Online ügyfélszolgálat állások, munkák német nyelvtudással
9 db találat
Szűrés
-
- A beérkező ügyfélmegkeresések intézése - Termék, készlet, termékösszetevő, információ nyújtása - Megrendelések napi szintű kezelése - Vásárlások kapcsán felmerülő ügyek, reklamációk kezelése - A német nyelvű weboldal megjelenésének menedzselése, tartalmi és funkcionális működés...ma 12:11
-
Coordinate with our suppliers across 13 destinations in the DACH area to make new reservations via phone and email. Handle changes to existing reservations, both long-term and last-minute, with excellent organizational and problem-solving skills. Finalize bookings and communicate...márc. 28.
-
A szállodai szobafoglalások naprakészen tartása és ellenőrzése, az ajánlatkérések megválaszolása, a megrendelők adatainak és a vendégek foglalásainak rögzítése, központi marketing feladatok ellátása, statisztikák, riportok készítése, a vendég- és partneradatbázis rendszeres és fo...márc. 28.
-
Entering customer orders and following them up Documentation and precise administration, logging, assigning, tracking progress of complaints & claims from receipt to completion Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Ensuring a smooth invoicing process...márc. 27.
-
Az ügyfelek beérkező hívásainak és emailek kezelése, tájékoztatás, információnyújtás Panaszos ügyfelek kezelése, reklamációs ügyintézés Telefonhívásokkal kapcsolatos adminisztráció ellátása Esetenként kimenő hívások bonyolításamárc. 27.
-
Handle after-sales claims on behalf of BP Solar Coordinate warranty process for B2B and B2C customers in Europe Ensure that all critical claims follow the claims processing guidelines Work directly with internal and external teams to provide timely updates to claims and advance c...márc. 27.
-
Megrendelések rögzítése, módosítása Reklamációk kezelése Kapcsolattartás a vevőkkel írásban Írásbeli és szóbeli kommunikáció a német kollégákkalmárc. 26.
-
ügyfélpanaszok kezelése (telefonon és e-mailben), az adatok esetkezelő rendszerünkben való rögzítése ügyfelekkel és kollégákkal való kapcsolattartásmárc. 24.
-
Liaising and supporting the clients with order-related issues (mostly via e-mail) Ensuring that the transaction of the order entry is successful Monitoring quantity and quantity parameters Managing the orders via specific ordering platforms Making reportsmárc. 22.