations...
November 01.• Előre sorolva november 13. -
-
French or German Speaking Junior Sales Order Administrator
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 30-34.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok • Francia felsőfok
Főbb feladatokEfficient Order Processing: Own the timely, accurate entry of sales orders into the system, ensuring compliance with customer SLAs and expectations...
November 01.• Előre sorolva november 13. -
-
Adminisztrátor és ügyfélszolgálati munkatárs
Mechanikai Művek - Törökbálint, 2045
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Beérkező telefonhívások és megrendelések kezelése
- Adatrögzítés, szállítólevelek és fuvarok adminisztrációja
- Fuvarszervezési feladatok támogatása
- Járatlapok megírása, visszaszedése, ellenőrzése
- Kapcsolattartás a sofőrökkel és megrendelőkkel
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:00 -
-
Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- informatikai területet érintő teljeskörű beszerzési igények és rendelések folyamatának menedzselése,
- mobil és telefonos szolgáltatókkal kapcsolatos előfizetési és eszközrendelések menedzselése,
- IT eszközök leltárának vezetése, frissítése a szervezeti változások alapján,
Október 27.• Előre sorolva november 14. -
-
French Speaking Administrative Assistant - Inside Sales
Hibrid • Computacenter Services Kft. - Budapest, Soroksári út 30, 1095
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Headset
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Francia felsőfok
Főbb feladatok- You gather and manage accurate data using business tools
- You prioritize and coordinate work schedules to meet deadlines and business needs
- You support various administrative and organizational tasks
- You manage and control administrative processes
November 01.• Előre sorolva november 16. -
-
Projekt adminisztrátor
Budapest
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telefonos és e-mailes kapcsolattartás a megrendelővel és a partnerekkel
- Kockázatelemzés adatáramlási folyamat koordinálása
- Adatszolgáltatás, adatok és információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, nyilvántartása és iktatása, ügyintézési feladatok
Október 27.• Előre sorolva november 14. -
-
Közbeszerzési és pályázati adminisztrátor
1149 Budapest, Angol utca 77.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- közbeszerzési és magánpiaci beszerzési eljárások ajánlatkérői dokumentumainak feldolgozása, határidők betartása, információk és adatok gyűjtése, rögzítése, karbantartása és kezelése, nyomon követése;
- ajánlatok dokumentumainak elő- és elkészítése, adminisztrációja;
Tegnap 14:24 -
-
Kereskedelmi adminisztrátor
Budapest, IV. kerület
-
Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Új vevők létrehozása, vevőtörzs karbantartása az SAP-ban és egyéb nyilvántartásokban
- Vevő egyedi kondíciók aktuális szabályzatok szerinti ellenőrzése és beállítása SAP-ban
- Az árazási és szerződéskötési utasítások betartásának ellenőrzése Salesforce rendszerben
November 04.• Előre sorolva november 16. -
-
Pénzügyi és adminisztrációs koordinátor
9400 Sopron, Győri út 17.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A cég éves pénzügyi tervének elkészítése, negyedévente frissítése a tényleges adatok alapján.
- A havi eredmények és költségek figyelése, egyszerű kimutatások és táblázatok vezetése.
- Rövid, gyakorlati összefoglalók készítése a vezetőség számára a cég aktuális pénzügyi helyzetéről.
Október 21.• Előre sorolva november 14. -
Irodai asszisztens
1047 Budapest, Sörétgyár utcaBr. 400e - 500e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation • Monitor (2 db) • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az ügyfélkapcsolattartó munkatársak munkájának segítése
- Feladási, csomagolási listák előkészítése
- Beérkező számlák ellenőrzése, iktatása (számla kiállítása nem a feladatkör része)
- Megrendelések rögzítése a vállalatirányítási rendszerbe
- A termelés munkájának összehangolása, segítése
Október 22. -
-
HR adminisztrációs gyakornok
1117 Budapest, Alíz utcaBr. 2 005 Ft/óra bér
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Adminisztratív támogatás a HRBP és a HR‑munkatársak számára
- Dokumentumok készítése, kezelése, karbantartása
- Havi riportok előkészítése, adatgyűjtés és összesítés
- Belső audit támogatása, dossziék és személyzeti anyagok digitalizálása és rendszerezése
Október 29. -
Recepciós/pénzügyi munkatárs
HGL Group Hungary HQ - Vecsés, Cargo City 324, Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér, 2220
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Ügyfelek, vendégek és partnerek fogadása, tájékoztatása
- Bejövő és kimenő posta rögzítése, iktatása, ügyintézése
- Központi levelezőrendszer kezelése
- Beérkező fuvarlevelek és számlák iktatása
- Pénzügyi osztály munkájának adminisztratív támogatása
Október 23.• Előre sorolva november 16. -
-
HR adminisztrátor
Hibrid • 1139 Budapest, Frangepán utca 44.
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- HR folyamatok adminisztratív támogatása
- Csapatépítők és egyéb rendezvények szervezésének támogatása
- Közös ötletelésekben való aktív részvétel
- Munkavállalói dokumentumok, szerződések, szerződés módosítások elkészítése
- Személyi anyagok nyilvántartásának naprakész vezetése
Október 20.• Előre sorolva november 13. -
-
Recepciós
2040 Budaörs, Ady Endre utca 40.
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Te leszel az első benyomás megtestesítője – ügyfeleink téged látnak először, amikor belépnek a szalonba.
- Mosolyoddal és profizmusoddal teremted meg a márka hangulatát, miközben gondoskodsz arról, hogy minden látogató figyelmet, eligazítást és segítséget kapjon.
Október 31.• Előre sorolva 9 órája -
-
Back office ügyfélszolgálati munkatárs
1119 Budapest, Nándorfejérvári út 42-44.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Napi szintű kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon és e-mailben
- Ügyfelek igényeinek fogadása és a reklamációk kezelése
- Készletváltozások számítógépes feldolgozása
- Szállítási dokumentumok kezelése és előkészítése
- Szállítólevelek készítése, ellenőrzése, lefűzése
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:04 -
Executive Assistant / Project Coordinator
1196 Budapest, Kisfaludy utcaBr. 650e - 750e Ft havi bér
-
Céges autó • Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon • Céges autó
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- report to MD verbally and in writing
- proactively work on different projects with the MD and independently
- participate in business meetings
Október 20.• Előre sorolva november 13. -
-
IT biztonsági adminisztrátor (SIG 124)
Hibrid • 1123 Budapest, Alkotás utca 50.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
WINDOWS • MS OFFICE
Főbb feladatok- kapcsolattartás feladatok felelőseivel, valamint információk bekérésével, rendszerezésével a feladatgazdák munkájának támogatása,
- a kapott feladatstátuszok alapján a nyilvántartások frissítése, dokumentációk nyilvántartása,
- rendezvények előkészítése, szervezése és dokumentálása; kimutatások készítése,
November 06. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!