-
1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 57.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Monitor (2 db) • Windows • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Vállalati beszerzések és szolgáltatási szerződések kezelése, nyilvántartások naprakészen tartása
- Tárgyi eszközök beszerzésének és raktározásának koordinálása
- Leltározások szervezése és lebonyolításának támogatása
- Számlák, teljesítésigazolások kezelése és adminisztrációja
Ma 17:45 -
Adminisztrátor munkatárs
Budapest, Nógrád megye, Pest megyeBr. 450e - 450e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyféladatok feldolgozása, általános adatrögzítői és digitális archiválási feladatok
- Közvetlen felettes rendszeres informálása a napi teljesítményről
- Belső rendszerek mihamarabbi átlátása, megtanulása. A szerződések hiánytalan rögzítése, saját ügyfelek kéréseinek adminisztratív kezelése.
November 03. -
Irodai asszisztens / ügyintéző
1031 Budapest, Péter utca 3.Br. 470e - 570e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás • Mozgóbér • Jutalék • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC
-
5-10 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok• Belső dokumentumok kezelése és rendszerezése • Megrendelések nyomon követése • Számlázás és árajánlatok készítése • Futárfeladatok, postázás, ügyintézés • Telefonos és e-mailes kommunikáció partnerekkel • Kollégák munkáinak dokumentálása, rendszer szerinti archiválása • Beérkező eszközök...
Október 29.• Előre sorolva 5 órája -
-
Irodai adminisztrátor
1117 Budapest, Budafoki út 183.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Irodai adminisztrációs feladatok ellátása
- Az iroda általános működéséhez kötődő adminisztratív feladatok ellátása: iratok iktatása, szkennelése és postázása
- Gépjármű flotta teljes körű ügyintézése
- A kivitelezési projektekhez kapcsolódó garanciális ügyek intézése
- Számlák kezelése
November 12.• Előre sorolva 20 órája -
Irodai adminisztrátor - Diákmunka
BudapestBr. 2 300 - 2 300 /óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Iratok, levelek, fotók, megállapodások és egyéb dokumentumok kezelése, szerkesztése, sokszorosítása és továbbítása.
- Adatbázisok kezelése excel táblában, határidők nyomonkövetése.
- Adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, különböző dokumentációk nyilvántartása és iktatása.
Ma 16:22 -
Almásfüzitő
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Logisztikai folyamatok koordinálása – a be- és kiszállítások teljes körű irányítása, a szállítmányok pontos nyomon követése.
- Raktári működés támogatása – az operatív csapat munkájának segítése, rakodási tervek és kalkulációk készítése, tengeri konténerrakodás szervezése.
Ma 13:42 -
-
Irodai adminisztrátor
Budapest, XIII. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- irodáinkhoz tartozó pénzügyi feladatok támogatása,
- kimenő számlák kiállítása, bejövő számlák feldolgozása,
- iratkezelés, iktatás, postázás, fénymásolás, szkennelés
- irodáink működésének támogatása, mindennapi adminisztrációs feladatok elvégzése,
Tegnap 13:14 -
Analitikus (adminisztráció)
2900 Komárom, Irinyi János utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Lakhatási támogatás • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Gyógyszeranalitikai minták átvétele és regisztrációja
- Elvégzendő mérések meghatározása, elektronikus rendszerben való rögzítése
- Mérési határidők meghatározása
- A laboratóriumi méréstervezés támogatása
- Társosztályokkal és külsős laborokkal való kommunikáció
Október 29.• Előre sorolva november 16. -
-
Irodai adminisztrátor
4400 Nyíregyháza, Tokaji út 1.
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szállítólevelek ellenőrzése, kezelése
- Számlázás
- Számlák rendszerezése
- Rendszeres kapcsolattartás az ügyfelekkel (e-mailben, és telefonon)
Október 30.• Előre sorolva tegnap 11:15 -
Irodai adminisztrátor
Savanyító Üzem - Tuzsér, Márta út, 4623
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokÁltalános irodai, adminisztratív feladatok ellátása. Könyvelési anyagok előkészítése, jelenléti ívek nyilvántartása, ellenőrzése, számlák kezelése, iktatása. Kimenő és beérkező megrendelések dokumentációja. Gyártási folyamatok alapszintű rögzítése a kapott adatok alapján. ...
Október 30.• Előre sorolva tegnap 10:35 -
Irodai adminisztrátor
8360 Keszthely, Pajtaalja utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kimenő számlák készítése
- Bejövő- és kimenő számlák iktatása
- Banki utalások elvégzése
- Pénztári nyilvántartások kezelése
- Postai küldemények átvétele és feladása
- Fentiekhez kötődő egyéb irodai,- és adminisztratív feladatok
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:03 -
1047 Budapest, Baross utca 79-89.Nettó 350e - 650e Ft havi bér
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Ügyfeleink LinkedIn profiljainak kezelése előre meghatározott munkafolyamat szerint
- Kapcsolatfelvételek, üzenetküldések, posztok publikálása a profilok nevében
- Adatok rögzítése és rendszerezése (LinkedIn statisztikák, riportadatok, KPI-ok)
Ma 14:30 -
-
Administrative assistant
2030 Érd, Budafoki út 10.Br. 600e - 700e Ft havi bér
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- General administrative tasks
- Collecting and preparing invoices for accounting
- HR administration
- Supporting the work of managers
- Purchasing tasks
November 05.• Előre sorolva tegnap 00:03 -
-
Back office / adminisztrációs munkatárs
1084 Budapest, Bérkocsis utca 12.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a napi adminisztrációs teendők ellátása
- iratrendezés, lefűzés, dokumentumarchiválási feladatok ellátása
- fénymásolás, scannelés
- elektronikus nyilvántartások kezelése
- excel-alapú kimutatások készítés és kezelése
- ügyfelekkel való szóbeli és írásbeli kapcsolattartás
Október 29.• Előre sorolva november 16. -
Budapest, V. kerület
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Általános adminisztratív feladatok elvégzése (e-mailek, telefonhívások stb. kezelése).
- Iktatási feladatok ellátása.
- Ügyfelek fogadása és tárgyalók előkészítése.
- Vezérigazgatói titkárságvezető, iktató és irattáras munkatársak munkájának teljeskörű támogatása, helyettesítése.
Ma 15:03 -
-
Irodai asszisztens
Komárom-Esztergom megye
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Német alapfok
Főbb feladatok- Az üzemvezető mindennapi munkájának támogatása
- Adatrögzítés, kimutatások és statisztikák készítése Excelben
- Dokumentációk előkészítése, összeállítása
- Vendégek, ügyfelek fogadása, eligazítása
- Telefonhívások kezelése
- Kapcsolattartás a munkatársakkal és partnerekkel
November 03. -
-
Irodai asszisztens
1053 Budapest, Szép utca 4.Br. 500e - 550e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Klasszikus titkársági feladatok, bejövő hívások kezelése, vendégek fogadása
- Cég operatív tevékenységeiben, adminisztrációban, ügyvitelben való részvétel
- Az irodai munkatársak tevékenységének adminisztratív támogatása
November 03. -
Irodai asszisztens
1145 Budapest, Torontál utca
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szerződéseket, megbízókat, ajánlatokat és tanúsítványokat készítesz elő – nem egyedül, de nem is utánad kell majd javítani.
- Kapcsolatot tartasz ügyfelekkel, auditorokkal, kollégákkal – a Te kommunikációd tartja gördülékenyen a folyamatokat.
Október 31.• Előre sorolva 5 órája -
-
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- Számlák rögzítése a vállalatirányítási rendszerbe, banki utalások ügyintézése
- Partnereinkkel való pénzügyi egyeztetések telefonon és/vagy e-mailen
- Munkaügyi adminisztrációs feladatok ellátása, szabadságok nyilvántartása és munkaszerződések kezelése
Október 29.• Előre sorolva november 16. -
Adminisztrációs asszisztens - Részmunkaidő (4 órás)
6000 Kecskemét Talfája 1
- Részmunkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Magyar középfok
Főbb feladatok- Te szervezed meg a munkatársi programokat
- Ellenőrződ és kézben tartod a tűzvédelmi és munkavédelmi előírásban foglaltakat
- Munkaruhát rendelsz és kiadod a kollégák számára
- Segíted a munkavállalók és a központi HR osztály között kommunikációt, nyilatkozatokat
- Új belépők számára bevezető oktatást tartasz
November 11.• Előre sorolva tegnap 01:00
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!