Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető állások, munkák 1-3 év szakmai tapasztalattal

35 db találat Szűrés
  • Your daily responsibilities will be: Handling requests for various customers/distributors of your assigned area, Handling price-requests, contracts and other internal reports, Proactively support the Area Sales Manager in the territory you will be responsible for, Following-up qu...
    július 30.
  • Managing the requests of our very diverse group of partners and clients day to day Representing Aximmetry at client meetings and international exhibitions (online and in-person) To help develop a solid international partner and client base for Aximmetry and achieve further global...
    július 30.
  • Call Center csapatunk napi munkavégzését koordinálod, támogatod őket szakmai és személyes kérdésekben. Szükség esetén aktívan részt veszel az oktatási feladatokban is. Feldolgozod és elbírálod a beérkező ügyfél igényeket és napi szinten egyeztetsz megbízóinkkal, partnereinkkel. A...
    július 30.
  • Initiate and foster continuous improvement process Prioritize, respond and maintain the compliant management process Participate in new hire interviewing and the candidate selection process Monitor and measure performance of the team and individuals and provide performance feedba...
    július 30.
  • Ügyféligények átlása és hatékony szervezése Tanácsadói adminisztrációs feladatok átlátása és hatékony szervezése Operátorok teljesítményértékelése Plusz operátorok felvétele és betanítása Crm rendszerünk megismerése és üzemeltetése Online marketingünk és tanácsadásunk vezetőivel...
    július 29.
  • Mérettesd meg magad!
    Regisztrálj, tedd elérhetővé önéletrajzodat és nyerj 2 000 000 Ft-ot!
    Játszom!
  • Vevőkapcsolati koordinátor

    2040 Budaörs, Törökbálinti utca 23.
    koordinálja az értékesítési folyamatokat, a vállalat többszáz partnerével való folyamatos kapcsolattartás, összekötő szerep a vevők, a beszerzés valamint a termelés között. rendelések felvétele, koordinálása és egyeztetés a beszerzéssel, munkavégzés a vállalati CRM rendszerben, v...
    július 29.
  • A telefonon, emailen és egyéb kommunikációs csatornákon keresztül beérkező Ügyfélmegkeresések (készülékek működésével kapcsolatos kérdések, üzembe helyezés, garanciális- és garancián túli javítási igények, ügyfélpanaszok stb.) magas szintű kezelése cégünk irányelveinek megfelelőe...
    július 29.
  • Processing of incoming applications for a trial lesson (calling and appointment of the day and time of the trial lesson) Scheduling - call after completing trial classes, schedule of classes Interaction with teachers in English (written via chat and voice!) Support users in Hunga...
    július 29.
  • Saját portfóliód lesz és szorosan együtt kell majd dolgoznod a belső csapatokkal és a partnerekkel globális szinten Továbbá a globális bérszámfejtés általános minőségének és időben történő teljesítésének end to end biztosítása is a fő feladataid közé tartozna Ezek mellett részt v...
    július 28.
  • Ügyfeleink kérdéseinek, panaszainak telefonon, e-mailben magas színvonalú kiszolgálása, ügyfélmegtartás Cégünk hónapról hónapra megújuló termékpalettájának ismertetése, ajánlása; keresztértékesítés Adminisztrációról sem feledkezünk meg, minden héten más feladatokat láthatsz el, h...
    július 27.
  • Mérettesd meg magad!
    Regisztrálj, tedd elérhetővé önéletrajzodat és nyerj 2 000 000 Ft-ot!
    Játszom!
  • Telefonos és e-mailes kapcsolattartás partnerekkel angol nyelven Kapcsolattartás és együttműködés területi képviselőkkel / export képviselőkkel Beérkező megkeresések 24 órán belül írásban történő megválaszolása Megrendelések rögzítése, visszaigazolása, kapcsolódó dokumentumok kez...
    július 26.
  • - fő feladata a hatékony munkaszervezés a vevőszolgálat/raktár/műhely vonatkozásában: Tervezett munkaóra értékesítésének elősegítése; Tervezett alkatrész értékesítésének elősegítése; Tervezett munkadíj bevétel értékesítésének elősegítése; - A beérkező szerviz ügyfelek kezelése, a...
    július 26.
  • A tervek szerint 9 fős szerviz csapat szakmai irányítása, részvétel a fejlesztésében, megoldások kidolgozása a felmerülő műszaki kihívások kezelésére, felel az ügyfélkapcsolatok eladás utáni folyamataiért beleértve a vevőket, az alvállalkozókat és a több mint 10 országban jelenl...
    július 26.
  • · Managing and effectively motivating a team · Implementing new development processes · Exploring new business opportunities with our existing Clients · Taking part in strategic planning, creating presentations · Coordinating continually with th.
    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Legyen az első 5 jelentkező között!
    július 26.
  • Recepciós-asszisztens

    1027 Budapest, Bem rakpart 56.
    - Ügyfelek, vevők fogadása - informálása - kiszolgálása - Megrendelések rögzítése, kezelése, számlázás - Bejövő telefonhívások kezelése, új ügyfelek telefonos megkeresése - Adminisztrációs feladatok: adatrögzítés, levelezés - Posta ügyintézés
    július 26.
Pályázataim
Mentett állások
Állásértesítőim