Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Telefonos ügyfélszolgálat állások, munkák
194 db találat
Szűrés
-
Telefonos értékesítési munkatárs (vegyesen: otthoni és/vagy irodai munkavégzéssel)
Országosan bárhonnan pályázhatómeglévő, kiemelten fontos ügyfélkör telefonon történő felkeresése saját ügyfelek tájékoztatása, szolgáltatás ajánlás és értékesítés (’tukmálás’ nélkül) ügyfélmegtartó programban való részvétel a híváshoz tartozó precíz adminisztráció informatikai rendszerbe történő adatrögzítés t...Friss -
teljeskörű hitelbírálat áru-, személyi-, terméken az ügyfél dokumentumok vizsgálata szerződések finanszírozása ügyfél-kapcsolattartás telefonon, levélben és e-mailbenma 14:08
-
A contact center munkatárs gyors, hiteles és naprakész információt nyújt a lakosság számára az egészségügy szolgáltatásairól, az ellátásokról, segítséget nyújt az EESZT lakossági portál és az EgészségAblak használatában, időpontot foglal járóbeteg szakellátásra. Az új contact cen...ma 07:53
-
Telefonos és elektronikus csatornákon keresztül érkező ügyfél-megkeresések kezelése Ügyfél reklamációk, információkérések fogadása és regisztrálása Társosztályokkal, egyéb szervezetekkel kapcsolattartás Adatrögzítéstegnap 10:03
-
Ügyfelek telefonos tájékoztatása Segítség az adminisztratív feladatok ellátásában Általános ügyfélszolgálati teendők ellátásaFriss
-
hívások kezelése Aktív értékesítés (termékajánlás) Vevők tájékoztatása, reklamáció kezelés Értékesítő kollégákkal való kapcsolattartásma 15:55
-
Szeretsz ügyfélszolgálaton dolgozni? Németországban éltél vagy folyékonyan beszélsz németül? Érdekelnek a szoftverekkel végezhető munkák és szeretsz számítógépen dolgozni? Szereted a hibrid munkarendet és dolgoznál részben otthonról? Budapesten működő V. kerületi irodánk csapatáb...ma 15:40
-
Beérkező e-mailek és hívások gyors és pontos megválaszolása német nyelven Proaktív kapcsolattartás a pácienseinkkel, kimenő hívások kezdeményezése német nyelven Pácienseink magas szintű fogadása és kiszolgálása, mindenki számára kellemes és nyugodt várakozási környezet kialakítás...ma 15:40
-
• A Folyamatos Fejlesztés osztály tagjaként kimenő hívások indítása ügyfélelégedettség felmérése céljából • Az ügyfélélmény megértése és a kapott visszajelzés pontos rögzítése az elégedettségi mérésekre alkalmazott rendszerben, második körös visszahívás ajánlása ̶...ma 15:02
-
Dutch speaking Customer Service Specialist (24/7)
Legyen az első 5 jelentkező között!Rugalmas - BudapestLocation: Budapest, Hungary This role requires work in 24/7 environment, work on national holidays (as allowed by local regulations). The Customer Service Specialist will be responsible for providing the highest level of customer service and managing all aspects of the order proc...ma 14:50 -
Answering calls and emails Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating contac...ma 14:30
-
Kapcsolattartás vevőkkel - tájékoztatás, megrendelés utáni adategyeztetés, pontosítás, problémamegoldás, segítségnyújtás telefonon és e-mailben - hideghívás nincs! Adminisztráció és a háttérfolyamatok támogatásama 14:10
-
Ügyfélszolgálatos kollégákat keresünk budapesti munkavégzésre, több műszakos munkarendbe az alábbi feladatokkal: Ügyfelekkel kapcsolattartás chaten és hanghívásban. Ügyfelektől érkező e-mailek kezelése, megválaszolása. Ügyfelek számlanyitásának segítése videóhívásban. Ügyfelektől...ma 13:23
-
angol nyelvű kommunikáció szolgáltató partnereinkkel és utasainkkal, telefonon és e-mailben partnerhálózat és utasélmény menedzselése és fejlesztése együttműködés a Business Operation és az Ügyfélszolgálati csapatokkal a repülőtéri szolgáltatásaink minőségének fejlesztése érdekéb...ma 13:00
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingma 11:40
-
Order to Cash (O2C) Agent ensures customer’s orders are correctly loaded onto the system, that any queries are resolved and that ESAB deliver on time what has been ordered and promised. First point of contact from Sales on order book management and related questions, availability...ma 11:25
-
Rendelések felvétele és rögzítése Vevői reklamációk kezelése Együttműködés a társosztályokkal Mindenkori akciók alkalmazása A vevőszolgálat vezetőjének távolléte esetén, annak időszakos helyettesítésema 10:05
-
ügyfél megkeresések fogadása telefonon és emailben magyar nyelven hibajegy kezelő rendszerbe megjelenő hibák első szintű (L1) kezelésema 09:50
-
ügyfelekkel való kapcsolattartás futárokkal való kapcsolattartás futárszolgálati program kezelésema 09:25
-
Az ügyfelek teljes körű tájékoztatása telefonon és írásban; Részletfizetési kérelmek feldolgozása, megállapodások megkötése; Végrehajtási ügyekben beérkező felhívások megválaszolása, kapcsolattartás a végrehajtókkal; A beérkező panaszlevelek megválaszolása; A beérkezett megkeresé...ma 05:05