Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető állások, munkák
56 db találat
Szűrés
-
The SDM is responsible for the delivery of specific transcosmos’s Services. They work together with the Business Relationship Manager to identify service requirements, and develop service strategy, which is the responsibility of the SDM to execute. All Managed Services personnel...tegnap 15:03
-
Ügyfelek telefonos tájékoztatása Segítség az adminisztratív feladatok ellátásában Általános ügyfélszolgálati teendők ellátásaFriss
-
Deliver a superior customer support experience to Femtonics customers Drive the support team towards the vision, direction, and culture of Femtonics Achieve goals by maximizing the success of the team members through motivating, rewarding, and coaching Manage individual and team...ma 15:50
-
Be a role model and provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Drive the resolution of complex customer requirements, manage escalations, processing...ma 14:40
-
Lead a team of customer service representatives in the field of administration, order management, quotations, master data. Responsible for the success of the daily operations of the team. Drive the resolution of complex customer requirements, manage and follow up escalations, lia...ma 14:40
-
Erőforrások biztosítása, hatékony munkaszervezés kialakítása A központilag kitűzött célokkal és a minőségi mutatókkal kapcsolatos teljesítmények figyelemmel kísérése, értékelése Központilag meghatározott értékesítési folyamatok megszervezése és működtetése A posta munkavállalóina...ma 12:05
-
Be the first point of contact towards stakeholders and represent the Customer and Colleague Engagement Centre Be the owner of the business area related continuous improvement plan Analyse, understand and surface back to the business the drivers of contact and the things that erod...ma 11:30
-
A felhasználói informatikai rendszerekkel kapcsolatos bejelentések fogadása, priorizálása, rögzítése. Első szintű megoldóként közreműködés a hibák elhárításában. A hibajavítás életciklusának követése, ellenőrzése. A bejelentéskezelő rendszer folyamatos, naprakész adminisztrációja...ma 06:05
-
Improving customer and colleague experience through the delivery of strategic CCEC objectives, working in partnership with respective stakeholders across the business Working closely with stakeholders and CCEC operations, to address the root cause of customer and colleague contac...tegnap 17:35
-
Digitális és lineáris termékekkel kapcsolatos beérkező e-mailek, Facebook üzenetek megválaszolása Ügyfelek professzionális kiszolgálása Tájékoztatás a szolgáltatásokkal kapcsolatban Előfizetések kezelése, adminisztrálás Felmerülő ügyfélproblémák megoldása Reklamációk kezelése...tegnap 17:20
-
Eseti ügyfélpanaszok kezelése és nyomon követése Rendszeres ügyfél látogatásokon való részvétel értékesítő kollégáinkkal, ahol segíthetsz szolgáltatási problémák azonosításában és javaslatok megfogalmazásában Eszközmanagement szoftverek bemutatása, azok bevezetésének támogatása Ü...tegnap 12:20
-
Belső értékesítési / vevőszolgálati csapat összefogása, szakmai fejlődésük támogatása Vevői kiszolgálási folyamatok javítása, hatékonyabbá tétele CRM rendszer hatékony működtetése A hamarosan bevezetésre kerülő online rendelési felület (webshop) indításának támogatása, majd üzeme...tegnap 12:07
-
Fő feladata a lakossági ügyfelek részére a biztosítási termékek teljes körű menedzselése és koordináció a harmadik feles szolgáltatások szereplői között az alábbi részfeladatokon keresztül: Összehangolja és folyamatosan felügyeli az általa menedzselt termékeket, együttműködik az...tegnap 11:04
-
The Team Leader is responsible for providing and supporting the day-to-day provision of the Services and promoting the knowledge and understanding of the Service, in a manner which is conducive to effective working relationships and in line with TCIS values and objectives. This i...tegnap 10:35
-
Gyártás/termelési üzletág teljeskörű managelése Aktív együttműködés cégen belül a társosztályokkal (pl. Sales) Döntéselőkészítő anyagok kidolgozása, prezentációk megtartása BPO termékfejlesztésben való részvétel, valamint digitális működés meghonosítása Kapcsolattartás meglévő és...tegnap 10:35
-
Key Account Managerek munkájának napi szintű támogatása, a rád bízott ügyfelek magas szintű kiszolgálása A tartós bérleti szerződéskötés adminisztrációja, adatrögzítés, -módosítás, igazolások, meghatalmazások kiállítása, az ehhez kapcsolódó dokumentumok iratkezelése, irattárazása...tegnap 00:00
-
Ügyfeleink nagy szaktekintélyű fogorvosok, fogászati ügynökségek és fogászati klinikák a világ minden részéről Svájctól Ausztráliáig, akik a fogászati tervkészítő szoftverünket használják. Munkatársunk feladata a meglévő ügyfeleinkkel való kapcsolattartás, szoftverünk bemutatása...máj. 21.
-
a CIVIL Rendszertechnika Kft. távfelügyeleti stratégiájának kialakítása, a távfelügyeleti szolgáltatások teljesítésének irányítása, a távfelügyeleti szolgáltatások technikai feltételeinek biztosítása, naprakészen tartása, diszpécseri és kivonulási intézkedések megszervezése, csap...máj. 21.
-
A közszolgáltatást támogató szolgáltatással foglalkozó ügyfélszolgálatok közötti együttműködés koordinálása és az alvállalkozók támogatása az ügyfelek kiszolgálásában. Támogatni a szakértő kollégákat a kiemelt és hatósági ügyek kezelésében és megválaszolásában. Irányítani az ügyf...máj. 21.
-
A Vodafone, mint márka képviselete Hatékonyság növelése Ügyfélkör építése Minőségi ügyfélkiszolgálás Személyre szabott ajánlat készítése Ügyfélszolgálati feladatok megoldása Panaszok, reklamációk kezelésemáj. 21.