-
Adminisztrátor
Karcag
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Magyar középfok
Főbb feladatok- Általános vállalati adminisztrációs feladatok ellátása.
- Vállalati hivatalos levelezés kezelése, iktatása
- Hulladékgazdálkodással kapcsolatos adminisztráció: beszállítások dokumentálása (fizikai és online), kiszállítások dokumentálása (fizikai és online)
- MOHU Partner Portál kezelése
November 04.• Előre sorolva november 16. -
-
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Általános adminisztratív feladatok ellátása
- Leltározási, selejtezési és készletkezelési folyamatok támogatása
- Raktári/ irodai rend fenntartása, dokumentumkezelés
November 07.• Előre sorolva november 13. -
-
Recepciós
Hercegasszony Birtok - Mezőtúr, 1., Hercegasszony útja, 5400
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Vendég megkeresések kezelése, ajánlatadás, Birtok bemutatása,
- Értékesítés támogatása, weboldal tartalmának naprakész ismerete,
- Foglalási rendszer kezelése,
- Magas színvonalú kiszolgálás és vendégélmény biztosítása a vendég Birtokon tartózkodása alatt,
- Szobalányaink, takarítóink munkájának irányítása.
Október 21.• Előre sorolva november 14. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!