TARGONCA TRADE 2000 Kft.

Pénzügyi ügyintéző

2003 óta az Ajkai Ipari Park területén található, színvonalas létesítmény ad helyet irodáinknak, bemutatótermünknek valamint kiváló színvonalú szerelő műhelyeinknek.

Főbb feladatok, munkák:

  • Kimenő és bejövő számlák készítése és érkeztetése a meglévő Kulcs-Soft számlázó programba, majd későbbiekben az új vállalat irányítási rendszerbe
  • Banki utalások előkészítése, elvégzése
  • Bankszámlák HUF és deviza számlák EUR, USD történetének figyelése, rögzítése
  • Határidős deviza ügyletek kezelése
  • Befolyó bevételek rögzítése a számlázási rendszerbe
  • Proforma számlákra történő előleg fizetésekről a végleges számlák elkészítésének figyelemmel kísérése.
  • Havi bérfizetések rendszeres utalása
  • Vevő és szállítói számlák kiegyenlítésének kezelése számlánként
  • Levelek iktatása, lefűzése

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Pénzügyi- számviteli szakirányon való, legalább középfokú végzettség (OKJ-s)
  • Minimum 5 éves hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Számviteli kérdések naprakész ismerete a mindennapi gyakorlatban
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Pozitív személyiség, készségesség és szolgáltatói attitűd jellemzi
  • Proaktív és önálló munkavégzés, felelősségvállalás a munkáért

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Kulcs-Soft számlázóprogram ismerete
  • Vállalat irányítási rendszer alap ismerete
  • Középfokú pénzügyi, számviteli végzettség

Amit kínálunk:

  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Kimagasló bérezés
  • Fiatalos csapat, kellemes munkakörnyezet
  • Stabil munkáltatói háttér

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs

Szükséges tapasztalat:

  • 5-10 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

8400 Ajka

Jelentkezés módja:

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja fényképes önéletrajzát!