Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Administrative assistant állások, munkák

3029 db találat
Szűrés
  • - leltári dokumentumok kezelése - napi szintű készletnyilvántartás  - kapcsolattartás  a partnerekkel - beszerzés támogatása - fuvarszervezésben és adminisztrációban való aktív részvétel - EKÁER szám igénylése, vámkezelések koordinálása  
    Friss
  • adminisztráció: rendelések felvitele, raktári adminisztráció, számlázás, bejövő számlák ellerzése Ügyfélszolgálati feladatok ellátása Napi irodai munkák, feladatok ellátása, ok megválaszolása Jelentések és statisztikák készítése
    ápr. 24.
  • Biztosítási káresemények adminisztrációjának feldolgozása, elbírálása, kifizetések előkészítése Kárbejelentések felülvizsgálata, hiányzó adatok kezelése Napi szintű kapcsolattartás (telefonon, írásban) a megbízókkal, partnerekkel Információszolgáltatás a belső szabályozásnak megf...
    ápr. 22.
  • Napi adminisztratív feladatok ellátása az irodában, beleértve a recepciós feladatokat, a telefonhívások fogadását és az e-mailek kezelését Segítségnyújtás a látogatócsoportok szervezésében és kísérésében, biztosítva a vállalat létesítményeinek zökkenőmentes és kellemes megismerés...
    ápr. 23.
  • vendéglátó és élelmiszeripari gépek, szolgáltatások értékesítése árajánlatok készítése telefonon és írásban érkezett megkeresések kezelése weboldal töltése, frissítése kapcsolattartás az ügyfelekkel
    tegnap 21:00
  • Árazások elvégzése számlázóprogram (Excel program) használatával Honlap feltöltése, karbantartása Vevők kiszolgálása
    ápr. 23.
  • Adminisztráció naprakész vezetése Papír alapú dokumentumok rendszerezése, lefűzése Adatok rögzítése, válogatása, nyilvántartása Dokumentumok szerkesztése Papír alapú adatok rögzítése webes alkalmazásokba
    ápr. 22.
  • Számlák, szállítólevelek elkészítése. Vevői, Szállítói fuvarok szervezése. Visszaigazolások ügyintézése. Bizományosi adminisztráció. Reklamációk adminisztrálása.
    ápr. 21.
  • Projektekkel kapcsolatos szervezési , kommunikációs, valamint elszámolási feladatok ellátása, határidők felkövetése Emlékeztetők, státuszjelentések, elszámolások, készítése Dokumentáció kezelés Egyéb irodai feladatok ellátása
    ápr. 21.
  • Irodaszer rendelés, készletnyilvántartás Teakonyhai, irodai eszközök rendelése Rendezvényekre catering megrendelése, bekészítés Kapcsolattartás lengyel SSC-vel, költségigénylés indítás SAP-ben Érkező látogatók fogadása Be- és kimenő posta kezelése Öltözőszekrények nyilvántartása,...
    ápr. 21.
  • szerződések adatainak kezelése, rögzítése; ügyfél állomány naprakész adminisztrációja, ahhoz tartozó egyeztetések és rendszerszintű ellenőrzések, riportok készítése; alvállalkozók, partnerek, ügyfelek szóbeli (személyes, telefonos) / írásbeli tájékoztatása a munkakörhöz tartozó t...
    ápr. 21.
  • Reporting to the Head of ITA Branch Office, the Branch Office Assistant will be overseeing the Branch Office activities. The Assistant will support the Head of Branch Office in daily administration and organizational tasks related to ITA and in particular the activities of its Br...
    ápr. 22.
  • -Szerződések előkészítése. -Iratok lefűzése -Postázás -Szabadság nyilvántartás vezetése -Üzemanyag elszámolás, cégautó nyilvántartás -Egyéb irodai adminisztratív feladatok ellátása
    ápr. 23.
  • Irodai asszisztens

    1224 Budapest, Barackvirág utca 11.
    Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartása 
    ápr. 24.
  • Adminisztratív támogatást nyújt az intézet mindennapi működéséhez, beleértve az időpontok és találkozók koordinálását, telefonok és e-mailek kezelését, valamint az iratkezelést. Felelős az adatbázisok és fájlrendszerek naprakész vezetéséért. Fogadja és irányítja a betegeket, ille...
    ma 09:09
  • Feladatok: iroda működésével kapcsolatos ügyintézés, adminisztráció szállító / vevő számlák, pénztárbizonylatok kezelése, iktatása, rendszerezése Igény szerinti kimutatások készítése, nyilvántartások vezetése vállalkozói, megbízási, stb. szerződések előkészítése dokumentumok keze...
    ápr. 23.
  • Alapvetően EU finanszírozású projektben projekt adminisztrátori feladatok ellátása:   rendszeres jelentések készítése; napi szintű kommunikáció a Projektmenedzserekkel, a Pénzügyi és Szakmai vezetőkkel; a Projektet érintő külső és belső megbeszélések szervezése Projekttel kapcsol...
    ápr. 24.
  • Irodai asszisztens diákmunka (JÚNIUSTÓL!) - Budaörs

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 20.
    Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.
    Friss
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim