-
1039 Budapest, Pünkösdfürdő utca 52.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Kimenő számlák kiállítása, fizetési határidők és beérkező átutalások nyomon követése
- Bejövő számlák fogadása (formai- és tartalmi ellenőrzés, utalásra előkészítés)
- Számlák rögzítése a könyvelési rendszerben
- Bank könyvelése
- Elszámolások feldolgozása, nyilvántartása
- Számlaproblémák kezelése
Ma 16:15 -
5000 Szolnok, Kombájn utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Részvétel a napi szintű pénzügyi jellegű feladatok ellátásában
- Házi pénztár vezetése
- Szállítókkal és vevőkkel kapcsolatos kompenzálások ügykezelése, folyószámlák egyeztetése
- Vevőkkel szembeni követelések kezelése a Főkönyvelő irányításával
- Vevői szerződések generálása, nyilvántartása,
Ma 13:56 -
Budapest, XI. kerület
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Számítunk Rád a pénz- és hitelműveletekkel kapcsolatos adminisztratív és ügyintézési feladatok teljeskörű ellátásában;
- Aktívan részt veszel az utalások előkészítésében;
- Feladatod lesz a házi pénztár kezelése, a kapcsolódó bizonylatok naprakész vezetése;
Ma 08:34 -
-
Aktuárius és kockázatkezelő gyakornok - diákmunka
Hibrid • Budapest XIII.Br. 2 600 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Árazás
- Tartalékolás-riportálás
- Élet és nem-élet biztosítások kezelése
- Kvalitatív és kvantitatív kockázatkezelés (adatgyűjtés, validációk, Monte Carlo szimuláció)
- Együttműködés a kollégákkal egyszerűbb és komplexebb feladatokon
- Aktív részvétel az aktuáriusi csapat árazási feladataiban
Ma 17:17 -
Pénzügyi munkatárs
Hibrid • 1222 Budapest, Méz utca 11.Nettó 400e - 450e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Számlák pontos és precíz feldolgozása, iktatása, scannelése és lefűzése
- Dokumentumok feltöltése és kezelése
- Együttműködés más osztályokkal
- Részvétel a havi és éves záráson
- Pénzügyi elszámolások feldolgozása, ellenőrzése
- Egyéb adminisztratív feladatok ellátása
Október 31.• Előre sorolva 5 órája -
Pénzügyi koordinátor
1139 Budapest, Fáy utca 1.Nettó 380e - 470e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Monitor (1 db)
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Számlakezelés: Bejövő és kimenő számlák fogadása, rendszerezése, nyilvántartása
- Számlázás: Díjbekérők és számlák kiállítása partnerek felé (Billingo)
- Határidők kezelése: Fizetési és pénzügyi határidők figyelése, emlékeztetők
- Előfizetések: Céges online szolgáltatások és előfizetések nyilvántartása
Október 31.• Előre sorolva 5 órája -
Pénzügyi munkatárs építőipari fókusszal
Hibrid • 1054 Budapest, Szabadság tér 7.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A cégcsoport pénzügyi működésének támogatása, adminisztratív és operatív pénzügyi feladatok önálló ellátása
- Szerződések és pénzügyi dokumentumok előkészítése, ellenőrzése, nyilvántartása és azok pontos pénzügyi teljesítésének nyomon követése
Október 31.• Előre sorolva 5 órája -
Kötelezettségvállalási Ügyintéző
1113 Budapest, Karolina út 19-21.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- előirányzatok felhasználásának követése, folyamatos egyeztetése a könyveléssel,
- rendelkezésre álló keretek figyelése, szükség szerinti korrekciója, módosítása az előírások szigorú betartása mellett,
- statisztikák és a jelentések készítése,
- az egybeszámítási szabályok figyelemmel kísérése.
Ma 13:52 -
Irodai ügyintéző
Hollandia
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Könyvelés-előkészítésben történő részvétel
- Fizikai állománnyal kapcsolatos napi feladatokban történő közreműködés
- Munkaidő- és jelenléti nyilvántartások, szabadságkérelmek kezelése
- Munkatársak ki- és hazautaztatásának koordinálása
- Kapcsolattartás hivatalokkal, hatóságokkal és partnerekkel
Ma 12:07 -
Gazdasági referens
1054 Budapest, Kálmán Imre utca 2.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz Építési és Közlekedési Minisztérium portfóliójába tartozó gazdasági társaságok és intézmények kezelése során jelentkező gazdasági jellegű feladatok....
November 18.• Előre sorolva 10 órája -
-
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Sport támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok•pénzügyi, bérszámfejtési, társadalombiztosítási feladatok támogatása, •beérkező számlák kezelése, vállalatirányítási rendszerben való feldolgozása, kontírozása •dokumentációk kezelése, adminisztratív feladatok, •házipénztárkezelés, •ügyfélszolgálati feladatok ellátása, •kapcsolattartás a...
November 18.• Előre sorolva 10 órája -
-
Pénzügyi ügyintéző
MOM Kulturális Központ - Budapest, Csörsz u. 18, 1124Br. 580e - 630e Ft havi bér
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA MOM Kulturális Központ Nonprofit Kft. PÉNZÜGYI ÜGYINTÉZŐ MUNKAKÖRBE keres új munkatársat. FŐBB FELADATOK: – házipénztár teljes körű kezelése – pénzügyi analitikák, nyilvántartások vezetése – közüzemi számlák nyilvántartása, kimutatások készítése – terembérleti szerződések nyilvántartása,...
Ma 11:44 -
-
Pénzügyi munkatárs
1124 Budapest, Hegyalja út 154.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás a külsős könyvelővel, havi zárások támogatása
- Számlázással kapcsolatos ügyfél és szállítói észrevételek, kérések kezelése.
- Az erősen digitalizált adminisztratív folyamatok pontos végrehajtásának ellenőrzése, a folyamatok fejlesztésében való részvétel
November 04.• Előre sorolva 10 órája -
Könyvelő
1104 Budapest, Üllői út 283.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- szállítói, vevői számlák könyvelése
- pénztár bankszámlák könyvelése
- főkönyvi könyvelési feladatok ellátása
- analitikus nyilvántartások vezetése
- tárgyi eszköz könyvelés
- KSH adatszolgáltatás elkészítése
- főkönyvi kartonok, adófolyószámlák egyeztetése
- leltárak kiértékelése
- áfa bevallás elkészítése
November 13.• Előre sorolva 10 órája -
Senior Pénzügyi-Operatív Koordinátor
Hibrid • 1138 Budapest, Tomori utca 32.
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok• Adminisztratív feladatok ellátása a pénzügy-hr-operatív területeken • Rendszeres pénzügyi riportok és elemzések készítése • Vevői-szállítói és egyéb szerződések elkészítése, kezelése • Bejövő számlák könyvelői előkészítése • Pénzügyi vezető munkájának támogatása napi operatív feladatokban. •...
November 18.• Előre sorolva 10 órája -
-
Könyvelő-pénzügyi ügyintéző
9707 Szombathely, Béke tér 1.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- könyvelés (teljeskörű könyvelés, a beszámoló készítéshez szükséges nyilvántartások vezetése, egyeztetések elvégzése)
- banki átutalások lebonyolítása, fizetési felszólítások készítése,
- analitikák vezetése, egyeztetése
November 18.• Előre sorolva 10 órája -
-
Pénzügyi asszisztens
8000 Székesfehérvár, Várkörút 9.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db)
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szerződések, nyilvántartások, dokumentumok kezelése
- A könyvelő munkájának támogatása
- Házipénztár kezelése
- Havi és éves zárásokban való aktív részvétel
- Projektadminisztrációban részvétel
- Általános, irodai adminisztrációs, ügyintézési és iktatási feladatok ellátása.
November 12.• Előre sorolva 10 órája -
-
Irodai adminisztrátor
8360 Keszthely, Pajtaalja utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kimenő számlák készítése
- Bejövő- és kimenő számlák iktatása
- Banki utalások elvégzése
- Pénztári nyilvántartások kezelése
- Postai küldemények átvétele és feladása
- Fentiekhez kötődő egyéb irodai,- és adminisztratív feladatok
November 11.• Előre sorolva 10 órája -
Kereskedelmi asszisztens
2330 Dunaharaszti, Jedlik Ányos út 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő rendelések kezelése és nyomonkövetése
- Számlák kiállítása
- Bejövő áruk adminisztrációja
- Raktárkészlet figyelemmel kísérése
- Adminisztráció, kimutatások készítése
- Fuvarszervezés (belföldön)
- Vevőkkel és beszállítókkal való kapcsolattartás
- Szerződések, ajánlatok készítése
- Házi pénztár kezelése
November 05.• Előre sorolva 10 órája -
Fuvarozási asszisztens
Biatorbágy
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- külföldi gépjárművezetők járati elszámolása
- bizonylatok feldolgozása
- fuvarlevelek átvétele gépjárművezetőktől
Ma 11:12
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Pénzügyi asszisztens, munkatárs állások, munkák
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!