Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Online ügyfélszolgálat állások, munkák

55 db találat
Szűrés
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás Ügyfelekkel időpont egyeztetés Írásban beérkező ügyféligények feldolgozása és adminisztrálása A Társaság szolgáltatásainak, alap dokumentumainak mélyreható ismerete
    tegnap 23:06
  • Medior ügyfélszolgálati munkatárs

    1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
    Felmerülő problémák, vevőreklamációk kivizsgálása, megoldása, email-en, RedMine rendszeren keresztül A terminálokban elhelyezett küldemények státuszának nyomon követése, szükség szerinti telefonos, email-en keresztüli kapcsolatfelvétel a címzettekkel Feladatok elvégzésének a kont...
    tegnap 12:55
  • a BaBér bérügyviteli programot használó ügyfelekkel történő telefonos, e-mailes, Teams-es, kivételes esetben személyes kapcsolattartás, napi szintű ügyfélproblémák kezelése, megoldása (főként telefonon és e-mailben), konzultáció új és meglévő ügyfelekkel, részvétel a BaBér progra...
    tegnap 11:10
  • elektronikus ügyfélmegkeresések feldolgozása ügyfelek és biztosításközvetítő partnerek teljes körű tájékoztatása problémamegoldás és panaszkezelés telefonhívásokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése társosztályokkal való kapcsolattartás
    tegnap 10:05
  • Ügyfélkapcsolati munkatárs (idegen nyelvű) Karriertipp!

    4400 Nyíregyháza, Szegfű utca 58b.
    Webshop adminisztráció; Rendelésekkel kapcsolatos ügyintézés; Adminisztrációs feladatok ellátása; Árajánlatok, érdeklődések menedzselése; Társosztályokkal (pl. tervezés, gyártás, könyvelés) való aktív együttműködés; Cégen belüli kapcsolattartás, reportálás.   A feladatok és a mun...
    tegnap 00:30
  • A magyarországi irodába befutó telefonhívások kezelése (hétköznapokon délután 17 és reggel 8 óra között, hétvégén pedig 24 órában), kapcsolattartás a külföldön tartózkodó, segítségre szoruló ügyfelekkel és külföldi szolgáltató partnerekkel, segítségnyújtás megszervezése és admini...
    máj. 19.
  • Portuguese Speaking Customer Service Representative

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...
    máj. 19.
  • Telefonon érkező bejövő hívások kezelése, ügyfelek pontos, szakszerű tájékoztatása; A Bank lakossági és vállalati termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos tájékoztatás nyújtása; Telefonon megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezelése; VideóBankon keres...
    máj. 19.
  • Lakossági és vállalati reklamációból, ügyfélpanaszokból fakadó ügyletek kezelése; Beérkező ügyfélpanaszok kezelése, ügyletek nyilvántartása; Elektronikus csatornákon keresztül érkezett ügyfél levelek feldolgozása, megválaszolása Pénzforgalommal, bankkártyás ügyletekkel összefüggő...
    máj. 19.
  • Kimenő hívások indítása Bejövő hívások fogadása Ügyfélszolgálati teendők telefonon történő ellátása Széleskörű információ – és segítségnyújtás az ügyfelek részére Panaszkezelés, problémamegoldás E-mailen beérkező ügyfél kérdések megválaszolása Értékesítőink munkájának támogatása,...
    máj. 18.
  • Az egyedi, útdíjrendszer szakmai ismereteinek elsajátítása után elsődleges feladatod lesz a személyes ügyfélszolgálatunkra beérkező ügyfelek informálása, e-matrica értékesítése, pótdíjas panaszok kezelése, valamint a tevékenységi körhöz kapcsolódó egyéb szolgáltatások (pl. matric...
    máj. 18.
  • Az egyedi, útdíjrendszer szakmai ismereteinek elsajátítása után elsődleges feladatod lesz a személyes ügyfélszolgálatunkra beérkező ügyfelek informálása, e-matrica értékesítése, pótdíjas panaszok kezelése, valamint a tevékenységi körhöz kapcsolódó egyéb szolgáltatások (pl. matric...
    máj. 18.
  • Ügyfelekkel és partnerekkel történő kapcsolattartás e-mailben és telefonon Logisztikai folyamatok szervezése Adminisztratív feladatok ellátása Együttműködés és kapcsolattartás a cég többi részlegével
    máj. 18.
  • Napi szintű írásbeli és telefonos kommunikáció az ügyfelekkel Megrendelések és árajánlatok rögzítése, nyomonkövetése Aktív részvétel az üzletfejlesztési projektekben Reklamációs ügyintézés Ügyfél adatbázis karbantartása
    máj. 18.
  • ügyfelek - szerződéseikkel kapcsolatos - tájékoztatása írásban (e-mail, posta) szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok (adatmódosítások) szerződések kezelése / állománykezelési feladatok kapcsolattartás társosztályokkal
    máj. 18.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim