-
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 32.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Monitor (2 db) • Windows • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Answering support queries via tools, phone and email, keeping daily contact with our employees calling from CC locations
- Resolving HR related issues which can occur in their total employee life cycle
- Providing technical support of HR self-service tools and systems
Ma 13:50 -
-
International Payroll Administrator
Hibrid • 8000 Székesfehérvár, Balatoni út 44.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- Work together with a senior payroll colleague to collect and prepare payroll input data from HR and other departments
- Support the payroll vendor in processing monthly payrolls, ensuring accuracy and timeliness
- Assist in reviewing and validating payroll results, escalating any discrepancies when needed
November 04.• Előre sorolva november 16. -
Nyíregyháza
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok• Mindennapi irodai feladatok ellátása • Beérkező számlák adminisztrálása ( német-és magyar nyelven) • Nyilvántartások és adatbázisok vezetése • Kapcsolattartás partnereinkkel és alkalmazottainkkal (német-és magyar nyelven)...
Ma 08:31 -
-
9027 Győr, Csókás utca 4.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Napi operatív asszisztensi és adminisztrációs feladatok ellátása
- Megbeszélések szervezése, tárgyalók foglalása
- Munkaruha rendelése, kiadása, nyilvántartása
- Orvosi alkalmassági vizsgálatok idejének felügyelete, megszervezése, beutalók kiállítása
Tegnap 10:19 -
-
Bérszámfejtő Munkatárs / Adminisztrátor
Hibrid • 1134 Budapest, Váci út 33.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- fokozatosan sajátíthatod el a bérszámfejtés és TB ügyintézés alapjait
- eleinte a bérszámfejtési folyamatok előkészítésében és adminisztrációjában veszel részt, később pedig önállóan kezeled a kis- és nagyvállalati partnereink teljes körű bérszámfejtési és TB kifizetőhelyi ügyeit
November 15. -
-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A vagyonvédelmi divízió napi szintű adminisztrációs feladatainak ellátása;
- Teljesítési igazolások készítése;
- Adatbeszerzés - rögzítés és szolgáltatás, nyilvántartások vezetése;
- Dokumentumok kezelése, archiválása;
- Társosztályokkal és megrendelőkkel való kapcsolattartás;
November 04.• Előre sorolva november 16. -
-
HR Adminisztrátor
4002 Debrecen, BMW Körút 1
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Új munkatársak adatainak rögzítése a munkaidő-nyilvántartó rendszerben
- Munkaruhák kiadása, rendelése és cseréje
- HR osztály mindennapi munkájának támogatása
- Belépési folyamatok koordinálása, dokumentumok előkészítése és ellenőrzése
November 03. -
humánköltség elszámolási és HR adminisztrációs munkatárs
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- bérszámfejtés teljeskörű ellátása SAP HR modulban
- társadalombiztosítási kifizetőhelyi feladatok ügyintézése
- kereseti, munkaviszony és egyéb igazolások készítése
- béren kívüli juttatás rögzítése
- tájékoztatás, tanácsadás a munkavállalók, illetve a hatóságok felé
Október 29. -
humánköltség elszámolási és HR adminisztrációs munkatárs (6 órás, határozott időre)
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
- Részmunkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- bérszámfejtés teljeskörű ellátása SAP HR modulban
- társadalombiztosítási kifizetőhelyi feladatok ügyintézése
- kereseti, munkaviszony és egyéb igazolások készítése
- béren kívüli juttatás rögzítése
- tájékoztatás, tanácsadás a munkavállalók, illetve a hatóságok felé
Október 27.• Előre sorolva november 14. -
Raktári adminisztrátor(Budapest)
Budapest 1089 Budapest, Orczy út. 46
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Belépő kollégák adminisztrációja
- Kilépő kollégák adminisztrációja
- Raktári statisztikák készítése
- Táppénzes papírok rovancsolása és tovább küldése a munkaügynek
- Dokumentációk begyűjtése és kezelése
- Különböző beosztások készítése
- Műszakbeosztási kérelmek intézése
November 11.• Előre sorolva tegnap 01:01 -
Személyügyi adminisztrátor
Bács-Kiskun megye, Kecskemét
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Német alapfok
Főbb feladatok- Bérszámfejtéssel kapcsolatos dokumentumok kezelése, havi béradatok előkészítése
- Jelenléti ívek kezelése, adatok rögzítése, egyeztetése, szabadságok nyilvántartása
- Kapcsolattartás bérszámfejtővel, egyéb hivatalokkal
- Dolgozói törzsadat karbantartás
- Be-és kiléptetési folyamatok adminisztratív támogatása
November 14. -
HR adminisztrációs gyakornok
1117 Budapest, Alíz utcaBr. 2 005 Ft/óra bér
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Adminisztratív támogatás a HRBP és a HR‑munkatársak számára
- Dokumentumok készítése, kezelése, karbantartása
- Havi riportok előkészítése, adatgyűjtés és összesítés
- Belső audit támogatása, dossziék és személyzeti anyagok digitalizálása és rendszerezése
Október 29. -
HR adminisztrátor
Hibrid • 1139 Budapest, Frangepán utca 44.
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- HR folyamatok adminisztratív támogatása
- Csapatépítők és egyéb rendezvények szervezésének támogatása
- Közös ötletelésekben való aktív részvétel
- Munkavállalói dokumentumok, szerződések, szerződés módosítások elkészítése
- Személyi anyagok nyilvántartásának naprakész vezetése
Október 20.• Előre sorolva november 13. -
-
Diákmunka - MŰISZ Toborzó/ HR adminisztrátor
Budapest 8. ker.
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok•Toborzási feladatok, •Diákok személyes és telefonos tájékoztatása, •Jelentkezők előszűrése, •Kapcsolattartás a diákokkal (telefonon, írásban), •Szerződéskötés és ezzel összefüggő adminisztráció, •Munka szervezése a leadott megrendelések alapján, •Ad-hoc jellegű irodai munka/adminisztráció....
November 14. -
Senior bérszámfejtési adminisztrátor
Hibrid • 2233 Ecser, Karzol utca 1.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Bérszámfejtés előkészítése és teljes körű lebonyolítása
- Részvétel a munkavállalók költségelszámolási folyamatában
- A hóvégi és hóközi bérszámfejtési és társadalombiztosítási kifizetőhelyi feladatokban való részvétel
- Belépő és kilépő munkavállalók dokumentációjának elkészítése, hatósági bejelentések
Október 22.• Előre sorolva november 7. -
-
HR gyakornok/adminisztrátor (diákmunka)
Országos lefedettségNettó 356e - 420e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok-diák és felnőtt toborzási projectekben való aktív részvétel -adatrögzítés, beléptetési és egyéb adminisztráció -hirdetések feladása, megszerkesztése -jelentkezők felhívása, tájékoztatása, leszervezése -reportálás ...
November 07. -
-
HR adminisztrátor
1133 Budapest, Kárpát utca 1b.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Új munkatársak toborzása, interjúztatása és felvétele
- Kapcsolattartás a partnerekkel, szállodákkal és közvetítő cégekkel
- Munkaszerződések, beléptetések, kiléptetések adminisztrálása
- Dolgozói iratok (tartózkodási engedélyek, adószámok, TAJ, lakcímek) rendszerezése és naprakészen tartása
Október 28.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!