Office asszisztens állások, munkák

2780 db találat Szűrés
  • Munkaköri leírás felelősségi körök Mobilhálózati rollout projektekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok végzése, koordinálása Adatbázisok, riportok kezelése Riportok, kimutatások, költségelemzések készítése Kapcsolattartás az alvállalkozókkal. Kivitelezőktől érkező heti/havi...
    tegnap 12:30
  • projektek során felmerülő adminisztratív feladatok elvégzése beérkező anyagok regisztrálása, anyagkatalógus sokszorosítása, szkennelése, e-mail-ben elküldése készletek pontos nyomon követese, nyilvántartása, hiányok kezelése kapcsolat tartás a többi területtel szóban és írásban e...
    tegnap 11:15
  • a napi adminisztrációs teendők ellátása iktatás, postázás, dokumentumok digitalizálása a Társaság ingatlanportfoliójával kapcsolatos adminisztratív ügyintézés hitelezéshez kapcsolódó dokumentumok kezelése a kollégák napi munkájának támogatása
    tegnap 14:05
  • kollégákkal való kapcsolattartás napi szinten, adatszolgáltatási kötelezettségek határidőben való teljesítése, nyilvántartások, adatbázisok vezetése, saját vállalatirányítási rendszer használata és naprakész vezetése, dokumentumok ellenőrzése egyéb, a munkakörnek megfelelő felada...
    tegnap 12:48
  • Adminisztráció Az iroda zavartalan működésében való segítségnyújtás, irodai feladatok ellátása Irodaszerek beszerzése Asszisztencia
    tegnap 15:10
  • Rendszerben hibásan tárolt címek javítása Adminisztrációs feladatok
    tegnap 14:20
  • szállító- és vevő rendelések kezelése komplex ügyviteli rendszer használata cikktörzsek karbantartása kapcsolattartás külföldi szállítókkal számlázás szállítmányozás szervezés
    tegnap 15:31
  • általános irodai, adminisztratív feladatok elvégzése adatrögzítési feladatok ellátása és adatbázisok kezelése nyilvántartások készítése, naprakészen tartása írásbeli dokumentumok, iratok, levelek előállítása, szerkesztése, kezelése vendégek fogadása és külföldi partnerekkel való...
    tegnap 13:20
  • értékesítési és beszerzési vezető napi munkájának a támogatása, adatbázisokból excel riportok, elemzések, kimutatások készítése, napi- heti- havi és ad hoc jellegű riportok készítése, kereskedelemmel kapcsolatos dokumentumok rögzítése elektronikus készlet nyilvántartó, számlázó é...
    szept. 26.
  • Asszisztensi, adminisztrátori feladatok Szálloda social média felületeinek kezelése Szálláhely kezelő alkalmazások kezelése Informatikai eszközök kezelése, számítástechnikai feladatok Számlázás Emailek, telefonok kezelése Recepciós feladatok: vendégek fogadása, érkeztetése, utazt...
    tegnap 17:45
  • Recepciós és irodai asszisztens

    1117 Budapest, Hengermalom út 49-51.
    a hozzánk érkező vendégek és munkatársak kedves és professzionális beengedése, fogadása, kiszolgálása, útbaigazítása – cégünk „hangja és arca”, akivel a látogató először találkozik a központi telefonszámra beérkező hívások kedves, barátságos, szakszerű fogadása, megválaszolása, a...
    szept. 26.
  • Irodaszer rendelése Beérkező és kimenő számlák iktatása Könyvelők munkájának segítése Közreműködés a munkaügyi adminisztrációban Könyveléshez kapcsolódó nyilvántartások vezetése és ellenőrzése Napi egyéb ad hoc jellegű feladatok elvégzése Egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése...
    szept. 26.
  • Új munkatársunkat a központi marketing és PR osztály csapatába keressük, de ez nem egy tipikusan „marketinges” munkakör. Feladatok: Termékcimke szolgáltatás biztosítása Termékcimke megrendelések határidőre történő teljesítése Termékcimke adatbázis karbantartása, társosztályi együ...
    tegnap 13:18
  • Feladatok: Vevőinkkel történő személyes és telefonos kapcsolattartás Ügyfeleink magas szintű személyes és telefonon történő informálása Pénztárkezelés Ügyfeleink kiszolgálása személyesen, telefonon és írásban Nyilvántartások pontos kezelése Bejövő megrendelések kezelése Az iroda...
    szept. 26.
  • bejövő költség-számlák ellenőrzése, iktatása bejövő és kimenő áruk dokumentációjának (szállítólevelek) elkészítése, kezelése, nyilvántartása vállalatirányítási rendszer használata (sERPa) árubeszerzés teljes körű intézése, folyamatos kapcsolattartás a gyártókkal kapcsolattartás a...
    szept. 25.
  • adatrögzítés komplex ügyviteli rendszerben cikktörzsek karbantartása számlázás kapcsolattartás, leginkább műszaki kérdésekben szállító- és vevő rendelések kezelése számlázás kapcsolattartás külföldi szállítókkal egyedi projektekben való részvétel
    szept. 26.
  • Irodai adminisztrátor

    2800 Tatabánya, Fürdő utca 55.
    Általános adminisztrációs feladatok ellátása Kapcsolattartás a partnerekkel Rendelések rögzítése, nyomon követése Számlák kiállítása Készpénzkezelés
    szept. 26.
  • Számlák készítése, rendszerezése és iktatása. Szerződésírás  Ekaer igénylés Kapcsolattartás Partnereinkel
    szept. 26.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim