Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Telefonos ügyfélszolgálat állások, munkák
193 db találat
Szűrés
-
Intézményünkben az ellátásszervezés túlmutat a klasszikus recepción: feladatunk az ellátások szakszerű és professzionális megszervezése, pácienseink legmagasabb szinten történő kiszolgálása. Főbb feladatok: páciens adminisztrációs rendszer kezelése bejövő hívások fogadása, kimenő...tegnap 11:59
-
B2B leadek generálása, illetve beérkező B2C és B2B leadek kvalifikációja prémium szolgáltatásokat nyújtó CRM és direkt marketing ügynökségünk magyar nyelvű Contact Center csapatának tagjaként. B2B lead generálási feladatok Cégek telefonos megkeresése lead generálási célból hidegh...ápr. 26.
-
Telefonon és írásban érkezett ügyféligények kezelése Ezekben a témákban fordulnak majd hozzád: számlázási ügyek, szerződéssel, számlafizetéssel kapcsolatos tájékoztatások Fontos, hogy a felmerülő ügyfélkérdésekben a legjobb megoldást találd meg Ehhez sok esetben egyeztetned szüks...Friss
-
bejövő hívások fogadása autó assistance szolgáltatások megszervezése magyar és külföldi ügyfeleknek telefonon illetve számítógépen. (0-24-órában, amely esetenként esti és hétvégi munkavégzést jelent) kapcsolattartás napi szinten a meglévő ügyfelekkelFriss
-
Ügyfélszolgálati feladatok: Ügyfélkezelés, a beérkező igények kezelése (személyes és telefonos) A pénztárhoz beérkező elektronikus üzenetek szakszerű megválaszolása Tagi dokumentumok teljes körű ügyintézése, nyomtatványok, levelek kezelésema 10:45
-
Beérkező panasz- és kárügyek kezelése, kivizsgálása, elbírálása, adminisztrációja Kárrendezéshez kapcsolódó pénzügyi műveletek kezelése Kár dokumentációk beszerzése és kárakták összeállítása Kárügyintézés, a káranyag összeállításához szükséges dokumentumok, bizonylatok előkészíté...ma 10:45
-
hallgatók teljes körű tanulmányi adminisztrációja és tájékoztatása személyesen, telefonon, valamint elektronikus úton (email és video-s ügyfélkiszolgálás) Felsőoktatási Információs Rendszerhez kapcsolódó hibák javítása, hallgatói életút elektronikus tanulmányi rendszerekben napra...ma 09:50
-
Kárdokumentumok feldolgozása, adminisztrációja a kárrendszerben; Kárdöntések meghozatala, ismertetése az ügyfelekkel, kárkifizetések rögzítése a kárrendszerben; Kapcsolattartás ügyfeleinkkel írásban és szóban; Kapcsolattartás partnereinkkel.ma 09:40
-
bejövő hívások fogadása, rendelések rögzítése, panaszkezelés, kapcsolattartás a futárokkal, adminisztráció alkalmankénti hajnali munkakezdés és hétvégi munkavégzésma 09:35
-
Ügyfelektől érkező, elsősorban műszaki jellegű segítség kérő telefonhívások fogadása, megválaszolása (POS terminálok, elektromos töltő berendezések, telemetriai adatgyűjtők, bankkártya tranzakciók), Ügyfélkezelés, többségében műszaki ügyféltámogatás, Hibajegykezelő rendszer haszn...ma 09:00
-
Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel telefonon, elektronikus úton (nemzetközi vevőállomány Európán kívül is). Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe történő beérkeztetése, ellenőrzése, módosítása, dokumentálása A megrendelések kezelése a vevői határidők betartása...ma 08:00
-
Bejövő telefonhívások fogadása, szakszerű, minőségi megválaszolása Keresztértékesítés Kimenő hívások lebonyolítása Banki termékek, szolgáltatások naprakész ismerete és alkalmazása, a szükséges rendszerek használatama 05:05
-
Az ügyfelek teljeskörű és magasz szintű tájékoztatása, kiszolgálása telefonon keresztül Az elektronikus termékekhez (bank-, hitelkártya, NetBank) kapcsolódó ügyfélszolgálati tevékenységek ellátása A bank ügyfelei számára átfogó segítségnyújtás, és pénzügyi tranzakciók végrehajtás...ma 05:05
-
megválaszolod a több csatornán érkező megkereséseket, az ügyfél kérésére időpontot foglalsz ügyintézéshez, naprakész és pontos tájékoztatást adsz az időszakosan előforduló, az állampolgárok jelentős csoportját érintő kérdésekben, közreműködsz az ügyfél kérésére - az adatvédelmi s...ma 00:50
-
A munkakör célja: a beérkező hívások fogadásából adódó teljes körű információnyújtás. Kimenő hívások kezdeményezése soft behajtás, vagy egyéb célból. Főbb feladatok/ felelősség: Bejövő hívások kezelése Általános-, valamint személyre szabott információnyújtás; A hívásokból adódó a...ma 00:30
-
Információ- és segítségnyújtás az MBH SZÉP kártyával kapcsolatos telefonos, esetenként e-mailes megkeresés során Problémamegoldás, adott esetben panaszkezelés A munkakörhöz kapcsolódó adminisztráció elvégzésetegnap 20:05
-
Az ügyfelek teljeskörű és magasz szintű tájékoztatása, kiszolgálása telefonon keresztül Az elektronikus termékekhez (bank-, hitelkártya, NetBank) kapcsolódó ügyfélszolgálati tevékenységek ellátása A bank ügyfelei számára átfogó segítségnyújtás, és pénzügyi tranzakciók végrehajtás...tegnap 20:05
-
Elkötelezett és lelkes személyt keresünk, aki ügyfélszolgálati képviselőként csatlakozik csapatunkhoz az újonnan alapított magyarországi működésünkben. Ügyfélszolgálati csapatunk úttörőjeként kiemelkedő szerepet fog játszani abban, hogy zökkenőmentes és élvezetes élményt biztosít...tegnap 19:10
-
beérkező hívások fogadása, az ügyfelek udvarias tájékoztatása főleg házi szórakoztató rendszerekkel és háztartási elektronikával kapcsolatos technikai támogatás és hibaelhárítás szóban és írásban tanácsadás érdeklődő ügyfeleknek, weboldalról és egyéb fórumokról beérkező konkrét v...tegnap 17:15
-
Danish speaking Contact Center Representative (2PM-10PM)
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóHandle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...tegnap 17:15