-
Országos lefedettség
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Támogatás nyújtása kereskedőknek telefonon, e-mailben és jegykezelő rendszeren keresztül
- Hibák feltárása, alkatrészek nyomon követése, speciális szállítások figyelése
- Esetek SLA szerinti lezárása és pontos dokumentálása
Ma 16:24 -
Nyíregyháza
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Az ügyfélvédelmi telebankár pozícióban gyanús tevékenységeket fogsz monitorozni, speciális számítógépes rendszereink segítségével,
- A csalásmegelőzés érdekében Bankunk ügyfeleinek tájékoztatása és esetleges kérdések megválaszolása lesz a feladatod,
Ma 16:05 -
Debrecen
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ki- visszakapcsolás.
- Kereskedőtől és elosztói oldalról érkező kikapcsolási és visszavonási folyamatok kezelése.
- Kereskedőtől és elosztói oldalról érkező visszakapcsolási folyamatok kezelése.
- Moratórium kezelése.
Ma 14:40 -
-
2351 Alsónémedi, Tankcsapda utca 2.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Kiemelt partnereink támogatása telefonon és e-mailben
- Logisztikai folyamatok nyomon követése, egyeztetés raktárunkkal és fuvarszervezőinkkel, igazi csapatjátékosokat keresünk
- Panaszkezelés és problémamegoldás gyorsan, profin
Ma 11:46 -
-
Budapest
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő és kimenő hívások kezelése címzetti oldalon
- Ügyfelek magas szintű kiszolgálása, Ügyfélelégedettség biztosítása
- Felmerülő kérdések megválaszolása, problémák megoldása, reklamációk kezelése
- Adminisztratív feladatok ellátása, ticketing rendszer használata
- Kapcsolattartás a társosztályokkal
Ma 08:32 -
-
Ügyfélszolgálati munkatárs
1095 Budapest, Máriássy utca 7.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Érdeklődéseket kezelő, illetve utánkövető hívások (beérkező érdeklődőkkel adategyeztetés, majd azok továbbítása az országos kereskedői hálózat felé)
- Adategyeztető, ügyfélelégedettségi és rendezvényekkel kapcsolatos hívások
- Érdeklődő ügyfelek részére értékesítési konzultáció biztosítása
November 21. -
-
Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs
Távmunka / Remote
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő hívások fogadása és szakszerű kezelése a HELP asszisztencia szolgáltatásaink területén
- Műszaki és vészhelyzeti esetek rögzítése, koordinálása és a megfelelő szakemberek mozgósítása
- Országos szakember-hálózatunk bevonásával háztartási és egyéb asszisztencia ügyek teljes körű szervezése
November 20. -
-
Nyíregyháza
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Bankhoz beérkezett ügyfélpanaszok rögzítése, azok vizsgálata, szükség szerint társosztályokkal történő egyeztetése,
- A kivizsgálás során szerzett információk összegzése, önálló döntéshozatal az összegyűjtött adatok alapján,
Tegnap 18:05 -
Nyíregyháza
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Bankhoz beérkezett ügyfélpanaszok rögzítése, azok vizsgálata, szükség szerint társosztályokkal történő egyeztetése,
- A kivizsgálás során szerzett információk összegzése, önálló döntéshozatal az összegyűjtött adatok alapján,
Tegnap 17:05 -
Nyíregyháza
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- Az ügyfeleinktől érkező, banki termékekkel/szolgáltatásokkal kapcsolatos hívások fogadása, a felmerülő kérdések, kérések megválaszolása és kezelése,
- Ügyfeleink felkészült tájékoztatása banki szolgáltatásaink, termékeink aktuális akcióiról, részleteiről, ajánlatairól,
Tegnap 09:05 -
Customer Care gyakornok (német nyelvtudással)
1134 Budapest, Váci út 43.Br. 2 200 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás ügyfelekkel e-mailben (80%) és telefonon (20%)
- Beérkező e-mailek továbbítása a megfelelő belső osztály felé
- Jegykezelő rendszerben jegyek szortírozása, továbbítása a megfelelő terület felé
- Árajánlatok készítése a jegykezelő rendszerben és/vagy SAP-ban
- Ügyféladatbázisok karbantartása
Ma 15:33 -
Call Center Operátor diákmunka - Home office
Távmunka / RemoteBr. 1 700 - 2 000 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- kimenő hívások indítása capitris rendszerben
- 8:00-12:00 és 14:00-18:00 rugalmasan
- 3/4/6 órás munkavégzés
- Heti minimum 15 óra
Ma 14:38 -
Vállalati telefonflotta szolgáltatási ügyintéző
Videoton Ipari Park Központ - Székesfehérvár, Berényi út 72-100/84, 8000
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A vállalat szolgáltatási tevékenységével kapcsolatos ügyviteli feladatok ellátása
- Folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon, írásban és személyesen
- Ügyfelek tájékoztatása, beérkező megkeresések kezelése telefonon és írásban
November 04.• Előre sorolva 6 órája -
-
Ügyfélkapcsolati munkatárs (SIG 171)
Hibrid • 1123 Budapest, Alkotás utca 50.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ügyfeleink professzionális kiszolgálása személyesen, Budapest 12. kerületi irodánkban
- bejövő hívásokkal vagy az ügyfélszolgálat nyitva tartásásnak alkalmával történt ügyintézéssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
Ma 10:25 -
-
Servicedesk operátor - diákmunka
Hibrid • VeszprémBr. 2 035 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Műszaki hibabejelentések feldolgozása
- Kapcsolódó adminisztráció ellátása
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon és e-mailen
Ma 09:17 -
Telebank munkatárs
Békéscsaba
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő telefonhívások fogadása, szakszerű, minőségi megválaszolása
- Keresztértékesítés
- Kimenő hívások lebonyolítása
- Banki termékek, szolgáltatások naprakész ismerete és alkalmazása, a szükséges rendszerek használata
November 13.• Előre sorolva 16 órája -
Telebank munkatárs
Budapest
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő telefonhívások fogadása, szakszerű, minőségi megválaszolása
- Keresztértékesítés
- Kimenő hívások lebonyolítása
- Banki termékek, szolgáltatások naprakész ismerete és alkalmazása, a szükséges rendszerek használata
November 13.• Előre sorolva 16 órája -
Service Desk Analyst (Polish/ Dutch/ Czech/ Norwegian/ Swedish)
Budapest, XIII. kerület
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Cseh felsőfok • Holland felsőfok • Lengyel felsőfok • Norvég felsőfok • Svéd felsőfok
-
ANALYTICS • SERVICE MANAGEMENT
Főbb feladatok- Act as a single point of contact for phone calls, chat, emails and self-service portal from users regarding IT issues and queries
- Record incident resolutions in the ITSM tool based on user communication via phone, email, chat etc.
- Ensure that issues are resolved within ticket life cycle
November 19.• Előre sorolva 16 órája -
-
French Speaking Customer Solutions Specialist (Home Office)
Távmunka / Remote
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (2 db) • Desktop PC • Headset
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Francia felsőfok
Főbb feladatok- Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients)
- Professional handling of client claims and requests.
- Computer assisted administration of client claims and requests.
- Escalating more complicated issues for further processing
November 07.• Előre sorolva 17 órája -
-
Contact Center munkatárs
Országos lefedettség
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Új és meglévő ügyfelekkel történő kimenő telefonos kapcsolattartás
- Hívások eredményeinek adminisztrálása
- Aktív kommunikáció
- Csoportvezetővel történő egyeztetések
November 13.• Előre sorolva 17 órája
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!