-
Back Office Assistant
2051 Biatorbágy, Mészárosok útja 6.Br. 528e - 600e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Handling invoice-related tasks
- Preparing various daily, weekly, and monthly reports, and uploading the received data into the company's internal systems
- Performing general administrative tasks
- Carrying out additional ad hoc tasks (e.g. quotation requests, ordering supplies, etc.)
November 11. -
Adminisztrátor és ügyfélszolgálati munkatárs
Mechanikai Művek - Törökbálint, 2045
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Beérkező telefonhívások és megrendelések kezelése
- Adatrögzítés, szállítólevelek és fuvarok adminisztrációja
- Fuvarszervezési feladatok támogatása
- Járatlapok megírása, visszaszedése, ellenőrzése
- Kapcsolattartás a sofőrökkel és megrendelőkkel
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:00 -
Irodai ügyintéző, asszisztens
1031 Budapest, Emőd utca 2.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Általános adminisztrációs és ügyintézési feladatok
- Kapcsolattartás magyar és külföldi gyárakkal, partnerekkel (angol nyelven is)
- Megrendelések, szállítások, dokumentációk kezelése
- Szerződések, nyilvántartások, számlák előkészítése
- Napi operatív ügyek intézése az irodában
Október 28.• Előre sorolva november 15. -
Irodai asszisztens
1075 Budapest, Károly körút
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Titkárság csapatunkba keressük új munkatársunkat, pályakezdők jelentkezését is várjuk.
- Az iroda zavartalan és hatékony működésének biztosítása;
- HR-es jellegű és adminisztratív feladatok elvégzése;
- Az ügyvezető munkájának segítése, céges és személyes ügyeinek szervezése;
November 12.• Előre sorolva 20 órája -
-
HR Munkatárs (HR Adminisztráció és Operatív támogatás)
Toperini Ipari Park - Vác, Avar u. 5, 2600
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Munkaszerződések, beléptetési dokumentáció és munkavállalói nyilvántartások előkészítése és kezelése
- HR adatbázisok, munkaidő- és szabadságnyilvántartások karbantartása
- Bérszámfejtési adatszolgáltatás és juttatások adminisztratív támogatása
Október 29.• Előre sorolva november 16. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Készletkezelés - Állomány nyílvántartás - Dolgozók munkaidejének vezetése - Partnerekkel való kapcsolattartás - Jelentések készítése az ágazatvezető részére...
Október 21.• Előre sorolva november 15. -
Irodai adminisztrátor
2071 PátyNettó 350e - 400e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- dokumentumok rendszerezése, archiválása, katalogizálása
- vállalatirányítási rendszer használata, iktatott anyagok feltöltése, rendszerezése, kategorizálása
- telefonok kezelése
- scannelési-, másolási-, iktatási feladatok elvégzése
November 14. -
Irodai adminisztrátor
MONYO Brewing Co. - Sörfőzde - Budapest, Gyömrői út 148, 1103Br. 602e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- irodai folyamatok lebonyolítása
- rendelések feldolgozása
- kiskereskedelmi láncokhoz és nagykereskedőkhöz kapcsolódó adminisztrációs feladatok, termékek belistázása, kapcsolattartás
- belföldi és külföldi szállítások menedzselése, papírmunkája
- ügyfélszolgálati feladatok ellátása
Október 30. -
Diákmunka - Logisztikai Adminisztrátor
Budapest 10. ker.
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok•Tengeri szállítmányozáshoz kapcsolódó dokumentumok kezelése. •Hajóraklevelek (B/L) elkészítése, kiállítása, nyomtatása és postázása a megfelelő címre. •Tengeri szállítmányokhoz tartozó biztosítások intézése. •A szállításhoz szükséges engedélyek beszerzése. •Adminisztrációs feladatok ellátása...
Ma 16:19 -
Pénzügyi és adminisztratív munkatárs
1062 Budapest, Andrássy út 100.
- Teljes munkaidő
-
Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Pénzügyi feladatok ellátása: banki utalások rögzítése, bankszámlák kezelése, kivonatok heti/havi szintű lekérése, pénzforgalmi folyamatok kezelése
- Számlakészítés a számlázz hu programban
- Adminisztrációs feladatok: nyilvántartások, kimutatások készítése
Tegnap 10:16 -
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Pénzügyi, számlázási feladatok
- Pénztárosi teendők ellátása
- Számlák kezelése: iktatása, szkennelése, ellenőrzése, feldolgozása
- Szerződések és egyéb dokumentumok, nyilvántartások kezelése
Október 29. -
-
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Nyugdíjpénztár • Bónusz
- Teljes munkaidő
-
Windows
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokLakossági/nem lakossági kikapcsolások feltöltése a külső vállalkozói rendszerbe, lista továbbítása a vállalkozóknak, kezeletlen feladatok egyeztetése a vállalkozókkal,...
November 06.• Előre sorolva 19 órája -
-
Irodai ügyintéző
Nagykálló, Ipari park - Nagykálló, 4320
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Windows • Desktop PC
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- irodai adminisztrációs feladatok ellátása - adatrögzítés vállalatirányítási rendszerben - rendelések felvétele - telefonos kapcsolattartás partnerekkel, kintlévőségkezelés - számlázás...
Október 27.• Előre sorolva november 16. -
-
Nyíregyháza
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok• Mindennapi irodai feladatok ellátása • Beérkező számlák adminisztrálása ( német-és magyar nyelven) • Nyilvántartások és adatbázisok vezetése • Kapcsolattartás partnereinkkel és alkalmazottainkkal (német-és magyar nyelven)...
Ma 08:31 -
-
Irodai adminisztrátor
3200 Gyöngyös, Vasöntő utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAdminisztratív és irodaszervezési feladatok Irodai adminisztráció teljes körű ellátása, nyilvántartások kezelése (adatbázisok, eszközök, szerződések) Új munkatársak beléptetéséhez, kiléptetéséhez kapcsolódó adminisztráció Jelenléti ívek, munkaidő nyilvántartása Szabadság- és túlóra-nyilvántartások...
November 13. -
-
Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- informatikai területet érintő teljeskörű beszerzési igények és rendelések folyamatának menedzselése,
- mobil és telefonos szolgáltatókkal kapcsolatos előfizetési és eszközrendelések menedzselése,
- IT eszközök leltárának vezetése, frissítése a szervezeti változások alapján,
Október 27.• Előre sorolva november 14. -
-
Felnőttképzési Irodai Ügyintéző
2080 Pilisjászfalu, Bécsi út 30.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- felnőttképzési adminisztráció kezelése
- kapcsolattartás jelentkezőkkel, oktatókkal, résztvevőkkel (telefonon és emailben)
- oktatók munkájának támogatása
- felnőttképzési szervezési feladatok ellátása (pl. beiratkozás támogatása)
- belső crm rendszer kezelése
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
-
Adminisztrációs ügyintéző /Műszaki raktáros
ATEV Zrt. - Hódmezővásárhely - Hódmezővásárhely, Hódmezővásárhely 47, 6800
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Műszaki raktárba érkező anyagok átvétele, bevételezése, cikkszámmal történő ellátása, kapcsolódó bizonylatok feldolgozása, szükséges ellenőrzések végrehajtása.
- Beszerzési, számlázási és pénzügyi dokumentáció kezelése.
- A raktárban lévő anyagok kiadása, utalványoztatása.
November 14. -
-
Raktári adminisztrációs munkatárs
2142 Nagytarcsa, Nyár utca
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok- Szállítólevelek raktári rendszerünkbe (WAMAS) történő rögzítése
- Vásárlói rendelések dokumentálása
- Beérkező levelek feldolgozása
- Raktári és vásárlói reklamációk nyomonkövetése
- Kapcsolattartás áruházainkkal, beszállító partnereinkkel (magyar és német nyelven)
Október 21.• Előre sorolva november 14. -
-
9027 Győr, Csókás utca 4.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Napi operatív asszisztensi és adminisztrációs feladatok ellátása
- Megbeszélések szervezése, tárgyalók foglalása
- Munkaruha rendelése, kiadása, nyilvántartása
- Orvosi alkalmassági vizsgálatok idejének felügyelete, megszervezése, beutalók kiállítása
Tegnap 10:19 -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Servicenow administrator m f d parental leave replacement állások, munkák
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!