Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető állások, munkák
46 db találat
Szűrés
-
Deliver a superior customer support experience to Femtonics customers Drive the support team towards the vision, direction, and culture of Femtonics Achieve goals by maximizing the success of the team members through motivating, rewarding, and coaching Manage individual and team...tegnap 15:50
-
Lead a team of customer service representatives in the field of administration, order management, quotations, master data. Responsible for the success of the daily operations of the team. Drive the resolution of complex customer requirements, manage and follow up escalations, lia...tegnap 14:40
-
Be a role model and provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Drive the resolution of complex customer requirements, manage escalations, processing...tegnap 14:40
-
In MOL Customer Care and Digital Solutions (MOL CCDS) team you can gain valuable experience about internal service management of MOL. Here you can get the opportunity to learn the operation of different areas such as canteen services, customer care or digitalization. Here our tea...tegnap 13:30
-
Asset and service management Growwwer - Facility management
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestIn the Facility Management (FM) team you can gain valuable experience about the service management of MOL Group facilities including our Headquarter Smart Building (MOL Campus). Here you can get the opportunity to learn the operation of different areas such as different facility...tegnap 13:25 -
Segítségnyújtás a jegyértékesítő partnereknek Segítségnyújtás a jegyvásárlóknak Rendezvényeken való részvétel Kollégák munkájának segítése Mindennapi irodai feladatok ellátása (eszközök előkészítése, fuvarozása)tegnap 13:05
-
Vevőktől érkező megrendelések kezelése, feldolgozása, visszaigazolása, vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése és nyomon követése Vevőkkel való teljes körű kapcsolattartás Vevői igények egyeztetése, együttműködve a gyártástervezéssel Késztermékek kiszállításának megszerv...tegnap 11:40
-
Operations Service Coordinator (Hebrew speaking)
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóJoin us as an Operations Service Coordinator in a diverse, successful, international tech unicorn and work with the world’s most loved consumer brands like Coca-Cola, Nestle, Unilever, P&G and Heineken! Responsibilities Own overall relationship with clients in scope, which includ...máj. 04. -
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...máj. 04.
-
bejövő ügyfél érdeklődések kezelése, ügyfelek tájékoztatása ajánlatadási folyamatok koordinálása, ajánlatok műszaki- és tartalmi összeállítása építészeti tervek, műszaki dokumentációk feldolgozása, helyszíni egyeztetés kapcsolattartás megrendelőkkel, tervezőkkel, kivitelezőkkel...máj. 04.
-
B2B és B2G ügyfélkörben történő projektfejlesztésben aktív részvétel A társaságcsoport kiemelt jelentőségű és komplex projektjeihez illeszkedően potenciális stratégiai és együttműködési partnerségek felkutatása, további szükséges kompetenciák – belső és külső oldali – felderítése...máj. 04.
-
Gyártás/termelési üzletág teljeskörű managelése Aktív együttműködés cégen belül a társosztályokkal (pl. Sales) Döntéselőkészítő anyagok kidolgozása, prezentációk megtartása BPO termékfejlesztésben való részvétel, valamint digitális működés meghonosítása Kapcsolattartás meglévő és...máj. 03.
-
Elkötelezett és lelkes személyt keresünk, aki ügyfélszolgálati képviselőként csatlakozik csapatunkhoz az újonnan alapított magyarországi működésünkben. Ügyfélszolgálati csapatunk úttörőjeként kiemelkedő szerepet fog játszani abban, hogy zökkenőmentes és élvezetes élményt biztosít...máj. 03.
-
nem fizetés következményeinek ismertetése késedelmes ügyfelek felszólítása teljesítésre fizetési ígéretek nyomon követése kimutatások készítése késedelmes ügyletekről kapcsolattartás külső partnerekkelmáj. 03.
-
A Vodafone, mint márka képviselete Hatékonyság növelése Ügyfélkör építése Minőségi ügyfélkiszolgálás Személyre szabott ajánlat készítése Ügyfélszolgálati feladatok megoldása Panaszok, reklamációk kezelésemáj. 03.
-
Számlák küldése, fogadása Kapcsolattartás ügyfelekkel, a felmerülő problémák e-mailben történő kezelése Rendelések leadása és nyomonkövetésemáj. 03.
-
Ügyfélszolgálati feladatok: Ügyfélszolgálati és recepciós feladatok ellátása Páciensek fogadása Időpontadás magyar és külföldi pácienseknek Adminisztrációs feladatok ellátása Készpénzkezelés, házipénztár vezetése, számlázás Páciens koordinátori feladatok: Kommunikációs támogatá...máj. 03.
-
Be the first point of contact towards stakeholders and represent the Customer and Colleague Engagement Centre Be the owner of the business area related continuous improvement plan Analyse, understand and surface back to the business the drivers of contact and the things that erod...máj. 03.
-
minőségi ügyfélkiszolgálás az elvárások/értékesítési eredmények és hatékony munkavégzés biztosítása napi feladatok hatékony megszervezése és koordinálása a kollégák munkájának folyamatos támogatása, ellenőrzése, teljesítménymutatók javítása munkatársak szakmai tudásának szinten t...máj. 03.
-
Ügyfelekkel kapcsolattartás személyesen és telefonon, német nyelven Számlázás és banki terminál kezelés A cég portfóliójában lévő termékek bemutatása (különböző fogászati kezelések ismertetése) Fogászati szoftver kezelése (páciens nyilvántartás kezelés) Panaszkezelés MiniCRM ren...máj. 03.