Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető állások, munkák 3-5 év szakmai tapasztalattal

13 db találat Szűrés
  • 3-5 fős ügyfélszolgálati csapat vezetése és szakmai irányítása Ügyfélszolgálatban dolgozó kollégák tevékenységének tervezése, napi munkájának koordinálása, teljesítményük ellenőrzése Munkatársak rendszeres mentorálása a napi munkavégzés keretein belül Ügyfélszolgálati folyamatok...
    Friss
  • Az ügyfelek tájékoztatása, tanácsadás és segítségnyújtás a szolgáltatás használatában Telefonon vagy e-mailben érkező kérések, problémák, panaszok kezelése (Domain, Email, Tárhely, VPS szolgáltatások supportja) Az esetleges hibabejelentések kezelése, hibajegyek felvétele, az ehhe...
    ma 09:55
  • - Árajánlatok készítése - Beérkező megrendelések feldolgozása - Nyomdai kivitelezés megszervezése - Ügyféllel való kommunikáció
    augusztus 01.
  • Participation in international B2C ERP roll out program, with focus on integrating HU specific customer care processes Operational management of the customer care service provider, including KPI Management, Budget, Training, Resource Planning, Quality Management Interface with ou...
    július 30.
  • Vevői megrendelések kezelése, vevői kapcsolattartás, anyagszükséglet számítások elvégzése, szállítási koncepciók kidolgozása, ütemezett szállítások koordinálása, anyagfelhasználás tervezése, anyagraktározása, szállító és emelőgépek, berendezések műk...
    július 30.
  • ·       Leading the methodology team of 4 ·       Assessing Client needs and applying best methodology   ·       Overseeing and guiding methodology setup ·       Designing data collection and questionnaires   ·       Analyzing, creating presentations ·       Meeting Clients ...
    július 30.
  • Mérettesd meg magad!
    Regisztrálj, tedd elérhetővé önéletrajzodat és nyerj 2 000 000 Ft-ot!
    Játszom!
  • For our office in Budapest, we are looking for a Team Leader to lead a group of multilingual Service Desk Agents. The Team Leader will be responsible for focusing on quality of customer experience delivered by the team, improving and understanding the quality parameters. Will als...
    július 29.
  • Partnerek projektjeinek koordinálása, elvárt sikerességi szint biztosítása Contact center működési folyamatainak folyamatos monitorozása Csoport irányítása, trenírozása és hatékony motiválása Partnerekkel való kapcsolattartás Hívások eredményeinek adminisztrálása Aktív kommunikác...
    július 27.
  • Mérettesd meg magad!
    Regisztrálj, tedd elérhetővé önéletrajzodat és nyerj 2 000 000 Ft-ot!
    Játszom!
Pályázataim
Mentett állások
Állásértesítőim